Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، نادر ثناگو مطلق مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام درباره اقدامات انجام شده برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا گفت: تردد تمام اتباع خارجی در این مدت به دقت با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا توسط تیم پزشکی مستقر در منطقه کنترل و بررسی می‌شود و تاکنون هیچ مورد مشکوکی گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین ضمن اعلام تعطیلی تمام فعالیت‌های غیر ضروری در منطقه ویژه اقتصادی پیام افزود: تمام کارکنان منطقه ویژه اقتصادی پیام نیز با هدف پایش سلامت توسط تیم پزشکی کنترل می‌شوند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام ضمن اعلام تعلیق موقت تمام پروازهای باری خارجی ‌ورودی و خروجی فرودگاه پیام از ضدعفونی کردن تمام انبارها و کلیه بسته ها و کالاهای وارداتی خبر داد و گفت: هماهنگی لازم با شرکت های آرایشی و‌ بهداشتی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پیام برای اولویت تولید مواد ضد عفونی کننده صورت گرفته است.

انتهای پیام/

169 / 336 بیماری کرونا فرودگاه کالاهای وارداتی نادر ثناگو مطلق شیوع ویروس کرونا منطقه ویژه اقتصادی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بیماری کرونا فرودگاه کالاهای وارداتی شیوع ویروس کرونا منطقه ویژه اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۰۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام لکوموتیوهای مسافری و باری به دوربین مجهز می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید گوگوچانی، مدیرکل ایمنی و نظارت بر شبکه راه‌آهن، گفت: از اقدامات مهمی که سال گذشته انجام شد و بازخورد خوبی برای بررسی سوانح داشت نصب دوربین در لکوموتیوهای مسافری بود که این اقدام با دستور مدیرعامل برای نصب دوربین در لکوموتیوهای باری بخش دولتی و خصوصی هم انجام شد.

مدیرکل ایمنی و نظارت بر شبکه راه‌آهن در ادامه تاکید کرد: به دلیل تنوع بیشتر لکوموتیوهای باری نسبت به مسافری، این اقدام در مراحل آزمایش اولیه است و پیش‌بینی می‌شود ظرف ۳ تا ۴ ماه آینده تمام لکوموتیوهای مسافری، باری و مانوری به دوربین مجهز شوند. یک دوربین داخل کابین را رصد می‌کند و برای کمک به مأمورین عملیاتی است و دوربینی که بیرون کابین نصب می‌شود برای پایش زیرساخت و طول خط است.

گوگوچانی خاطرنشان کرد: نصب دوربین به طور ویژه در مراجع خارج از راه آهن اهمیت دارد؛ زیرا بسیاری از برخوردها در سوانح شخص ثالث، خودکشی بود که به دلیل عدم وجود مستندات امکان اثبات نداشتیم که با نصب دوربین این مساله رفع شد و بسیاری از پرونده‌های راه‌آهن شفاف می‌شود.

کد خبر 6095766 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • سازمان ملل: هرگونه عملیات نظامی در رفح عواقب فاجعه باری خواهد داشت
  • افزایش پروازهای فرودگاه شهدای خوی به ۳ روز در هفته
  • تمام لکوموتیوهای مسافری و باری به دوربین مجهز می‌شود
  • منطقه ویژه سلفچگان با تکمیل فرودگاه قم توسعه می‌يابد
  • تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • ایجاد دهکده لجستیکی مرزی سرخس
  • افزایش ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول