Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال اتفاقات عجیب در باشگاه استقلال و همچنان مشکلات نداشتن زمین تمرین، فرهاد مجیدی به شدت از مسئولان استقلال ناراحت است. ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، 26 بهمن ماه بود که در گزارشی به مشکلات باشگاه استقلال پرداختیم و اشاره کردیم که فرهاد مجیدی به شدت از مسئولان باشگاه ناراحت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(لینک گزارش را اینجامشاهده کنید)

مجیدی که از عدم سفر سعید رمضانی سرپرست تیم به کویت برای بازی با الاهلی عربستان ناراحت بود، مراتب اعتراض خود را به مسئولان استقلال اعلام کرد، اما در کمال تعجب متوجه شد که آنها از مصاحبه رمضانی ناراحت بوده و قصد دارند پرویز مظلومی را به عنوان سرپرست تیم انتخاب کنند. مجیدی که از این تصمیم شوکه شده بود، اعلام کرد که رمضانی باید همچنان سرپرست تیم باشد و امروز هم رمضانی تمام کارهای سفر استقلال به سیرجان و دیگر مسائل جاری تیم را طبق نظر سرمربی آبی‌پوشان انجام داد. مجیدی حتی در اینستاگرام خود به حمایت از رمضانی پرداخت.

مسئله بعدی، اظهارات عبدالرضا موسوی عضو هیئت مدیره استقلال در صفحه شخصی‌اش است. این فرد که علاقه زیادی به فضای مجازی دارد، گفته که انتخاب مظلومی به جای رمضانی قطعی شده بود، اما نمی‌داند چرا این اتفاق نمی‌افتد. در حالی که علی فتح‌الله‌زاده دیگر عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد که برای انتخاب مظلومی اتفاق نظری در هیئت مدیره نبوده و رمضانی به کارش ادامه می‌دهد.

فتح‌الله‌زاده: صحبت‌های موسوی به استقلال لطمه می‌زند؛ او فایل صوتی را منتشر کند/ برای حضور مظلومی اتفاق نظر نبود

از دیگر مشکلات اساسی استقلال، نداشتن زمین تمرین مناسب است. پیمانکار مجموعه انقلاب به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش، کاورها را روی چمن نمی‌کشد و همین مسئله باعث شده که هر زمان شرایط جوی به گونه‌ای باشد که برف و باران ببارد، امکان تمرین کردن در زمین وجود ندارد. آبی‌پوشان روز گذشته نیز به سالن وزنه پناه بردند، اما امروز در آستانه بازی با گل‌گهر سیرجان، مجیدی تصمیم گرفت تمرین را تعطیل کند.

این شرایط باعث ناراحتی شدید مجیدی شده و حتی شنیده می‌شود که او به صورت شفاهی تهدید به کناره‌گیری کرده است. چنین اتفاقاتی در حالی افتاده که چند ماه پیش نیز آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی و پیشین آبی‌پوشان نیز از عدم امکانات و وضعیت باشگاه انتقاد کرده بود. مشخص نیست که اگر این اتفاقات زمان استراماچونی می‌افتاد، آیا باز هم می‌توانست تحمل کرده و به کارش ادامه دهد؟

نداشتن امکانات اولیه، نبود زمین تمرین، مشکلات مدیریتی باشگاه و اختلاف نظر بین اعضا، انتخاب‌های سلیقه‌ای، نبود مدیرعامل برای اتخاذ تصمیمات واحد و ... از جمله مشکلاتی بوده که مجیدی و استقلال با آن روبه‌رو شده است. در این میان، نباید به نقش موسوی در هیئت مدیره استقلال اشاره کرد که در نیم فصل دوم، بخش قابل توجهی از مطالبات اعضای تیم و همچنین پاداش‌ها را پرداخت کرد، اما نحوه رفتار و تصمیمات او نیز چالش‌هایی بین اعضای هیئت مدیره و حتی اعضای تیم بوجود آورده است.

تمرین استقلال در آستانه بازی با گل‌گهر تعطیل شد

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT7 واژه های کاربردی مرتبط استقلال فرهاد مجیدی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی استقلال فرهاد مجیدی باشگاه استقلال هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۰۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نورافکن: هرچه بگذارم، حاشیه می‌شود/ اتفاقات عجیب و غریبی برایمان درست کردند

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: واقعا از اول فصل اتفاقات عجیب و غریبی برای سپاهان درست کردند که خودتان بهتر می‌دانید.همه می‌دانند باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود و این واقعیت است.

امید نورافکن پس از تساوی سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: می‌توانستیم بازی را ببریم ولی حیف شد. اصلا ما باید قهرمان لیگ می‌شدیم. واقعا نمی‌توانم حسم را بگویم، ولی باید بجنگیم که هم بازی‌های لیگ و هم بازی‌های سخت و مهم جام حذفی را محکم‌تر برگزار کنیم.

او افزود: همه می‌دانیم این بازی حساسی بود، من هم در حد توان ۱۰۰ خودم را گذاشتم. امروز وظایف دفاعی‌تری داشتم و نتوانستم موقعیت‌سازی کنم، انا در دفاع از خودم راضی بودم.

نورافکن در خصوص پستی که به اشتراک گذاشت و حواشی آن توضیح داد: من هر چه اشتراک بگذارم برایم حاشیه می‌شود و به فرد یا جایی ربطش می‌دهند، اما قصدی نداشتم. عکسی بود که دوستش داشتم و واقعا به ببر علاقه دارم.

او در خصوص شعارهایی که علیه او داده شد نیز گفت: آن‌ها هم جزئی از مردم هستند، چه کار کنم؟ شاید شرایطشان خوب نیست و سر من خالی می‌کنند.

می‌دانیم باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود!

این بازیکن سپاهان درباره شانس تیمش برای کسب جام، تصریح کرد: لیگ‌برتر فاصله امتیازی برایمان ایجاد شده، ۳ امتیاز پیکان و نساجی را خیلی ساده از دست دادیم‌ و ۸ امتیاز راحت را از دست دادیم. اما واقعا از اول فصل اتفاقات عجیب و غریبی برای سپاهان درست کردند که خودتان بهتر می‌دانید.

او ادامه داد: خودم می‌دانم شما هم باید از استقلال و پرسپولیس حمایت کنید و خرده‌ای گرفته نمی‌شود، ولی اگر این دو تیم را کنار بگذاریم سپاهان دو سالی است که واقعا قهرمان است. باز همه می‌دانند باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود و این واقعیت است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • پیشکسوت عزادار استقلالی هم برای حمایت آمد
  • ببینید | اتفاق عجیب در تمرین استقلال؛ هجوم هواداران به سمت بازیکنان!
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و غیبت هاشمی نسب/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و حضور پیشکسوتان/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • باشگاه استقلال پلمپ شد | ادامه اتفاقات عجیب با رفتن خطیر به باشگاه
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • نورافکن: هرچه بگذارم، حاشیه می‌شود/ اتفاقات عجیب و غریبی برایمان درست کردند
  • حمایت استقلال از جانشین حسینی در پوستر بازی با تراکتور + عکس