Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه مهاجم خارجی پرسپولیس در این فصل از گلزنی ناکام بوده‌اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از جدایی براندائو جونیور و تاخیر در بازگشت آنتونی استوکس، وظیفه شکستن طلسم گلزنی مهاجمان خارجی پرسپولیس برعهده کریستین اوساگوآنا قرار داده شده است.

اوساگوآنا مهاجمی که در نیم فصل دوم زوج علی علیپور بوده اما نه فرصت چندانی برای گلزنی داشته و نه خود را در قد و قواره یک مهاجم گلزن معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیسی ها در این فصل سه مهاجم خارجی از قاره های مختلف را در ترکیب خود داشتند. براندائو جونیور برزیلی که بسیار ناامیدکننده ظاهر شد و آنتونی استوکس بریتانیایی که نشان داد هنوز عادت بدقولی و بی نظمی اش را حفظ کرده است و کریستین اوساگوآنایی که حداقل یک پاس گل را به ثبت رسانده است.

حالا باتوجه به تقابل با تیم شهرخودرو، آیا اوساگوآنا این طلسم را میشکند و گل می‌زند؟

او همانطور که در تصویر زیر می بینید تلاش زیادی برای گلزنی اما هر بار ناکام بود تا چنین افسوس بخورد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اوساگوآنا علی علیپور اوساگوآنا پرسپولیس علی علیپور مهاجم خارجی پرسپولیس محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران لیونل مسی جام جهانی برانکو تیم استقلال وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۰۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت ویژه اوسمار برای انتقام از گربه سیاه پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های فوتبال آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باید روز جمعه ۷ اردیبهشت در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک به مصاف هم بروند.

پرسپولیس و آلومینیوم تاکنون یک بار در ادوار جام حذفی به مصاف هم رفتند که در تاریخ ۲۱ فروردین سال ۱۴۰۱ آلومینیوم توانست با شکست پرسپولیس در ورزشگاه آزادی پا به دیدار پایانی بگذارد.

«اوسمار ویرا» سرمربی برزیلی تیم پرسپولیس که از نیم فصل دوم به عنوان سرمربی کار خود را در این تیم آغاز کرد در اولین بازی خود، رو در روی آلومینیوم در اراک قرار گرفت که این بازی با شکست یک بر صفر سرخ‌ها همراه بود تا تنها شکست «اوسمار» با پرسپولیس تا به اینجای مسابقات برابر گربه سیاه چند فصل اخیر سرخ‌ها رقم بخورد.

اوسمار و شاگردانش برای دومین بار در این فصل به استان مرکزی سفر خواهند کرد و مرد برزیلی پرسپولیس این فرصت را دارد تا با پیروزی برابر آلومینیوم نه تنها انتقام شکست در لیگ برتر را بگیرد بلکه انتقام حذف سرخ‌ها از جام حذفی در سال ۱۴۰۱ را هم از سیدمجتبی حسینی و شاگردانش بگیرد.

پرسپولیس برای این بازی دانیال اسماعیلی فر را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار ندارد و به احتمال زیاد «وحدت هنانوف» در این پست برای سرخ‌ها به کار گرفته می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • فرصت ویژه اوسمار برای انتقام از گربه سیاه پرسپولیس
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه!
  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست
  • طلسم 2765 روزه پرسپولیس علیه صعود آلومینیوم!
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟