Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه در توئیتی خطاب به مارک دوبوویتز مدیر اندیشکده راستگرای بنیاد دفاع از دموکراسی‌های آمریکا  نوشت: خوشحالی از رنج مردم شرم آور است

معاون وزیر خارجه ایران در واکنش به خوشحالی رئیس لابی «اف دی دی» از شیوع ویروس کرونا در ایران و محدود شدن صادرات غیرنفتی ایران نوشت: خوشحالی از شیوع کرونا و خوشحالی از دیدن رنج مردم واقعا شرم آور و غیرانسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در توئیت عراقچی آمده است: حداقلش این است که مارک دوبوویتز فهمید که تحریم‌های اقتصادی آمریکا تاثیر نداشته و تاثیر آن کمتر از کرونا بوده است.
 مارک دوبوویتز رئیس لابی صهیونیستی FDDاز شیوع و گسترش ویروس کرونا در ایران ابراز خرسندی کرده و گفته است: «ویروس کرونا کاری کرده که تحریم‌های اقتصادی آمریکا نمی‌تواند؛ صادرات غیرنفتی ایران را قطع کنید.»

برچسب‌ها ویروس کرونا سید عباس عراقچی وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا پروندهٔ خبری پرونده | پیشنهادهایی برای پیشگیری از کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سید عباس عراقچی وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا عباس عراقچی ویروس کرونا سید عباس عراقچی وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۰۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سندرز: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، سناتور ایالت ورمونت آمریکا گفت: اسرائیل سعی می کند تظاهرات ضدجنگ در غزه را به یهودی ستیزی نسبت دهد.

«برنی سندرز» سناتور آمریکایی خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت وقتی که ۳۴ هزار زن و کودک در غزه کشته شده اند، تظاهرات در دانشگاه های آمریکا یهودی ستیزی نیست.

سندرز خطاب به نتانیاهو اعلام کرد: نه آقای نتانیاهو. یادآوری اینکه در مدت کمی بیش از شش ماه، دولت افراطی شما ۳۴ هزار فلسطینی را کشته و بیش از ۷۷ هزارنفر زخمی کرده که ۷۰ درصد آنها را زنان و کودکان هستند، این یهودی ستیزی یا طرفداری از حماس نیست.

سندرز یادآور شد که نتانیاهو نمی تواند به بهانه یهودستیزی حواس مردم را از جنگ غیراخلاقی در غزه منحرف کند.

نتانیاهو دیروز در واکنش به اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه جنگ در غزه، دانشجویان معترض را اوباش نامیده بود.

کد خبر 6089164

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • سندرز: یادآوری جنایت‌های غزه یهودی ستیزی نیست
  • یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • سندرز: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • سندرز خطاب به نتانیاهو: به شعور مردم آمریکا توهین نکنید!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا