Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،تصویربرداری فصل دوم سریال طنز تلویزیونی آجی بال در صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی آغاز شد.

صفری مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در آیین کلید زنی این سریال گفت: با احترام به خواست مخاطبان، برنامه ریزی برای نگارش این سریال در قالب ۱۳ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای از ماه‌ها پیش در دستور کار برنامه ریزان و برنامه سازان شبکه سهند قرار گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفری اهمیت دادن به صنایع بومی، ایجاد اشتغال از طریق تولید ملی، فرهنگ سازی برای مصرف کالای داخلی، جایگاه وارزش خانواده و ایجاد زمینه برای ازدواج جوانان را از موارد مهم مطرح شده در این سریال عنوان کرد و افزود: آجی بال ۲ تلاش خواهد کرد معضلات و مشکلات جوانان را به ویژه در زمینه مشاغل کاذب از دریچه طنز به نمایش بگذارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی افزود: با توجه به ظرفیت بالا و پتانسیل خوب عوامل هنرمندان استان، در این سریال از اکثریت قریب به اتفاق عوامل و بازیگران بومی استفاده شده است که هر کدام در قاب این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

او با بیان اینکه بیشتر سکانس‌های این سریال در تبریز و منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس ضبط خواهد شد، گفت: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته کار تصویربرداری تا فروردین ماه ادامه خواهد داشت و همزمان کار تدوین و بقیه مراحل انجام کارآغاز خواهد شد.

صفری با اشاره به اهمیت موضوع تولید افزود: صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی این توفیق را دارد در سالی که مزین به رونق تولید نامگذاری شده است بتواند سریالی با این مضمون که هم به اشتغال و هم به ازدواج جوانان توجه می‌کند، تولید کند.

این سریال به تهیه کنندگی مهدی گوهریان، کارگردانی قربانعلی طاهر فر و تصویربرداری حسن وکیلی تولید می‌شود.

بابک نهرین، هاشم چاووشی، فاطمه شکری، بهمن تقی پور، جمال ساقی نژاد، رضا باقری، زکیه کریمی، محدثه حیرت، زیبا فرج اللهی، سودا برمایه و پریسا سهرابی به عنوان نقش آفرینان اصلی این سریال جلوی دوربین خواهند رفت.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سریال تلویزیونی صدا و سیمای آذربایجان شرقی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۰۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هدف از برگزاری این دوره را تشکیل تیمهایی برشمرد که به صورت عالمانه، هنرمندانه و با روش‌های تهییجی، تبلیغی و ترویجی مناسب، به مسئله حجاب و زیست عفیفانه به خصوص در میان جوانان بپردازند.

بلاغی افزود: طرح ملی طوبی در سه مرحله مقدماتی، عمومی و تخصصی برگزار می‌شود و امروز در مرحله مقدماتی آن در یک روز از صبح تا شب، ۳۰۰ نفر از بانوانِ تحصیل کرده و علاقه‌مند در حوزه مسائل دینی و حجاب و عفاف از کل استان مباحث مختلفی را توسط استادان اعزامی از استان‌های البرز و تهران می‌آموزند.

به گفته وی چهار محور در این دوره‌ها تدریس می‌شود که محور اول مبانی شرعی و عقلی حجاب، محور دوم مبانی تاریخی حجاب، محور سوم شیوه‌های نوین و خلاقانه ترویج و تبلیغ حجاب و محور چهارم روایت و کار رسانه‌ای در حوزه حجاب است.

بلاغی ادامه داد: شرکت کنندگان در این دوره ها، پس از سپری کردن هر سه دوره، حائز شرایط برای فعالیت در حوزه تبلیغ و ترویج حجاب خواهند بود و در مدارس، مساجد و اماکن عمومی آذربایجان شرقی فعالیت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند
  • اجرای هفت پروژه باغات مدرن در آذربایجان شرقی
  • تولید ۵ میلیون و ۲۸۰ هزار تن محصولات کشاورزی در آذربایجان شرقی
  • تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • آغاز طرح ملی طوبی در تبریز
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پانزدهم اردیبهشت
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد