Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد کریمیان، سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر اعتقاد دارد سازمان لیگ فوتبال باید نگرش جدی‌تری نسبت به شیوع ویروس کرونا داشته باشد. ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اهواز، مهرداد کریمیان در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی بسیار سختی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فولاد تیم قابل احترامی است و منطقی بازی می‌کند. ما هم روند بسیار خوبی داشتیم و سه پیروزی متوالی کسب کردیم.

وی شرایط شاهین شهرداری بوشهر را خوب دانست و گفت: باشگاه به خوبی به تیم رسیدگی کرده و پاداش‌ها را به موقع پرداخت کرده است. فکر می‌کنم بازی خیلی خوبی را برگزار کنیم. مصدومان زیادی داریم و این اتفاق گریبان‌گیر ما شده است، اما سایر بازیکنان بسیار خوب تمرین کرده‌اند و می‌توانند به ما کمک کنند تا با دست پُر به بوشهر برگردیم و دل مردم این استان را شاد کنیم.

مربی شاهین شهرداری بوشهر با تمجید از بازیکنانی که در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل به این تیم آمده‌اند، تصریح کرد: با یارگیری بسیار خوبی که در نیم‌فصل داشتیم، توانستیم بازیکنان موردنظر خود را جذب کنیم و این خیلی به تیم کمک کرد. با روند صعودی که میشو در دستور کار داشت، کار فنی و تمرینات خوب او توانستیم پیشرفت ملموسی داشته باشیم. تیم از لحاظ انگیزه، شرایط خیلی خوبی پیدا کرده و این مزید بر علت شد تا نتایج خوبی کسب کنیم.

مسیگر: باید با مدیران سایپا برای محرومیت این باشگاه از نقل‌وانتقالات جلسه بگذاریم

کریمیان درباره ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال با وجود شیوع ویروس کرونا در کشور بیان کرد: سازمان لیگ باید نگرش دقیق‌تری نسبت به این موضوع داشته باشد. به خصوص برای تیم‌های میهمان مانند ما که با حمل و نقل عمومی، یعنی اتوبوس به اهواز آمدیم. حمل و نقل و اسکان ممکن است باعث انتقال ویروس شود و شرایط سختی داریم.

«مدیران سازمان لیگ که مصر هستند مسابقات را برگزار کنند، باید پاسخگو باشند.»، وی ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: مردم از شیوع ویروس پیشگیری و کمتر در اماکن عمومی حاضر می‌شوند. بازیکنان و مربیان هم باید چنین شرایطی داشته باشند و اگر ویروس در ورزشگاه‌ها سرایت کند، شرایط خیلی جدی می‌شود. خیلی بهتر است تا عادی شدن شرایط، مسابقات لیگ برتر تعطیل شود.

مربی شاهین شهرداری بوشهر در مورد برنامه این تیم در تعطیلات مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: در وقفه‌ای که ایجاد شد، دو بازی دوستانه خوبی برگزار کردیم و تعدادی از مصدومان برگشتند. باشگاه و شورای شهر بوشهر به ما کمک کردند و بیش از 50 درصد از قرارداد اعضای تیم پرداخت شده است. شرایط نرمالی داریم و باشگاه، به موقع پاداش‌های ما را داده است. این موضوع تأثیرگذار بوده تا نتایج بهتری کسب کنیم و به روند فعلی ادامه دهیم.

کریمیان درباره غایبان شاهین شهرداری بوشهر مقابل فولاد خوزستان گفت: بازیکن محروم نداریم، اما چند بازیکن کلیدی ما مصدوم هستند. صارمی، بحرانی، احمدی و محمودی مصدومیت جدی دارند و آنها را نداشتیم. یکی دو بازیکن هم سرماخوردگی جزئی داشتند. ما پیش‌تر سرماخوردگی موجود در اردو را کنترل کردیم، اما با توجه به شیوع ویروس کرونا، باید جدی‌تر به این موضوع بپردازیم. سایر بازیکنان آماده مسابقه هستند.

تیم منتخب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال روی بال‌های شاهین

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط سازمان لیگ لیگ برتر فوتبال فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال شاهین بوشهر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان لیگ لیگ برتر فوتبال فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال شاهین بوشهر سازمان لیگ لیگ برتر فوتبال فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال شاهین بوشهر شاهین شهرداری بوشهر لیگ برتر فوتبال شیوع ویروس سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۱۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس جمهور بر مردمی‌سازی و به‌کارگیری فناوری‌های روز در حفاظت محیط زیست

به گزارش جام جم آنلاین، در جلسه شورای‌عالی حفاظت محیط زیست که عصر امروز (پنجشنبه) به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی تشکیل شد، ۶ دستور کار این جلسه، شامل رفع تعارضات محیط زیستی دستگاه‌های مختلف در استان‌های فارس، زنجان، خراسان شمالی، مازندران و اصفهان، ارتقای ۵ عرصه حفاظت شده، اصلاح، بازنگری و انتزاع در حدود و شمولیت ۵ منطقه حفاظت شده، تعدیل بهای مطالبه ضرر و زیان تلف شدن جانوران وحشی و تعیین تعرفه‌های آزمایشگاه‌های معتمد به تصویب رسید.

در این جلسه رئیس جمهور در سخنانی، مردمی کردن حفاظت از محیط زیست از طریق ایجاد حس مسئولیت و دغدغه‌مندی در عموم مردم نسبت به حفاظت از محیط زندگی خود را از مهم‌ترین ماموریت‌های سازمان و شورای‌عالی حفاظت محیط زیست دانست و تصریح کرد: تحقق این هدف نیازمند تهیه و تدوین طرحی جامع شامل تعریف دقیق ملاحظات زیست محیطی همراه با زمانبندی مشخص است.

ابراهیم رئیسی تلاش برای تحقق عدالت محیط زیستی و بهره‌گیری از روش‌ها و دستاوردهای دانش‌بنیان در راستای ارتقای سیاست‌ها و راهکارهای حفاظتی از محیط زیست را از دیگر مسئولیت‌ها و مأموریت‌های مهم سازمان و شورای حفاظت محیط زیست برشمرد و سازمان محیط زیست را موظف کرد تا علاوه بر به کارگیری فناوری‌های روز، با تعریف دقیق شاخص‌های زیست محیطی برای بهره‌برداران صنعتی، کشاورزی و عمرانی از عرصه‌های طبیعی و همچنین کمک گرفتن از ظرفیت‌ دستگاه‌های مختلف مثل ظرفیت نیروهای نظامی و انتظامی که اشراف کاملی بر همه مناطق کشور دارند، ظرفیت و اثرگذاری اقدامات حفاظتی از محیط زیست کشور را ارتقا دهد.
سید ابراهیم رئیسی از همه کارشناسان ادارات محیط زیست خواست که در تعیین سیاست‌ها، بررسی درخواست‌های بهره‌برداران صنعتی، معدنی و کشاورزی و اقدامات حفاظتی از محیط زیست بر مبنای شاخص‌ها و مبانی قابل دفاع و اقناع‌کننده و نه صرفا سوابق آن مناطق اعمال نظر کنند و اجازه ندهند بهره‌برداری و استفاده از ثروت‌های ملی و عمومی با دلایل غیرقابل دفاع متوقف شده یا با مشکل مواجه شود.

رئیس جمهور با اشاره به برخورداری کشور از بدنه کارشناسی ارزشمند، بر بهره‌گیری شایسته از نظرات کارشناسی و تخصصی در زمینه پاسخگویی به درخواست‌های بهره‌برداری از عرصه‌های طبیعی تاکید کرد و اظهار داشت: پس از اعمال دقیق قوانین و مقررات در ارائه مجوزها با رویکرد حل مسئله، قدم بعدی نظارت و پایش دقیق اجرای سیاست‌ها و چارچوب‌های حفاظتی از سوی بهره‌برداران و اعمال قاطع و جدی قانون علیه خاطیان و متخلفان است.

دیگر خبرها

  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • بارش باران کم سابقه در اهوا/ شهروندان صبور باشند به زودی شهر به حالت عادی باز می‌گردد
  • تمرین تراکتور تعطیل شد
  • فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است
  • تاکید رئیس جمهور بر مردمی‌سازی و به‌کارگیری فناوری‌های روز در حفاظت محیط زیست
  • حفاظت از محیط‌ زیست مردمی شود/ لزوم برخورد با بهره‌برداران خاطی
  • اعتبارات خوبی برای به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • اماکن تاریخی کاشان شنبه تعطیل است
  • میزبانی پایانه‌های مسافربری مشهد از ۲۰ میلیون زائر امام رضا(ع)
  • حدود ۵۰ درصد تالاب هامون آب‌گیری شد