Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی دادگستری البرز، احمد نوروزی  روز چهارشنبه گفت: بر اساس دستورات صادر شده در کلیه خروجی های شهرک صنعتی اشتهارد، از خروج هر گونه اقلام بهداشتی و ماسک تنفسی بدون تائید و بررسی جلوگیری می شود.

وی اضافه کرد: پس از دریافت گزارش هایی مبنی بر عرضه ماسک تنفسی، لوازم بهداشتی و ضدعفونی کننده خارج از مقررات شبکه بهداشت، پس از شیوع ویروس کرونا، دادستانی به این موضوع ورود پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوروزی گفت: بر همین اساس در کلیه خروجی های شهرک صنعتی اشتهارد از خروج هر گونه اقلام بهداشتی و ماسک تنفسی بدون تائید و بررسی ماموران بهداشت، نمایندگان تعزیرات و فرمانداری جلوگیری می شود، همچنین کلیه اسناد خروج اقلام شامل مبدا و مقصد کالا به همراه فاکتورهای صادره همه روزه به حوزه دادستانی اشتهارد ارائه می شود.

وی در ادامه با اشاره به اتخاذ تدابیر حمایتی از صنایع اعلام کرد: برای حل این موضوع به همراه فرماندار شهرستان، معاون غذا و داروی  دانشگاه علوم پزشکی، رییس بانک سپه استان و رییس بیمارستان اشتهارد از واحدهای صنعتی بازدید و پس از بررسی مشکلات بانکی بعضی از واحدهای صنعتی تصمیم های لازم در خصوص اعطای تسهیلات و مساعدت در اعطای فرصت بازپرداخت تسهیلات اتخاذ شد.

شهرک صنعتی اشتهارد با بیش از ۲ هزار واحد صنعتی و تولیدی بزرگ ترین شهرک صنعتی در کشور است.

برچسب‌ها دادگستری البرز اشتهارد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری البرز اشتهارد دادگستری البرز اشتهارد شهرک صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۱۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، ایستگاه سنجش آلودگی هوا در شهر صنعتی چرمسازی بوئین زهرا، همزمان با هفته زمین پاک، راه اندازی شد.
50 واحد تولیدی در این شهرک فعالیت می کند.
طبق قانون شهرک های صنعتی ملزم به راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا هستند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
.جمعی از دوست داران محیط زیست در آوج هم برای جمع آوری زباله ها از طبیعت دست به کار شدند

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • شهرک‌های صنعتی در باوی احداث می‌شوند
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد
  • حمله نخست‌وزیر استرالیا به ایلان ماسک: او یک «میلیاردر متکبر» است
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان