Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست‌وزیر و مامور تشکیل کابینه وزرای عراق ضمن اعلام مجدد زمان برگزاری جلسه رای اعتماد به کابینه وزرا اعلام کرد که برای اولین بار به «نمایندگانی مستقل» رای داده خواهد شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،‌ خبرگزاری رسمی عراق «واع» گزارش کرد که «محمد توفیق علاوی» امروز (چهارشنبه)، اعلام کرد: «فردا (پنجشنبه) اولین کابینه متشکل از نمایندگانی مستقل به رأی گذاشته خواهد شد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر، یک عضو پارلمان عراق در گفت‌و‌گو با خبرگزاری رسمی این کشور اعلام کرده بود که رئیس پارلمان این کشور روز پنجشنبه را برای برگزاری جلسه رأی اعتماد به کابینه وزرا تعیین کرده است.

کشور عراق مدتی است که درگیر مسئله انتخاب وزیران است. محمد توفیق علاوی یازدهم بهمن ما از سوی «برهم صالح»، رئیس جمهوری عراق مأمور به تشکیل کابینه شد.

او هفته گذشته از پارلمان درخواست کرد روزهای یکشنبه یا دوشنبه هفته جاری برای رأی به کابینه‌اش جلسه فوق‌العاده تشکیل دهد اما با این حال، پس از بررسی‌های پارلمان عراق این جلسه به روز پنج‌شنبه موکول شد.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: رای اعتماد عراق کابینه محمد توفیق علاوی پنج شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۱۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید عراق بر پایبندی به توافق امنیتی با ایران

مشاور امنیت ملی عراق در دیدار با معاون وزارت کشور ایران بر پایبندی کشورش به توافق امنیتی با ایران تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، «قاسم الاعرجی» مشاور امنیت ملی عراق روز چهارشنبه میزبان مجید میر احمدی معاون وزارت کشور ایران بود.

بر اساس بیانیه امنیت ملی عراق، در این دیدار اجرای توافق امنیتی امضا شده میان دو طرف علاوه بر مساله کنترل مرزهای مشترک و توسعه روابط دوجانبه بررسی شد.

الاعرجی تأکید کرد که دولت عراق به اجرای توافق امنیتی مذکور در چارچوب زمانی‌اش پایبند است و برای همکاری با ایران در همه زمینه ها و توسعه روابط تاریخی بین دو کشور تأکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایران: راه حل مسئله فلسطین، ایجاد کشور مستقل در تمامی سرزمین‌های فلسطینی با پایتختی قدس است
  • تأکید عراق بر پایبندی به توافق امنیتی با ایران
  • نطق‌ شنیدنی در پارلمان اروپا درباره حمله ایران به اسرائیل
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • فعالسازی خط مسافری دریایی خرمشهر به بصره
  • نماینده پارلمان عراق: سفیر آمریکا از عراق اخراج شود
  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد
  • پیگیری مستقل شدن دو بخش لواسانات و رودبار قصران
  • سید حسن خمینی به نخست وزیر بورکینافاسو: طرح مسئله فلسطین از زبان شما به عنوان یک کشور مستقل و تاثیرگذار در آفریقا می تواند خیلی کمک کند
  • کنسرسیوم توسعه ریلی افغانستان، متشکل از چند شرکت خصوصی ایرانی است!