Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن گل گهر درباره آخرین وضعیت تیمش توضیحاتی ارائه داد.

طرفداری- احمدرضا زنده روح دیدگاه خود را درباره لغو بازی استقلال و گل گهر بیان کرد.

به گزارش فارس، زنده روح در خصوص وضعیت تیم گل‌گهر اظهار داشت:

در چند بازی گذشته شایسته برد بودیم اما مشکلاتی بود که به هر حال نتوانستیم سه امتیاز را به دست بیاوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال در بازی گذشته سه امتیاز خیلی مهم گرفتیم. امیدوارم در دو سه بازی آینده هم نتایج خوبی کسب کنیم تا شرایط‌مان بهتر و بهتر شود. 

وی افزود:

شرایط خاصی که داریم باعث شده بازی‌ها برایمان سخت‌تر شود اما بازی به بازی بهتر می‌شویم و امیدوارم از این هفته روند بهتری داشته باشیم و نتایج بهتری کسب کنیم. مهاجمان خیلی خوبی در تیم‌مان داریم که نشان دادند می‌توانند گل‌زنی کنند. ما هم سعی می‌کنیم به آنها کمک کنیم گل بزنند و تیم‌مان در شرایط خوبی قرار بگیرد. امیدوارم در آخر فصل من به عنوان هافبک و آن‌ها به عنوان مهاجم آمار خوبی داشته باشند.

هافبک تیم گل‌گهر در مورد اینکه این تیم در بازی‌های اخیر ابتدا به گل می‌رسد و بعد گل می‌خورد و امتیاز برد را از دست می‌دهد، عنوان کرد:

موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریفان ایجاد می‌کنیم و به گل هم می‌رسیم اما شاید ترس از اینکه نتیجه را از دست بدهیم به بچه‌ها قالب می‌شود و روی اشتباهاتی ناخواسته گل می‌خوریم. وقتی تیم گل می‌خورد کل تیم اشتباه کرده که فضا داده تا حریف به گل برسد. نمی‌توانیم بگوییم روی گل‌های خورده خط دفاعی مقصر است بلکه کل تیم تحت تاثیر قرار می‌گیرد. با این حال در بازی با نفت آبادان توانستیم سریع به بازی برگردیم و پیروز شویم. این مژده خوبی برای تیم ما بود که می‌توانیم اگر گل هم خوردیم برگردیم و به پیروزی برسیم. امیدوارم بازی‌های آینده را از دست ندهیم و باز هم به برد دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به کادر فنی گل‌گهر تصریح کرد:

مجید جلالی مربی باتجربه‌ای است و سعی می‌کند تمرینات را بر اساس هر بازی طراحی کند. ما هم وظیفه داریم آنچه که کادر فنی از ما می‌خواهد انجام بدهیم. فکر می‌کنیم شرایط‌مان در چند هفته اخیر بهتر شده و امیدوارم بچه‌ها هم خواسته کادر فنی را به خوبی انجام دهند تا بازی‌های آینده را به خوبی پشت سر بگذاریم.

هافبک گل‌گهر در مورد اینکه آیا حضور منشا در کنار دیگر مهاجمان این تیم مانند یونس شاکری، می‌تواند خط حمله را زهردار کند، اظهار داشت:

منشا بازیکن باتجربه‌ای است و کیفیت بالایی دارد. بله، او توانسته به خط حمله کمک زیادی کند تا بتوانیم مالکیت بیشتری در بخش هجومی داشته باشیم  و حملات بیشتری را درست کنیم. فکر می‌کنم ظرف یکی دو هفته آینده که بدنش به آمادگی صد در صد برسد می‌تواند خطرناک‌تر هم بشود. بقیه مهاجمان هم توانایی بالای دارند، روی همه آنها حساب کرده‌ایم که از موقعیت‌ها به بهترین شکل استفاده کنند تا تیم موفق باشد.

زنده‌روح در پاسخ به این سؤال که آیا با بازگشت منشا از امارات نگران شیوع کرونا در اردوی گل‌گهر نیست، گفت:

(با خنده) امیدوارم ویروس کرونا را نیاورده باشد. البته خود منشا می‌گوید سیاه پوستان کرونا نمی‌گیرند. اما باید اشاره کنم بازی مهمی با استقلال داریم که به خاطر ویروس کرونا بدون تماشاگر شد. دوست داشتیم در بازی خانگی، هوادارانمان بیایند و از ما حمایت کنند اما حالا طبق دستور داده شده مجبوریم بدون حضور آنها بازی کنیم. با این حال هواداران مطمئن باشند تمام توانمان را می‌گذاریم تا بتوانیم این بازی سخت را با دست پر پشت سر بگذاریم. 

وی در خصوص تقابل با استقلال تصریح کرد:

اگر از بازی فردا دست پر و با امتیاز خارج شویم شرایط‌مان در جدول بهتر می‌شود و از لحاظ روحی هم تیم ما به سطح بالایی می‌رسد. استقلال در هر شرایط و با هر نفراتی که داشته باشد خطرناک است. از بازیکنان آنها شناخت کافی داریم و می‌دانیم خصوصیات آنها چیست. البته برای ما فرقی نمی‌کند کدام بازیکنشان بازی می‌کند و یا کدام بازیکنشان نیست.

این بازیکن خاطر نشان کرد:

وظیفه ما این است که برای تیم خودمان زحمت بکشیم و باید به فکر سه امتیاز باشیم. امیدواریم با آنالیزها انجام شده و تمریناتی که پشت سر گذاشتیم بازی با کیفیتی ارائه دهیم و نتیجه خوبی برای تیم‌مان رقم‌ بزنیم. در این چند روز بچه‌ها خوب تمرین کردند و نشان دادند انگیزه بالایی دارند، امیدوارم پنج‌شنبه دل هوادارانی که نیستند اما دلشان با ماست، شاد شود.  

هافبک گل‌گهر در مورد اینکه به خاطر حفظ سلامتی آیا بهتر نبود این بازی لغو شود، گفت:

به هر حال اگر ویروس وجود دارد و بحث حفظ سلامتی آدم‌هاست، ما بازیکنان هم در خطر هستیم و از این قاعده مستثنی نیستیم. اگر بازی لغو می‌شد بهتر بود اما تصمیمی است که گرفته‌اند و موظفیم آن را انجام دهیم.

زنده‌روح در مورد اینکه با حضور اسکوچیچ در تیم ملی و تعامل او با تیم‌های لیگ برتری، آیا به حضور در تیم‌ملی امیدوار است،اظهار داشت:

هر بازیکنی دوست دارد به تیم ملی دعوت شود. من هم تلاشم را می‌کنم در چند بازی آینده بهترین عملکردم را ارائه دهم و به بهترین شکل بازی کنم. اگر خدا خواست و نظر کادر فنی تیم ملی بود، برایم افتخار است که دعوت شوم اگر هم نشد به کارم ادامه می‌دهم تا ببینم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گل گهر کادر فنی زنده روح تیم ملی بازی ها تیم مان تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۲۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده: استقلال ملاثانی ۰ - 0 سپاهان

به گزارش ورزش‌سه ، سپاهان و استقلال ملاثانی از نظر ساختار، امکانات، شرایط مالی و بازیکنان اصلاً تطابقی با هم ندارند. سپاهان ساختارمندترین باشگاه فوتبال ایران به شمار می‌رود و در مقابل یکی از بی‌ساختارترین باشگاه‌های لیگ دسته اول قرار گرفته که طی سال‌های اخیر همواره با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کرده است.

با این حال این مسابقه می‌تواند برای سپاهان با توجه به تاکتیک‌های تدافعی تیم حریف بسیار سخت و نفسگیر باشد. این را هم فراموش نکنیم که در جام حذفی تیم‌های کوچکتر همواره انگیزه بالایی دارند و باید دید در این مسابقه وقتی سود پایان به صدا در میاد چه تیمی برنده خواهد بود.

جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
استقلال ملاثانی - سپاهان؛ ورزشگاه فولاد آرنا 
داور: هادی علی‌نیافر
کمک‌ها: امید افخمی، کورش صامی فر و میثم عباسی ناظر: مختار مهدوی

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، میلاد زکی پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، برایان دابو، امیدنورافکن، محمدکریمی، علی اصغر اعرابی، رضا شکاری، کاوه رضایی

ترکیب استقلال ملاثانی: علی کردانی، امید صیدالی، احسان علوان‌زاده، رضا آنتیک، دانیال مومنی، علی فاتح، امید خالدی، وحید نامداری، علی حمودی، محمد اهل‌شاخه، میلاد پاک‌پرور

لحظات حساس:

...

دیگر خبرها

  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است
  • گزارش زنده: استقلال ملاثانی ۰ - 0 سپاهان
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی‌ + پخش آنلاین
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • شایعات خطرناک درباره جلال‌الدین ماشاریپوف؛ بوی پیراهن قرمز!
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم