Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@23:01:27 GMT

کشف ۲۴۴ کیلوگرم تریاک در سمنان

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۲۳۷۷

کشف ۲۴۴ کیلوگرم تریاک در سمنان

۲۴۴ کیلوگرم تریاک در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در عملیات مشترک با پلیس خراسان جنوبی کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ سردار عبدالله حسنی گفت: پلیس در پی اقدامات اطلاعاتی سرنخ‌هایی از انتقال یک محموله مواد از شرق به شمال کشور به دست آورد و پس از اطمینان پلیس از چگونگی انتقال محموله ، هماهنگی‌های لازم درون و برون سازمانی برای اجرای عملیات صورت گرفت که با تعامل موثر مأموران انتظامی خراسان جنوبی عاملان قاچاق این محموله در شهرستان طبس شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: با توقف خودروی سواری سوداگران مرگ و بازرسی از آن  ۲۴۴ کیلوگرم تریاک کشف و ۲ نفر دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشف تریاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۲۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن سپاس کارگر در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️استاندار سمنان در همایش سپاس کارگر با بیان اینکه اقدامات ارزنده‌ای در حوزه شهر سمنان صورت گرفته است، گفت:این اقدامات شامل آزادسازی کاروانسرا، انتخاب شهر سمنان به عنوان پایتخت کتاب کشور، افتتاح پل غیر هم سطح شهرک صنعتی و واگذاری اراضی طرح جوانی جمعیت است.
خراسانیان رئیس شورای اسلامی شهر سمنان در این همایش ضمن بیان اینکه بیش از هزار نفر در شهرداری شاغل هستند، گفت: بخش عمده‌ای از جمعیت شاغلین شهرداری را کارگران تشکیل می‌دهند.
در این همایش از ۱۲ کارگر نمونه شهرداری سمنان تجلیل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جشن سپاس کارگر در سمنان
  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند