Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@01:11:45 GMT

گزارش رسانه فرانسوی از صف‌های طولانی تهیه ماسک‌ در کره‌جنوبی

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۲۴۷۱

گزارش رسانه فرانسوی از صف‌های طولانی تهیه ماسک‌ در کره‌جنوبی

‍‍‍‍‍‍

تارنمای شبکه فرانس ۲۴ در یک گزارش ویدئویی از صف‌های چند صد نفری در مقابل یک فروشگاه در کره‌جنوبی نوشت: چند صد نفر از ساکنان برای خرید ماسک‌های بهداشتی، ساعت‌ها در مقابل این سوپرمارکت صف می‌کشند.
کره‌جنوبی، به کشوری با بیشترین تاثیرپذیری از ویروس کرونا در خارج از چین تبدیل شده است.
 

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4


طبق آخرین اخبار، مبتلایان به ویروس کرونا در کره‌جنوبی به سرعت در حال افزایش است و از صبح امروز (چهارشنبه) تا بعدازظهر، با افزایش ۳۰۰ نفری، به یک هزار و ۳۰۰ نفر رسیده و تاکنون جان ۱۲ نفر را در کره‌جنوبی گرفته است.
در شهر «دئیگو» از ۲.۵ میلیون نفر جمعیت این شهر خواسته شده که در منازل خود بمانند.

براساس گزارش خبرگزاری یونهاپ از کره‌جنوبی، ۲۱۰ هزار نفر از اعضای یک فرقه که فعالیت‌های مذهبی در شهر دایه گو در جنوب شرق پایتخت انجام می‌داده‌اند ، مورد آزمایش کرونا قرار گرفته‌اند زیرا شماری از کسانی که به صورت خوشه‌ای در این شهر مبتلا شده‌اند، در یک کلیسای شهر تجمعاتی برگزار می‌کرده‌اند.

کره‌جنوبی ۲۰ ژانویه(۳۰ دی‌ماه) نخستین مورد ابتلا به کرونا را خبر داد. مسافر چینی که از شهر ووهان مرکز چین و کانون شیوع بیماری به این کشور سفر کرده بود.
طبق اعلام نهادهای بهداشتی کره‌جنوبی، شمار مبتلایان در چند روز آینده باز هم افزایش خواهد یافت و همه باید برای مقابله و مهار ویروس آمادگی کافی داشته باشند.

همچنین امروز فرماندهی نیروهای آمریکایی اعلام کرد که یک  سرباز این کشور در کره جنوبی مبتلا به کرونا تشخیص داده شد.
این سرباز ۲۳ ساله آمریکایی در شهر چیلگوک در جنوب شرقی کره‌جنوبی و در نزدیکی شهر دئیگو مرکز شیوع کرونا مستقر  بوده و اکنون در محل زندگی خود قرنطینه شده است.
2023

برچسب‌ها کره‌ جنوبی ویروس کرونا پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کره جنوبی ویروس کرونا کره جنوبی ویروس کرونا کره جنوبی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۲۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سود شرکت ایلان ماسک نصف شد

شرکت آمریکایی تسلا سه‌شنبه شب پیش‌بینی‌های بد سرمایه‌گذاران را تأیید و اعلام کرد که فروش سه ماهه این سازنده خودروهای برقی ۹ درصد و سود تعدیل شده آن ۴۸ درصد کاهش یافته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از مارکت واچ، شرکت آمریکایی تسلا سه‌شنبه شب پیش‌بینی‌های بد سرمایه‌گذاران را تأیید و اعلام کرد که فروش سه ماهه این سازنده خودروهای برقی 9 درصد و سود تعدیل شده آن 48 درصد کاهش یافته است.

تسلا در سه ماهه اول سال جاری میلادی  1.13 میلیارد دلار یا 34 سنت به ازای هر سهم درآمد داشت، در حالی که در سه ماهه اول سال 2023، 2.2 میلیارد دلار یا 73 سنت به ازای هر سهم درآمد داشت.

بر اساس این گزارش، فروش تسلا در دوره سه ماهه اول سال جاری میلادی کاهش یافت و به 21.3 میلیارد دلار رسید.

اخراج 10 درصد کارکنان تسلاتسلا روباتاکسی را 8 اوت رونمایی می‌کند

تحلیلگران شرکت‌کننده در نظرسنجی فکت ست FactSet پیش بینی کردند که این سازنده خودروهای الکتریکی درآمد تعدیل‌شده 49 سنت در هر سهم از فروش 22.2 میلیارد دلاری را گزارش کند.

اگرچه سرمایه گذاران تسلا خود را برای اخبار بد آماده کرده بودند، اما سهام این شرکت بیش از 7 درصد رشد کرد.

تسلا در نامه ای به سهامداران ابراز اطمینان کرد که خودروهای جهان در آینده نه تنها برقی بلکه خودران و بدون راننده خواهند بود.

در این نامه آمده است: ما معتقدیم که خودران شدن خودروها در مقیاس وسیع تنها با داده‌های میلیون‌ها وسیله نقلیه و یک خوشه آموزشی عظیم هوش مصنوعی امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه «سیانس پو» پاریس را مسدود کردند+ عکس
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه «سیانس پو» پاریس را مسدود کردند
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه علوم سیاسی (سیانس پو) پاریس را مسدود کردند
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد​
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا