Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@03:32:37 GMT

برف و کولاک تردد در محورهای مازندران را کند کرد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۲۶۴۹

برف و کولاک تردد در محورهای مازندران را کند کرد

به گزارش خبرنگارایرنا، با بارش شدید برف و ریزش بهمن از شب گذشته تاکنون محور کندوان ( چالوس- کرج) بر روی مسافران عبوری بسته شد و راهداران حاضر در منطقه در حال جمع آوری برف های سطح جاده ناشی از ریزش بهمن هستند و احتمال می رود با تداوم بارش برف و باران و ریزش مجدد بهمن این محور تا فردا پنجشنبه هشتم بهمن ماه همچنان بر روی خودروهای عبوری بسته بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سقوط پنج بهمن در کندوان 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران می گوید: از شب گذشته تاکنون سقوط پنج بهمن در محور کندوان در حوزه استحفاظی استان مازندران رخ داد که باعث مسدود ماندن این محور ورودی و خروجی غرب این استان به پایتخت شد.
عباسعلی نجفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا گفت:  تاکنون راهداران موفق به جمع آوری برف ناشی از سه بهمن در سطح جاده کندوان شدند و برای جمع آوری دو بهمن دیگر نیز تلاش ها ادامه دارد، ولی به دلیل ریزش برف احتمال بازگشایی این محور در ساعات آینده پیش بینی نمی شود.
برف و کولاک در هراز و سوادکوه و کیاسر
مدیرکل راهداری مازندران می گوید: هم اکنون بارش برف و کولاک در سه محور اصلی دیگر شامل هراز( آمل- تهران) سوادکوه (قائمشهر- تهران) کیاسر( ساری- سمنان) نیز ادامه دارد، و با تلاش راهداران تمام این محورها باز و تردد نیز برقرار است.
نجفی خاظرنشان کرد : به دلیل بروز مشکل در محور سوادکوه در حوزه استحفاظی استان تهران، راهداران مازنی به کمک همکارانشان رفتند و تردد در این محور نیز برقرار است و تمام رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند، باید زنجیر چرخ و سایر تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.
وی از مسافران خواست به دلیل بارش شدید برف و کولاک در محورهای استان مازندران در صورت امکان از تردد غیر ضرور در این محورها تا اطلاع ثانونی خودداری کنند.
طبق گزارش اداره کل هواشناسی مازندران سامانه بارشی که از شب گذشته وارد این خطه شمال کشور شد، تا چهارشنبه شب ادامه دارد.
مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه دسترسی دارد که سه هزار و ۶۰۰ کیلومتر آن را محورهای اصلی تشکیل می دهد و سالانه ۵۰۰ میلیون تردد در محورهای اصلی و فرعی استان انجام می شود.
 

برچسب‌ها راهداری زمستانی مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: راهداری زمستانی مازندران راهداری زمستانی مازندران برف و کولاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۲۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در محور هراز برقرار است

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هراز گفت: محور هراز پس از پاک‌سازی بر اثر ریزش سنگ از سوی راهداران هم‌اکنون تردد در این محور برقرار است.

کوروش روشن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران با بیان اینکه جاده هراز صبح امروز بر اثر ریز سنگ‌های بزرگ در چند نقطه مسدود شده بود، اظهار کرد: این محور از ساعات شامگاه گذشته دوشنبه شاهد بارش شدید باران بوده که باعث ریزش سنگ، امروز در ۳۰ کیلومتر آمل به تهران منطقه لهاش تا ۹۰ کیلومتر امام‌زاده هاشم به طول ۶۵ کیلومتر شود که موجب بسته شدن محور شد.

وی افزود: جمع‌آوری انباشت شن و ماسه و سنگ‌های کوهی از سطح جاده با حضور عوامل گشت راهداری هراز در محل ریزش سنگ و بل چهار اکیپ اعم از کامیون‌های تیغ دار، گریدر، لودر، خودروهای نیمه سنگین راهداری به همراه ۳۰ نفر از نیروهای راهداری دستور کار قرار گرفت.

رئیس اداره راهداری حمل و نقل جاده‌ای هراز ادامه داد: براثر این ریزش سنگ یک دستگاه خودروی سمند دچار صدمه شد که هنگام عبور از این محور به تذکرات پلیس راه و عوامل راهداری مبنی بر محدودیت تردد توجه نکرده و به حرکت خود در مسیر آمل به تهران ادامه داد.

روشن با اشاره به اینکه به سرنشینان این خودرو آسیبی وارد نشد، عنوان کرد: هم‌اکنون تردد در محور هراز برقرار و جاده باز است اما به رانندگان توصیه می‌شود باتوجه به شرایط آب و هوا و وضعیت احتمال ریزش سنگ، از انجام تردد و سفرهای غیر ضروری در این جاده خودداری کنند.

کد خبر 747315

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • تردد آزاد؛ محور کندوان باز شد
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها