Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (چهارشنبه ۷ اسفند ۹۸) را در این بسته خبری بخوانید.

کشف هفت میلیارد ریال کالای قاچاق در دیلم

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: با توقیف پنج دستگاه خودرو، هفت میلیارد کالای قاچاق کشف شد.

سرهنگ رضا اسماعیلی افزود: ماموران پلیس ایستگاه بازرسی شهید موسوی در جاده خروجی شهرستان دیلم هنگام کنترل وسایل نقلیه عبوری به یک دستگاه خودرو سواری پژو به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شدند و در در بازرسی از آن، ۱۴۳ هزار حبه قرص غیرمجاز کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او، ارزش این محموله قاچاق پنج میلیارد ریال بوده و در این زمینه یک متهم دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی دیلم همچنین با اشاره به توقیف چهار دستگاه خودرو سواری حامل انواع کالای قاچاق ادامه داد: کالا‌های قاچاق کشف شده شامل، سه هزار و ۵۸۰ ثوب پوشاک، ۵۷ طاقه پارچه، ۳۷۸ عدد بلبرینگ چرخ خودرو است.

اسماعیلی بیان کرد: ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده دو میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال برآورد شده است و در این زمینه چهار متهم دستگیر شدند.

فوت کارگر پتروشیمی بر اثر سقوط از ارتفاع

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از فوت فردی بر اثر سقوط از ارتفاع خبر داد.

سرهنگ پیمان فتاحی گفت: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر فوت فردی براثر سقوط از ارتفاع در شرکت پتروشیمی سبلان عسلویه بلافاصله عوامل انتظامی و امدادی در محل مورد نظر حاضر شدند.

او افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد، مسئول تست بازرسی خط لوله آب راکتور این شرکت به همراه سه کارگر در حال انجام تست فشار بر روی لوله آب بوده که در پوش جوشکاری شده روی لوله، ترکیده و او با فشار آب خروجی از ارتفاع به پایین پرتاب می‌شود و پس از برخورد با زمین در دم فوت می‌کند. سه کارگر دیگر نیز مصدوم می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه بیان کرد: عوامل اورژانس مصدومان را به بیمارستان ابن سینا شیرینو اعزام کردند و جسد متوفی نیز برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

فتاحی، از کارگران خواست با رعایت اصول ایمنی در محل کار خود از وقوع چنین حوادث دلخراشی پیشگیری کنند.

دستگیری سارق محتویات داخل خودرو در گناوه

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه گفت: ماموران کلانتری ۱۱ گناوه یک متهم سابقه دار را در عملیاتی ضربتی و هنگام سرقت دستگیر کردند.

سرهنگ حسین احمدی بیان کرد: این سارق به ۱۸ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرده است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث کالای قاچاق سرقت خودرو فرمانده انتظامی شهرستان سقوط از ارتفاع کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۲۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه

فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی شهرستان امیدیه در پی کسب خبری مبنی بر دپوی انواع کالا‌های خارجی قاچاق در منزل یکی از قاچاقچیان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضائی از محل مذکور بازدید کردند که در نتیجه این عملیات مقدار یک و نیم تن بادام که فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه گفت:  ارزش کالای مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس