Web Analytics Made Easy - Statcounter

از اولین فیلم‌هایی که روی پرده نقره‌ای به نمایش در آمدند تا آثاری که در آسمان هنر هفتم جاودانه شدند، همگی به نوعی روی بیننده خود تاثیر گذاشتند که در تمامی نسل‌های بعدی نیز همان تجربه تکرار شد.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، ترس، خنده، هیجان و بهت در بین احساساتی قرار می‌گیرند که سینما برای بینندگان خود رقم می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از اولین فیلم‌هایی که روی پرده نقره‌ای به نمایش در آمدند تا آثاری که در آسمان هنر هفتم جاودانه شدند، همگی به نوعی روی بیننده خود تاثیر گذاشتند که در تمامی نسل‌های بعدی نیز همان تجربه تکرار شد.

به عنوان مثال به بهترین فیلم های ترسناک تاریخ اگر نگاه کنیم می توانستندانسان را با بخشی از خود آشنا کنند که تا قبل از آن نسبت به آن توجه نداشت. به عنوان مثال آثاری مانند مجموعه فیلم‌های فرانکشتاین توانستند انسان را با زوایای تاریک روح خود آشنا کنند و ثابت کنند که جنون ممکن است او را به چه کارهایی وا دارد.

از طرف دیگر اگر به آثاری مانند بهترین فیلم های هندی نگاه کنیم با عناوینی برخورد می‌کنیم که کارگردانان بزرگی مانند ساتیاجیت رای ساخته‌اند. کارگردانانی که با آثار خود جهان‌بینی متفاوتی را به بینندگان خود نشان دادند. فیلم‌هایی مانند سه‌گانه آپو حتی جزو بهترین فیلم‌های تاریخ قرار گرفتند تا مشخص شود سینما یک هنر جهانی است و کشور خاصی نمی‌تواند ادعای آن را داشته باشد.

اما نباید از فیلم‌هایی که اسم خود را به عنوان بهترین فیلم خنده دار مطرح می‌کنند نیز غافل شویم. کارگردانانی مانند بیلی وایلدر، هنرمندانی مانند برادران مارکس و البته نوابغی مانند چارلی چاپلین یا باستر کیتون به ما نشان دادند در این دنیا در کنار تمامی تیرگی‌هایی که ممکن است تجربه کنیم نباید خندیدن را از یاد ببریم. باید برای این کیفیت مهم زندگی به سینما پناه ببریم. چند ساعتی را بخندیم و سپس به روند عادی زندگی خود برگردیم.

 

معرفی بهترین فیلم های ترسناک برای تجربه کابوس‌های شبانه

اما چطور آثار بالا را پیدا کنیم؟ مثلا به دنبال بهترین فیلم های ترسناک می‌گردید. یقینا مانند هر فرد دیگری اول از دوستان خود سوال می‌کنید چه فیلم‌هایی ببینید. ولی با توجه به این که سالیانه فیلم‌های زیادی ساخته می‌شوند، امکان ندارد یک فرد بتواند تمامی آن‌ها را ببیند و بهترین‌ها را به شما معرفی کند. بنابراین در اینطور مواقع باید از اینترنت کمک بگیرید.

همچنین ممکن است به دنبال بهترین فیلم های هندی بگردید. سینمای بالیوود به قدری جذابیت دارد که هر رده سنی و هر جنسیتی مخصوصا دخترها را به سمت خود جذب کند. سکانس‌های متعدد خواندن آواز و رقص و همچنین شباهت‌های فرهنگی باعث شده است خیلی از فیلم‌های هندی در کشور ما طرفداران  زیادی داشته باشند.

یکی از دوستان‌تان از شما می‌خواهد بهترین فیلم خنده داری که تا حالا دیده‌اید را معرفی کنید اماهرچه در ذهن خود جستجو می‌کنید اسم فیلم را یادتان نمی‌آید. چاره چیست؟ جواب تمامی این سوالات در سایت فانیبو است. سایتی که همانطور که اسم آن نشان می‌دهد بر پایه سرگرمی ساخته شده است و جذابیت بصری ساده آن باعث شده خیلی زود اسم خود را در بین سینمادوستان مطرح کند.

از هر کسی که به دنبال دیدن بهترین فیلم های ترسناک است بپرسید که چرا این فیلم‌ها را انتخاب می‌کند، جواب می‌دهد چون می‌خواهم ترس، هیجان و دلهره را تجربه کنم. اما سالیانه به علت حجم بالای افرادی که طرفدار سینمای وحشت هستند تعداد عناوین زیادی در این ژانر اکران می‌شوند و همین کار را سخت می‌کند. به ویژه برای افرادی که دنبال بهترین‌ها هستند. این جا است که مجددا نقش فانیبو پررنگ خواهد بود. مقالات بهترین فیلم های ترسناک تاریخ سینما که به جامع‌ترین شکل ممکن ساخته شده‌اند هدفی جز آشنایی شما با بهترین‌ها ندارند.

 

بهترین فیلم های هندی برای یک نگاه متفاوت به بالیوود

کافی است نگاهی به مقالات این سایت بیندازیم. علاقه‌مندان بالیوود می‌توانند برای پیدا کردن بهترین فیلم های هندی با جستجوی همین عبارت در سایت با مقالات کاملی در مورد سینمای کشور هزار فرهنگ قاره کهن روبه‌رو شوند. خوشبختانه تمام کسانی که به دنبال جدیدترین فیلم‌های هندی می‌گردند نیز از وجود مقالات جدید این سایت در مورد سینمای هند خوشحال می‌شوند.

 

بهترین فیلم خنده دار یا یک جلسه خنده‌درمانی؟

همانطور که می‌دانید خنده برای هر درد بی‌درمانی دوا است. جالب است بدانید نتیجه خندیدن فعال شدن 44 واحد حرکتی، 17 عضله در صورت و 80 ماهیچه دیگر در بدن است. حتی برخی از افراد می‌گویند برای این که سالم بمانید صبح‌ها موقع بیدار شدن با شدت بخندید! بنابراین باید به سادگی از اهمیت دیدن آثاری که اسم خود را به عنوان بهترین فیلم خنده دار مطرح کرده‌اند خبردار شوید. فانیبو مانند یک پزشک سینمایی دیدن فیلم‌های کمدی را می‌تواند برای شما تجویز کند. همانطور که برگ‌های مختلف این سایت را ورق می‌زنید می‌توانید با مطالبی مانند بهترین فیلم های کمدی قرن 21 آشنا شوید و بعد از آن خودتان را برای یک جلسه خنده‌درمانی آماده کنید!

ترس در سینما معناهای مختلفی دارد. ترس از عوامل ماورای طبیعه، ترس از روح، ترس از حتی خود انسان! در مورد گزینه آخر می‌توانید به سینمای اسلشر آمریکا، جالو ایتالیا یا تمام فیلم‌هایی فکر کنید که محوریت آن‌ها قاتل‌های سریالی است که دلهره و ترس را در دل ما زنده کرده‌اند. حتی می‌توانید فیلم‌های زامبی و آخرالزمانی را به یاد آورید که چطور ما را از یک آینده خطرناک بر حذر می‌دارند. ولی چطور باید بهترین فیلم های ترسناکی را ببینیم که به ذائقه ما خوش بیاید؟ مثلا زیر ژانر زامبی ممکن است مورد علاقه همه نباشد. 

به همین شکل چطور بهترین فیلم های هندی را انتخاب کنیم که ارزش تماشا کردن را داشته باشند؟ مطالب فانیبو به نحوی نوشته شده است تا به نیازهای سینمایی کاربران خود به دقیق‌ترین شکل ممکن رسیدگی شود. تمامی فیلم‌ها توضیحات جامعی دارند تا براساس آن بتوانید یک انتخاب آگاهانه بگیرید.

 

پس چرا باید زمان انتخاب فیلم به فانیبو بیشتر از هر مرجع سینمایی دیگری اطمینان کنیم؟ یکی از اهداف اصلی دست‌اندرکاران این سایت تهیه مطالب جامع سینمایی بوده است. مطالبی که با انتخاب بهترین عناوین به کاربران در پیدا کردن آثار مختلف مانند بهترین فیلم خنده دار کمک می‌کنند. همچنین می‌توانید به این سایت مانند یک تونل وحشت نگاه کنید که با تولید محتواهایی مانند بهترین فیلم های ترسناک دوست دارد ضربان قلب کاربران خود را بالا ببرد تا صبح روز بعد از ترس افرادی مانند مایکل مایرز حتی نتوانند از خانه بیرون روند!

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: فیلم های ترسناک پرده نقره ای بهترین فیلم های ترسناک فیلم هایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۳۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه ترسناک انفجار و آتش‌سوزی یک مغازه مقابل لنز دوربین مداربسته! (فیلم)

 

 

 

منبع : خبرآنلاین 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آتش‌سوزی مهیب قطار حامل بنزین در آمریکا (فیلم) ساختمان قرن هفدهمی بورس دانمارک در آتش سوخت/ تلاش برای نجات نوتردام کپنهاگ (فیلم) آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند (فیلم)

دیگر خبرها

  • افشاگری ترسناک همتی از نرخ تورم بانک مرکزی در فروردین ۱۴۰۲!
  • ترسناک‌ترین فیلم جهان که کشته داده!
  • پلنگ صورتی عضله‌ای: این شخصیت دیگر خنده دار نیست! (عکس)
  • ۲۰ فیلم ترسناک که بر اساس داستان واقعی ساخته شدند
  • لحظه ترسناک انفجار و آتش‌سوزی یک مغازه مقابل لنز دوربین مداربسته! (فیلم)
  • خنده‌دارترین پیشنهاد برای نجات اقتصادی بارسلونا!
  • پیشنهاد خنده‌دار برای نجات اقتصادی بارسلونا!
  • ببینید | لحظه ترسناک انفجار و آتش‌سوزی یک مغازه مقابل لنز دوربین مداربسته!
  • پویش این خنده را فراموش نخواهیم کرد برگزار می‌شود
  • شعار شدید روحانیون علیه علیرضا پناهیان و خنده او!