Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از تمدید مهلت ثبت‌نام در المپیاد دانشجویان علوم پزشکی تا جمعه ۹ اسفند خبر داد.

دکتر آبتین حیدرزاده در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: ثبت‌نام برای شرکت در دوازدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی کشور روز گذشته، سه شنبه ششم اسفند ماه پایان پذیرفت که به منظور ایجاد تسهیلات لازم برای ثبت نام جاماندگان و همچنین ویرایش اطلاعات داوطلبانی که در این المپیاد ثبت نام کردند این مهلت تا ساعت ۲۴ روز جمعه نهم اسفند ماه تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت تا کنون تعداد ۲۴۶۲ داوطلب در المپیاد فوق ثبت نام کردند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی همچنین تاکید کرد: به علت وضعیت ابتلا و انتقال عفونت کرونا و به جهت آرامش بخشی فضای دانشجویی و دانشگاهی، آزمون غربال گری مرحله کشوری دوازدهمین دوره المپیاد علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور از تاریخ ۲۲ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ به روز جمعه نهم خرداد ماه انتقال یافت.

وی ادامه داد: با توجه به زمان بندی جدید دریافت گزارش پروژه بر اساس موضوع اعلام شده (مرحله اول آزمون گروهی) امسال لغو شده و دانشجویان پذیرفته شده در مرداد ماه در تهران به رقابت خواهند پرداخت .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: المپیاد دانشجویان علوم پزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی تمدید مهلت ثبت نام علوم پزشکی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۳۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت نامزدهای انتخاباتی برای معرفی نمایندگان خود تمدید نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی طحان نظیف با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: مهلت نامزدهای انتخاباتی برای معرفی نمایندگان خود در سامانه داوطلب تمدید نخواهد شد.

کد خبر 6099523 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • مهلت دریافت کالابرگ طرح فجرانه نوبت سوم تا جمعه تمدید شد
  • مهلت نامزدهای انتخاباتی برای معرفی نمایندگان خود تمدید نمی‌شود
  • مهلت تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور تمدید شد
  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد تمدید شد