Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به امضاء تفاهم‌نامه بین دانشگاه فردوسی مشهد و پارک علم و فناوری، شعبه جدید پارک علم و فناوری خراسان در دانشگاه فردوسی مشهد ایجاد می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در خصوص امضاء تفاهم‌نامه با دانشگاه فردوسی، اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌ای که ما با دانشگاه فردوسی امضا خواهیم کرد پیرو طرح مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی است که با همکاری دانشگاه‌ها مبانی علمی آن تبیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بنابر این تفاهم‌نامه، دانشگاه‌ باید در این طرح، خدمات آموزشی، پژوهشی و فناورانه را ارائه بدهد و مشاوره‌های علمی به استانداری و نهاد مردمی ستاد اقتصاد مقاومتی ارائه بدهند تا بتوانیم مبانی الگوی مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی را تقویت کنیم و  نظارت علمی بر این طرح داشته باشد.

این تفاهم‌نامه توسط علیرضا رزم‌حسینی، استاندار خراسان رضوی و دکتر کافی، ریاست دانشگاه فردوسی به امضا رسید.

در ادامه این نشست، رسولیان درخصوص تفاهم‌نامه بین پارک علم و فناوری و دانشگاه فردوسی، تصریح کرد: ما قصد داریم فضای فیزیکی را برای شرکت‌های دانش‌بنیان توسعه دهیم و هم شعبات جدیدی به پارک علم و فناوری در استان اضافه شود تا شرکت‌های دانش‌بنیان بهتر بتوانند محل‌های فعالیت خود را انتخاب کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی دانشگاه فردوسی خاطرنشان کرد: در همین راستا دکتر کافی و دکتر قنبری، ریاست پارک علم‌ و فناوری توافق کردند که شعبه جدید پارک علم و فناوری استان در دانشگاه فردوسی مشهد ایجاد شود و این تفاهم‌نامه در حضور دکتر ستاری نیز امضا می‌شود.

در ادامه تفاهم‌نامه احداث شعبه جدید پارک علم و فناوری در دانشگاه فردوسی توسط دکتر کافی و دکتر قنبری امضا شد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دانشگاه فردوسی مشهد دانشگاه فردوسی مشهد دانشگاه فردوسی تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۳۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون راهبردی و توسعه بازار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور گفت: این طرح در استان بین شهرداری بیرجند و شرکت ارتباطات شاتل به عنوان شرکت مجری با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان به امضا رسید و تا شهریور به بهره برداری می‌رسد.
روحانی نژاد با بیان اینکه اجرای فیبر نوری پیش نیاز هر شهر هوشمند است افزود: این طرح امکان استفاده شهروندان از اینترنت پرسرعت خانگی و فناوری‌های نوین، ارتقای کیفیت عملکرد و کاهش هزینه‌ها و مصرف بهینه منابع را فراهم می‌کند.
استاندار نیز گفت: از ابتدای دولت سیزدهم ۳۵۳ روستای ۲۰ خانوار استان از اینترنت پر سرعت بهره‌مند شدند.
وی افزود: سعی ما در استان این است تا علاوه بر مرکز استان در سایر شهرستان‌ها هم این طرح سریع‌تر اجرایی شود و مردم از آن بهره‌مند شوند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی نیز گفت: براساس این تفاهم‌نامه شبکه فیبر نوری به طول بیش از ۱۰۰ کیلومتر شامل خیابان‌های اصلی، فرعی و کوچه‌ها اجرا خواهد شد و بستر اتصال ۶۵ هزار پورت برای استفاده مشترکین خانگی و تجاری در بیرجند فراهم خواهد شد.
شهردار بیرجند هم گفت: تمام توان خود را در راستای خدمات ارتباطی مطلوب به شهروندان بکار گرفته ایم.
رئیس هیات مدیره شاتل هم با اشاره به هزینه هزار میلیارد ریال در زمینه اجرای این طرح گفت: خراسان جنوبی سی امین استان در زمینه اجرای این طرح در سطح کشور است.

همچنین عملیات اجرایی طرح فیبر رسانی به منازل و کسب و کار‌ها در بیرجند با حضور معاون راهبردی و توسعه بازار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و استاندار خراسان جنوبی در بلوار پاسداران این شهر آغاز شد.

دیگر خبرها

  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها
  • دکتر ساکت به دور از مواضع سیاسی دنبال کار فرهنگی بود
  • مرکز آثار مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی، دیگر دانشگاه‌ها را به تقلید از ما واداشته است
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود