Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادگاه عالی پاکستان با قبول قرار وثیقه دستور آزادی شاهد خاقان عباسی و احسن اقبال را صادر کرد. تاریخ انتشار: 15:13 - 07 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۰۳۹۵

به گزارش خبرگزاری میزان به نقل از اکسپرس نیوز، دادگاه عالی پاکستان با بررسی پرونده های فساد مالی «شاهد خاقان عباسی» نخست وزیر سابق پاکستان و «احسن اقبال» وزیر سابق کشور دستور آزادی آنها به قید وثیقه را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش ها حاکی است دادگاه در خصوص پرونده احسن اقبال تصریح کرد: دولت می تواند بر علیه وی شواهد دیگری نیز ارائه دهد ولی در حال حاضر او می تواند با پرداخت ده میلیون روپیه آزاد شود.

احسن اقبال به عنوان یکی از اعضای ارشد حزب نواز متهم به اختلاس در ساخت یک استادیوم ورزشی است و دولت پاکستان با ارائه مستنداتی علیه وی شکایت کرده است.

همچنین دادگاه عالی پاکستان در پرونده خرید گاز ال پی جی نیز وارد شده و آن را یک پرونده بزرگ و مهم قلمداد کرد که نیاز به شواهد بیشتری دارد.

دادگاه در حال حاضر با آزادی «شاهد خاقان عباسی» نخست وزیر سابق پاکستان موافقت کرده و او نیز می تواند با پرداخت مبلغ ده ملیون روپیه آزاد شود.

دولت اسلام آباد شاکی اصلی پرونده این دو نفر تلقی می شد و آزادی آنها می تواند تاثیر مستقیمی در عملکرد احزاب اپوزیسیون به خصوص حزب نواز بگذارد.

 

بیشتر بخوانید: سازمان ملل: داعش بازیابی خود در قلب خاورمیانه را آغاز کرده است چشم انداز دستیابی به صلح در افغانستان عبدالله عبدالله: نتیجه انتخابات غیرقانونی است «محمد اشرف غنی»، رئیس جمهور افغانستان شد

دولت پاکستان به شدت مخالف آزادی این افراد است و آزادی آنها را در اصل باز شدن راهی برای خارج شدنشان از کشور می داند.

انتهای پیام/

تسنیم

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پاکستان اسلام آباد دادگاه عالی پاکستان احسن اقبال وزیر سابق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۳۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با فساد شعار اساسی دولت

احمد وحیدی وزیر کشور امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران از مازندران به عنوان در گرانبها یاد کرد و گفت: ظرفیت‌های انسانی ارزشمند و بزرگ و مردمان صمیمی و بزرگوار و جریان دانشی قوی دارد.

او با اظهار اینکه جریان معنوی قوی در مازندران وجود دارد، به سابقه ورزشی و علمی استان اشاره کرد و افزود: مازندران استان برجسته و مهم در کشور و پیشران در حوزه اقتصاد کشور است.

وحیدی سفر ۲۰ میلیون گردشگر را از دیگر ظرفیت‌های مازندران برشمرد و گفت: انتخاب استاندار برای این استان کار بسیار مشکلی است تا بتوانیم فردی جامع الاطرافی را انتخاب کنیم.

وزیر کشور عملکرد استاندار سابق مازندران را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: استاندار سابق فداکارانه و ایثارگرانه در مازندران خدمت کرده است و خدا را شاکر هستیم که مدیران صبورانه و ایثارگرانه ایستادگی می‌کنند.

وحیدی با عنوان اینکه دشمنان نمی‌خواهند رشد و شکوفایی کشور راببینند، گفت: برخلاف تبلیغات سو معاندان، مدیران باپشتکار، خدوم و ایثارگر در حال خدمت به مردم هستند.

وزیر کشور با اشاره به توفیقات دولت در حوزه‌های مختلف نظیر دیپلماسی اقتصادی، افزود: مبارزه با فساد جزو شعار‌های مهم و اساسی دولت کنونی به شمار می‌رود.

او گفت: مازندران استان بسیار مهمی است و باید فردی را انتخاب می‌کردیم که کار‌های بزرگ شروع شده را در استان دنبال کند از این آقای یوسف نوری را که ظرفیت بزرگی هستند، را انتخاب کردیم.

 

منبع:مهر

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر گوگل پلی یکی از دستور کار‌های گروه تعیین مصادیق مجرمانه است
  • ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد
  • رئیس دیوان عالی کشور: حکم پرونده قضایی هشت مهر زاهدان صادر شده است
  • نخست‌وزیر سابق فرانسه مجرم شناخته شد
  • رئیس جمهور با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد
  • مصدومیت ۳ دانش آموز آملی براثر تصادف
  • ضارب دانش آموزان آملی دستگیر شد
  • حمله نخست‌وزیر استرالیا به ایلان ماسک: او یک «میلیاردر متکبر» است
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت