Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@06:55:42 GMT

سیستم ایمنی بالا گامی به سوی سلامتی

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۳۷۶۴

سیستم ایمنی بالا گامی به سوی سلامتی

مامک هاشمی متخصص طب سنتی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان   گفت: یکی از راهکار‌های پیشگیری در مقابله با ویروس کرونا ۲۰۱۹ تغذیه مناسب و بالا بردن سیستم ایمنی بدن است.

 او با بیان اینکه ویتامین c، ویتامین‌ای، مثل کدو، کلم، گوجه فرهنگی، هویج، بدن را در مقابل این ویروس مقاوم می‌کند، گفت:دم نوش دارچین و زنجبیل با خواص دارویی فراوانی که دارد متابولیسم سوخت وساز بدن را افزایش میدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این متخصص طب سنتی با تاکید بر اینکه دارچین و زنجبیل سیستم ایمنی بدن را بالا می‌برد افزود: دارچین دارای خاصیت ضد میکروبی و ضد ویروسی بوده و گلبول‌های سفید خون را تقویت می‌کند که موجب افزایش قوای ایمنی بدن می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۳۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد به ژاوی: دستیار پپ را جای برادرت بیاور!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از حذف از لیگ قهرمانان اروپا و سپس از دست رفتن اندک شانس قهرمانی لالیگا ژاوی هرناندز با دکو، رافا یوسته مدیران ارشد باشگاهش جلساتی برگزار کرد و در نهایت تصمیم به ادامه همکاری تا پایان مدت قراردادش گرفت.
با این وجود در جلسات فوق دکو به ژاوی پیشنهاد کرد اسکار برادر بزرگترش که از ابتدا در کادر فنی بارسلونا همراه او بوده را کنار بگذارد و البته یک مربی بدنسازی جدید به خدمت بگیرد.

برای جانشینی اسکار هرناندز مدیران باشگاه بارسلونا دومنک تورنت دستیار سابق گواردیولا را معرفی کرده‌اند که سال‌ها کنار پپ کار کرده است. تورنت از سال 2007 تا 2018 در تیم‌های ب بارسلونا، بارسلونا، بایرن مونیخ  و سپس منچسترسیتی دستیار گواردیولا بود اما سپس به امریکا رفت و در نقش سرمربی نیویورک کار کرد. او سپس راهی برزیل شد و دو سال سرمربی فلامنگو بود و در سال 2022 هدایت گالاتاسرای را برعهده گرفت.

تمام افتخارات تورنت مربوط به دوران دستیاری گواردیولاست و با کنار رفتن از سرمربیگری گالاتاسرای در تاریخ 21 ژوئن 2022 او طی تقریبا دو سال اخیر بیکار بوده است.

برای بهبود شرایط جسمانی نیز خولیو توس، متخصص تمرینات قدرتی و پیشگیری از آسیب‌دیدگی به ژاوی پیشنهاد شده چرا که در این فصل بارسا از حیث مصدومیت متعدد بازیکنان و شرایط نه چندان جالب بدنی آنها لطمات زیادی و باید برای بهبود این وضعیت فکری بیندیشد که مهم‌ترینش اضافه شدن یک متخصص در این زمینه خواهد بود.

البته گفته می‌شود ژاوی ابتدا با کنار گذاشتن اسکار برادر بزرگترش مخالفت کرده است اما شاید برای فصل آینده تن به تغییرات مد نظر دکو و مدیران باشگاهش بدهد.

دیگر خبرها

  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن
  • پیشنهاد به ژاوی: دستیار پپ را جای برادرت بیاور!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • توسعه فناوری های قیر و آسفالت، گامی نو در صنعت راهسازی کشور
  • خواص دارچین شگفت‌انگیز است؛ پیشگیری از خونریزی تا کاهش فشار خون
  • چطور با خرید در شیشه ای اتوماتیک و دزدگیر اماکن با هزینه کم، امنیت را بالا ببرید؟
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • هفته سلامت فرصتی برای پاس داشتن سلامتی
  • دادگاه های برخط گامی برای شفاف سازی است
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی