Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، مقتدی الصدر رهبر جریان «الصدر» در عراق، امروز (چهارشنبه) در حساب توییتریش نوشت که سیاستمداران فاسد نماینده شیعیان و اهل‌سنت نیستند و اهل سنت،‌ شیعیان و کردها همه بردادر هستند.

رهبر جریان الصدر در عراق گفت: همانطور که خداوند متعال شیعیان عراق را با بلای عده‌ای سیاستمدار فاسد شیعه آزمایش کرده است؛ سیاستمدارانی که ادعا می‌کنند از شیعیان هستند، اهل سنت عراق را نیز با گروهی مشابه مورد آزمایش قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مقتدی الصدر در ادامه تاکید که نه فاسدان شیعه و نه فاسدان سنی نمایندگان این دو مذهب نیستند و تنها افراد صالح نماینده آنان هستند.

الصدر در ادامه با اشاره به کردهای عراق گفت که کردها نیز درگیر چنین مشکلی هستند.

رهبر جریان الصدر تاکید کرد:مااهل‌سنت،‌ شیعیان و کردهای عراق، برادریم و سیاستمداران با هیچ چیزنمی‌توانند  ما را جدا کنند نه با فسادشان، نه با تروریسم‌شان، نه با تله‌هایشان، نه با ظلم‌شان،‌ نه با سطله‌شان،‌ نه با سهم‌خواهی‌هایشان و نه با تبعیت‌شان.

مقتدی الصدر در پایان پیام خود با قراردادن هشتگی نوشت: شیعه، کرد و سنی، عشق به میهن را ما را متحد می‌کند.

پیشتر، رهبر جریان «الصدر» در خصوص برگزار نشدن جلسه رای اعتماد به کابینه وزرا هشدار داده بود.

انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: رهبر جریان اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۳۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رییس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب

تابناک _ پیش از ظهر امروز، آقای نچیروان بارزانی، رییس اقلیم کردستان عراق با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کرد.

اخبار و تصاویر تکمیلی متعاقبا ارسال می شود...

دیگر خبرها

  • دیدار رییس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب
  • تنها مکتبی که قادر به اداره جهان بوده قرآن و عترت است
  • نماینده آیت الله سیستانی در ترکیه؛ تأکید بر وحدت و گفت و گوی دینی و نقش مثبت رهبران مذهبی / آینده شیعیان ترکیه، روشن است
  • رمزگشایی از یک پروژه مشکوک
  • پشت‌پرده انتشار گسترده یک شایعه
  • رمزگشایی از یک پروژه مشکوک/ واکاوی پشت‌پرده انتشار گسترده یک شایعه دروغ درباره جامعه مسلمانان ژاپن
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق
  • مکتب کلامی امام صادق علیه السلام و امتداد آن تا عصر حاضر
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب