Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@13:35:13 GMT

جمعه بازار کاشمر تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۳۸۵۸

جمعه بازار کاشمر تعطیل شد

مهدی هاشمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازگشایی جمعه بازار منوط به ابلاغ شورای سلامت و امنیت غذایی و کمیته بحران شهرستان خواهد بود.

وی با بیان اینکه به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا، نسبت به توزیع محلول ضد عفونی کننده بین رانندگان تاکسی شهری اقدام می‌شود ادامه داد: تمامی رانندگان تاکسی مکلف هستند چند نوبت در روز نسبت به گندزدایی و ضد عفونی کردن تاکسی خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وجود ۴۵۰ تاکسی در این شهر گفت: برای هر تاکسی ۱.۵ لیتر مایع ضدعفونی در نظر گرفته شده که هر روز توزیع می‎شود.

هاشمی افزود: تمامی ایستگاه‌ها و اتوبوس‎های درون شهری سه مرتبه در هر روز گندزدایی می‌شود.

وی از تعلیق برنامه‎های فرهنگی و اجتماع محور در این شهر خبر داد و گفت: در این راستا نمایشگاه‌ها، سینماها، همایش‎ها و سالن های تئاتر تعطیل است.

به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مرکز آموزش عالی کاشمر نیز تعطیل و ضدعفونی شده و آموزش و پرورش این شهرستان هم حدود ۱۷۰ گالن ۲۰ لیتری مایع صابون و یک تن و ۲۵۰ لیتر مواد ضد عفونی کننده در اختیار مدارس گذاشته است.

کاشمر در ۲۲۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا کاشمر پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کاشمر ویروس کرونا کاشمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۳۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت بدون مماشات با سوداگران امنیت اقتصادی کشور مبارزه کند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام‌مجید گشول دره‌سیبی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه اقلید اظهار کرد: وعده صادق نشانگر منطق مقاومت و هجوم بر دشمن بود و نه تنها موجب کاهش تنش اقتصادی شد بلکه به ثبات بازار کمک کرد و به‌خاطر امنیت و بازدارندگی ایجادشده، سرمایه‌گذاران را به سرمایه‌گذاری بیشتر تشویق نمود.

امام جمعه اقلید تاکید کرد: دولت، بانک مرکزی و وزارتخانه‌های اقتصادی برای رفع مشکلات معیشتی که کام مردم را تلخ کرده است اقدام کرده و نقشه‌ای روشن و اقداماتی نقطه‌زن علیه سوداگران امنیت اقتصادی ایران تهیه کرده و تدارک ببینند و خانه‌های فساد اقتصادی را در اربیل و اتاق‌های سیاه دلار فردایی و تلگرامی را هدف قرار دهد.

وی گفت: باید بدون مماشات فراز و فرودهای آزاردهنده بازار پول و سرمایه را کاهش داد.

کد خبر 6095617

دیگر خبرها

  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • موزه‌ها امروز شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است
  • امام جمعه شیراز : در مجلس ختم و فاتحه، موسیقی می‌نوازند / شراب‌خواری و قماربازی ضرر دارد / یک دانشمند گفته اگر نصف شراب‌فروشی‌ها تعطیل شود، به نصف بیمارستان‌ها نیاز نداریم
  • سه شنبه بازار پردیس تعطیل می شود
  • نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در کاشمر
  • دولت بدون مماشات با سوداگران امنیت اقتصادی کشور مبارزه کند
  • قهر زرگران از تهران تا شیراز و تبریز و اصفهان؛ چرا راسته طلا فروشان بازار‌ها تعطیل شد؟
  • اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی در کاشمر آغاز شد
  • قهر زرگران از تهران تا شیراز و تبریز و اصفهان؛ چرا راسته طلا فروشان بازارها تعطیل شد؟
  • اعمال ممنوعیت جابجایی دام و برخورد با متخلفین در کاشمر