Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتش سوریه در بیانیه‌ای به تشریح دستاوردهای عملیات مبارزه با تروریسم در حومه ادلب و مناطق آزاد شده از اشغال تکفیری‌ها پرداخت. ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه‌های سوری، ارتش سوریه در بیانیه خود آورده است نیروهای ارتش سوریه طی روزهای اخیر توانست به‌سرعت شهرک‌ها، روستاها و ارتفاعات مهم «کفرنبل، کفر سجنة، الشیخ مصطفى، حاس، معرة حرمة، دیر سنبل، الدار الکبیرة، حزارین و آثار شنشراح» را آزاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این بیانیه،آزادسازی این مناطق از آن جهت اهمیت دارد که عمق امن تروریسم در جنوب ادلب است و ارتش همچنان به وظیفه ملی خود ادامه خواهد داد و بر پاکسازی تمام خاک سوریه از تروریسم پافشاری می‌کند.

خبر دیگر  اینکه توپخانه ارتش سوریه کاروان نظامی ترکیه در جاده «الباره -کنصفره» در جنوب ادلب را هدف قرار داد که یک دستگاه تانک نظامیان ترکیه در آتش سوخت .

 تدبیر ارتش سوریه برای محاصره تروریست‌ها در ادلب

 ارتش سوریه دیشب پنج نقطه دیگر را در جنوب ادلب آزاد کرد و در صورت تداوم پیشروی، خواهد توانست جبهه النصرة و سایر تروریست‌ها را در جبل الزاویه محاصره کند.

 اگر پیشروی ارتش سوریه در این منطقه کامل شود، تروریست‌ها در ده‌ها شهرک محاصره خواهند شد.

انتهای پیام/

R36355/P/S8,90,1414/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارتش سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۴۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروی هوایی این کشور در سوریه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در صحرای استان حمص منهدم کرد.

به گزارش مشرق، «یوری پوپوف» معاون مرکز هماهنگی روسیه در سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: حملات هوایی ارتش روسیه ۲ پایگاه تروریست‌هایی را که منطقه التنف در مرز سوریه با عراق و اردن را ترک کرده و در منطقه صعب العبور حومه شرقی استان حمص و منطقه العمور در این استان پنهان شده بودند، هدف قرار داد.

به گفته وی، در منطقه التنف روزانه ۹ مورد نقض حریم هوایی توسط جنگنده‌های «اف -۱۵»، تایفون، تاندربولت و هواپیماهای اطلاعاتی از نوع «ام سی ۱۲ دبلیو» که همگی متعلق به ائتلاف تحت سرکردگی آمریکا موسوم به «ائتلاف ضد داعش» هستند، ثبت شده است.

نظامیان آمریکایی به بهانه مبارزه با گروه تروریستی داعش از سال ۲۰۱۴ میلادی برخی نواحی در مناطق جزیره و التنف سوریه را اشغال و در آنجا پایگاه‌های نظامی ایجاد کردند اما واقعیت‌های میدانی و اطلاعاتی بعداً تأیید کرد که این نظامیان از پایگاه‌ها به عنوان مرکزی برای حمایت از گروه های تروریستی در منطقه استفاده می کنند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد
  • ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • انهدام ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه
  • عملیات ترکیبی رزمندگان فلسطینی در نبرد ۱۵ ساعته با اشغالگران
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • 8 زخمی در حمله جدید اسرائیل به سوریه
  • حمله رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق هشت زخمی برجای گذاشت
  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق