Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار سمنان از مردم درخواست کرد به میزان نیاز خود کالا خریداری کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، معاون هماهنگی امور اقتصادی و سرپرست معاونت توسعه منابع استانداری سمنان با بیان این که برخی از اقلام بهداشتی داروخانه‌ها با رشد تقاضا مواجه شده است گفت: افزون بر این، برخی اقلام نظیر سرکه، مواد ضدعفونی‌کننده، صابون و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. نیز که در طول سال مصرف معمولی دارند نیز با تقاضای بیشتر مواجه شده‌اند.

عسکری با بیان این که کمبود برخی کالاها به دلیل افزایش تقاضا طبیعی است اما برخی رسانه‌ها این شرایط را به سوءاستفاده بازاریان و عدم نظارت نسبت می‌دهند گفت: بازاریان استان سمنان با شرایط به خوبی همراهی کرده‌اند اما تا زمانی که بازار کمبود کالاها در اثر افزایش تقاضا را جبران کند به زمان نیاز است.

وی افزود: مطابق پیگیری‌های صورت‌گرفته، مقرر شده است که تأمین مواد اولیه برای واحدهایی که توان تولید مواد بهداشتی را دارند، انجام شود؛ در دو روز گذشته نیز سه واحد تولیدی به صورت سه‌شیفت در حال تولید مواد ضدعفونی‌کننده هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با تأکید بر این که امروز با کمبود مواد بهداشتی مواجه نخواهیم بود گفت: مردم در خریدهای عمده خود باید با شرایط بازار همراهی کنند و صرفا به میزان نیاز خود کالا خریداری کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۴۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب/ وجود مواد مضر و سمی

به گزارش خبرگزاری مهر، شیما حلاج گفت: اگر چه سازمان غذا و دارو برحسب وظیفه قانونی موظف است بر تولید، واردات و ارزیابی‌های ایمنی و کیفی فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی، بر طبق دستورالعمل‌های معتبر جهانی، نظارت نماید، اما برخی از خانم‌ها به دلیل افراط در آرایش صورت، سلامتی خود را با چالش مواجه می‌کنند.

کارشناس آرایشی سازمان غذا و دارو با اشاره افزایش استفاده از رژ لب در خانم‌ها، افزود: این فرآورده آرایشی مواد مضر زیادی همچون فلزات سمی سنگین سرب، کادمیوم، جیوه و آنتیموان در خود دارد لذا پیشگیری از آسیب‌های ناشی از افراط در استفاده از فرآورده‌های آرایشی باید نسبت به مصرف این محصولات احتیاط کنند.

وی در توضیح بیشتر اظهار داشت: وقتی رژ لب برای ساعت‌های طولانی روی لب باقی می‌ماند ممکن است مواد اولیه رژ لب‌ها که از آلاینده‌های معمول زیست محیطی هستند به طور ناخواسته و در اثر خوردن یا آشامیدن مواد غذایی، بلعیده شود که نتیجه آن تماس بدن با مواد سمی است.

حلاج گفت: در کنار اقدامات نظارتی، شناسه گذاری فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی یکی دیگر از اقدامات اداره کل امور فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی برای فراهم نمودن امکان پیگیری اصالت کالا برای مصرف کنندگان است.

کد خبر 6087339 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • امحای ۱۵۳۹ کیلو گرم مواد عذایی غیر بهداشتی در هشترود
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب
  • قرمز پوشی یک دست بانک‌ها پس از خرید سهام باشگاه پرسپولیس!
  • هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب/ وجود مواد مضر و سمی
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه