Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@22:04:25 GMT

محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران 

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۴۵۲۳

محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران 

ایسنا/مازندران رئیس پلیس راه مازندران از محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۷ اسفند ماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۰ اسفند ماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، علیرضا قدمی در تشریح این خبر  گفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲ اسفند ماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۵ اسفند ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جزء موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۰ اسفند ماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۳ بعد از ظهر تا ساعت ۲۳ روز جمعه ۹ اسفند ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۶ بعد ازظهر تا ساعت ۲۳ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به‌صورت یک طرفه خواهد بود.

قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلرها از محور هراز عنوان کرد: تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۷ اسفند ماه و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای پنج شنبه و جمعه ۸ و ۹ اسفند ماه از این محور ممنوع است.

وی از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و همراه داشتن زنجیر چرخ و سایر تجهیزات زمستانی، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی محورهای مواصلاتی تردد انواع ساعت ۶ صبح اسفند ماه پلیس راه تا ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۴۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه استان مازندران درباره وضعیت جاده‌های شمال و آخرین وضعیت اعمال محدودیت‌های ترافیکی  اظهار کرد: باتوجه به فرارسیدن شهادت امام جعفر صادق (ع) به‌منظور مدیریت و تسهیل در آمد و شد وسایل نقلیه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال اجرا می‌شود. وی با بیان اینکه تردد تمامی تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است، افزود: تردد انواع كاميون و كاميونت‌ها به جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ روز چهارشنبه ۱۲ تاساعت ۲ بامداد روز یک‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه از رودهن به آمل و بالعکس ممنوع است. رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: درصورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه محدودیت یک‌طرفه مقطعی از روز چهارشنبه ۱۲ تا روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه به‌صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.جهان‌تاب با اشاره به اینکه تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت از محور كندوان کماکان ممنوع است، تصریح کرد: محدودیت یک‌طرفه روز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه از ساعت ۰۸۳۰ از مرزن‌آباد به سمت تهران انسداد به‌صورت کامل اجرا می‌شود. وی با بیان اینکه از ساعت۱۰:۳۰ از پل زنگوله به سمت شمال یک‌طرفه اعمال می‌شود، اضافه کرد: از ساعت ۲۴ محدودیت یک‌طرفه اتمام یافته و تردد به صورت دوطرفه اعمال می‌شود‌.رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه طی روزهای چهارشنبه ۱۲ و جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه محور کندوان درصورت ترافیکی سنگین یک‌طرفه خواهد شد، تصریح کرد: در این صورت از ساعت ۱۰صبح از مرزن‌آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل اجرا شده و از ساعت ۱۲ از پل زنگوله به سمت شمال محدودیت یک‌طرفه اعمال می‌شود. جهان‌تاب ادامه داد: ساعت ۲۴ محدودیت یک طرفه اتمام یافته و تردد به‌صورت دوطرفه اعمال می‌شود.وی با اعلام اینکه روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه محور کندوان یک‌طرفه می‌شود، اظهار کرد: از ساعت ۰۸:۳۰ از ابتدای آزادراه تهران شمال اعمال محدودیت تردد به سمت شمال و همچنین از ساعت۹:۳۰ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) محدودیت اعمال می‌شود.رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه از ساعت۱۱:۳۰ از سمت مرزن‌آباد به سمت تهران محدودیت یک‌طرفه اعمال می‌شود، یادآور شد: از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و تردد به‌صورت دوطرفه اعمال می‌شود .جهان‌تاب با تاکید بر اینکه تردد از مسیر جاده قدیم کرج چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنان و افراد محلی آزاد است، خاطرنشان کرد: تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روز ‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۸ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است. رئیس پلیس راه استان مازندران از مردم و رانندگان خواست ضمن رعایت بر قوانین و مقررات، با اندک رانندگانی که قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی‌کنند و منجر به بی‌نظمی ترافیکی می‌شوند، به‌صورت قاطع توسط همکاران مستقر در سطح استان برخورد قانونی اعمال و درصورت ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز به پارکینگ هدایت می‌شوند.

دیگر خبرها

  • محدودیت های ترافیکی ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت در محورهای مواصلاتی کشور
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته
  • اعلام محدودیت ترافیکی تعطیلات پیش رو در جاده‌ها
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمالی کشور
  • وضعیت جاده‌ها / محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور