Web Analytics Made Easy - Statcounter

آذربایجان شرقی- پلیس آذربایجان شرقی، عاملان پخش میخ سه‌پر در اتوبان پاسداران تبریز را شناسایی کرد.

به گزارش قدس آنلاین،پلیس آذربایجان شرقی، عاملان پخش میخ سه‌پر در اتوبان پاسداران تبریز را شناسایی کرد.

در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر پخش میخ‌های سه‌پر در اتوبان پاسداران تبریز که باعث پنجر شدن لاستیک‌ چندین خودرو شده بود، شناسایی و دستگیری افراد خاطی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس آذربایحان شرقی، پلیس استان به هیچ یک از افراد اجازه نخواهد داد نظم و امنیت جامعه را مختل و آرامش جامعه را برهم بزنند و پلیس با کسانی که اموال عمومی مردم را تخریب کنند، به جدیت برخورد خواهد کرد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اتوبان اتوبان پاسداران تبریز پخش میخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۵۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵۸ درصد ترانزیت جاده ای کشور در سال گذشته

وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که سال قبل ترانزیت جاده‌ای کشور ۵۸ درصد رشد داشت، گفت: نزدیک ۱۵ میلیون تن بار در شبکه ترانزینی در این مدت جا به جا شد.

به گزارش مشرق، مهرداد بذرپاش روز جمعه در جلسه راهبری کاهش تصادفات رانندگی آذربایجان شرقی، با اشاره به بازدیدهای خود از محورهای ارتباطی استان، اظهار کرد: باید هرچه سریعتر برای تکمیل این منابع عظیمی که در پروژه‌ها انبار شده و روز به روز قیمت تمام شده آن بالا می‌رود، اقدام کنیم.

وی در پاسخ به خواسته امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی قول داد رام‌های جدیدی به شبکه ریلی استان اضافه شود.

وی با اشاره به پروژه‌های جاده‌ای ایران با کشورهای همسایه در قالب پروژه ایران راه، ادامه داد: باید تمام تلاش خود را برای کاهش نقاط حادثه خیز و سوانح رانندگی بکار گیریم.

بذرپاش با بیان اینکه برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان دستور لازم داده شده است، گفت: شریک کار این آزادراه، یکی از بانک‌های کشور است که به خاطر دلایلی، اهتمام روکش و بهسازی آن را نداشته و ما نیز بر اساس قانون، اختیار ورود و رفع نواقص این مسیر را داریم.

وزیر راه و شهرسازی بر لزوم حضور مدیران بر سر پروژه‌ها تاکید کرد و افزود: حضور بر سر پروژه‌ها، بازدارنده است.

حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی وضعیت خوبی ندارد

استاندار آذربایجان شرقی هم با بیان این‌که در استان مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی وجود دارد، افزود: قبلا در استان یکهزار و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس برون شهری داشتیم اما در سه سال گذشته این تعداد به ۴۰۰ دستگاه کاهش یافته است و حمل و نقل جاده ای ما وضعیت خوبی ندارد.

مالک رحمتی اظهار کرد: در شان استان نیست که میزان تلفات درون و برون شهری سالانه هزار نفر باشد ولی این واقعیت تلخی است که اتفاق می‌افتد.

وی با بیان اینکه با افت رام قطارهای استان نیز رو به و هستیم و باید در کنار ایمنی راه‌ها به آن توجه شود، از وزیر راه و شهرسازی خواست تا نسبت به حمل و نقل عمومی و ریلی در تخصیص اتوبوس و رام قطار دستور لازم را صادر کند.

رحمتی با درخواست حداقل ۲ رام قطار برای استان، گفت: امروز سه دستور جهادی از وزیر داشتیم. برای قطعه شش آزادراه تبریز-ارومیه تزریق نقدینگی و اختصاص قیر داشتند و یکی از آرزوهای دیرینه مردم، کمربندی ایلخچی نیز مورد بازدید قرار گرفت و دستورات لازم صادر شد و مقرر شد تا یک باند آن تا تیرماه نکمیل شود.

تمام نقاط حادثه خیز برطرف می شود

رئیس سازمان راهداری کشور نیز با اشاره به اعتبار نزدیک به ۱۱ هزار میلیارد ریالی راهداری استان در سال گذشته، گفت: تا پایان سال جاری تلاش می‌شود تا تمامی نقاط حادثه خیز استان را برطرف کنیم.

داریوش امانی با اشاره به اهمیت جایگاه استان آذربایجان شرقی از جهت قرارگیری در کریدور شمال به جنوب و پایانه‌های مرزی بر لزوم توجه به وضعیت جاده منتهی به پایانه کلاله تاکید کرد.

سال گذشته ۹۷ نفر در اثر تصادفات آزاد راه تبریز - زنجان جان باختند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی در خصوص آزادراه زنجان-تبریز که ۱۹۲.۵ کیلومتر آن در این استان ما و ۸۵ کیلومتر در استان زنجان است، افزود: ۹۷ نفر در سال ۱۴۰۲ در این آزادراه فوت شده‌اند .

اروجعلی علیزاده با اعلام اینکه هیج عملیات بهسازی به جز راهداری جاری در این آزادراه انجام نشده است، گفت: این آزادراه به یک نارضایتی تبدیل شده و کل عملکرد استان را به صفر ضرب کرده است.

علبزاده گفت: در ۱۲ ماهه سال گذشته ۷۲۴ نفر در تصادفات استان فوت شده‌اند که افزایش ۱۰۷ نفری را نسبت به سال ۱۴۰۱ نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه مسافت کل راه‌های استان ۱۳ هزار و ۲۹ کیلومتر شامل ۴.۵ درصد از راه‌های کشور است، افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۳۸۶ میلیون تردد در محورهای استان ثبت شده که سه درصد افزایش را نسبت به سال ۱۴۰۱ نشان می دهد.

وی با بیان اینکه از کل ترددهای جاده ای استان در سال گذشته ۱۳ درصد مربوط به حمل و نقل سنگین و ۸۷ درصد وسایل نقلیه سبک است، گفت: ۷۲ درصد ترددها نیز با پلاک‌های بومی و ۱۱ درصد پلاک آذربایجان غربی ثبت شده است.

علیزاده با اشاره به اینکه سرعت متوسط تردد خودرو در راه‌های آذربایجان شرقی ۸۵ کیلومتر بر ساعت است، گفت: این رقم برای کشور ۷۹ کیلومتر بر ساعت است.

وی اعلام کرد: استان آذربایجان شرقی دارای ۱۰۳ سامانه ثبت تخلف در محورهای ارتباطی است و ۵۰ دستگاه افزوده می‌شود.

نبود قرارگاه پلیس راه در آذربایجان شرقی

رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی از نبود قرارگاه پلیس راه در استان خبر داد و افزود: ۴۵ درصد از تصادفات فوتی استان در ۹ محور سرچم-اردبیل، مراغه-هشترود، اهر- تبریز، شبستر-تسوج، تبریز-صوفیان، مرند-خوی، فرعی یکانات، جلفا-مرند، قطعه دوم محور جزیره و آزادراه پیامبر اعظم(ص) اتفاق افتاده است.

سرهنگ حبیب آبراهه، با بیان این‌که نخستین دلیل تصادفات استان عدم توجه به جلو است، گفت: در این خصوص اعمال قانون برای استفاده از موبایل ۵۵ درصد افزایش یافته است.

زمان رسیدن به بالین مصدوم در جاده‌های استان ۱۳ دقیقه است

رئیس اورژانس آذربایجان شرقی نیز اظهار کرد: زمان رسیدن به بالین مصدوم در جاده‌های استان ۱۳ دقیقه و در کشور ۱۴ دقیقه است. این زمان در سطح کلانشهر تبریز به دلیل کمبود پایگاه‌ها، ۱.۵ دقیقه بیشتر است.

اصغر جعفری روحی، افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۷۹ مصدوم با ترومای شدید در استان داشتیم که نشان می‌دهد شدت مصدومیت در تصادفات استان ما بسیار بالا است به طوری که ۳۷۸ مورد از این مصدومان فوت شده‌اند.

مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در راستای یک سفر کاری با استقبال استاندار آذربایجان شرقی و مدیران کل دستگاه‌های مرتبط وارد تبریز شد.

وی ابتدا از قطعه ششم آزادراه تبریز ارومیه بازدید و سپس در مراسم افتتاح طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند شرکت کرد.

دیگر خبرها

  • سال گذشته ترانزیت جاده‌ای کشور ۵۸ درصد افزایش یافت
  • نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای در کشور
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای کشور
  • افزایش ۵۸ درصد ترانزیت جاده ای کشور در سال گذشته
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی