Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند نفر از نزدیکان ترامپ می‌گویند وی به شدت نگران سقوط بازارهای مالی ناشی از شیوع گسترده ویروس کرونا که حالا به کرواسی، سوئیس، اتریش و برزیل رسیده، است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اسپوتنیک، طی روزهای گذشته بورس‌های بین‌المللی به خصوص بورس آمریکا بدترین عملکرد روزانه را طی چند سال گذشته داشته‌اند که دلیل آن نگرانی سهامداران نسبت به تأثیرات منفی شیوع ویروس کرونا بر رشد اقتصاد جهانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حالا خبر می‌رسد که دو نفر از نزدیکان دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، می‌گویند که وی به شدت نگران افت بورس‌های آمریکا در شرایط کنونی است.

خبرها حاکی از آن است که ویروس کرونا به کرواسی، سوئیس، اتریش و برزیل رسیده است و سازمان کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا می‌گوید شکی نیست که شیوع کرونا به این کشور هم خواهد رسید فقط معلوم نیست کی این اتفاق می‌افتد.

روزنامه واشنگتن پست می‌گوید: دو نفر از نزدیکان ترامپ که خواستند نامشان فاش نشود، گفته‌اند که ترامپ خیلی نگران شرایط کنونی در بازارهای مالی آمریکاست و به مقامات آمریکایی گفته است که درباره ورود کرونا به آمریکا و تأثیرات آن اظهارنظر نکنند. ترامپ می‌ترسد این اظهارنظرها به بی‌ثباتی و تشویش بیشتر در بازارهای مالی بیشتر منجر شود.

علی‌رغم آنکه روز گذشته و پس از سقوط بازارهای آمریکا در روز دوشنبه بازار مثبت شروع کرد، اما پس از آن بورس‌های آمریکایی منفی شد و شاخص داوجونز 879 واحد ریخت و مجموع افت این شاخص طی چند روز گذشته به 1900 واحد رسید.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: بازارهای مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۶۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط درختان سطح شهر خرم‌آباد در پی وزش باد شدید (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وقوع حادثه عجیب در کرمانشاه؛ پرت شدن موتور یک خودرو بعد از برخورد با درخت (فیلم) درخت نوبهار در کرمانشاه در آتش سوخت (فیلم) مچاله شدن پژو ۲۰۷ بعد از برخورد با درخت (فیلم)

دیگر خبرها

  • سقوط درختان سطح شهر خرم‌آباد در پی وزش باد شدید (فیلم)
  • ببینید | تصاویر تازه از سقوط درختان سطح شهر خرم‌آباد در پی وزش باد شدید
  • در کنار همه مسایل اقتصادی به ابعاد فرهنگی فرزندآوری توجه شود
  • آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد؛ نگرانی در کابینه رژیم صهیونیستی
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • نگرانی‌های جدی مقامات اسرائیلی از این تصمیم آمریکا
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • ممنوعیت‌های بیشتر در انتظار تیک‌تاک
  • بررسی تاثیر حملات حماس، اسرائیل و اتفاقات اخیر منطقه بر بازار‌های مالی
  • (ویدئو) برخورد شدید مینی‌بوس با دیوار حسینه به خاطر نقص فنی