Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به وزیر امور خارجه عربستان که از ایران بخاطر کمک به مردم یمن انتقاد کرده بود، گفت: این جنگی است که شما شروع کردید و همچنان ادامه می دهید.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، معاون امور حقوقی و بین المللی وزیر امور خارجه کشورمان در سخنرانی خود در کنفرانس خلع سلاح به سیاستهای یک جانبه آمریکا، عدم اجرای تعهدات آن کشور ذیل برجام و اقدامات بدخواهانه آمریکا بشدت اعتراض کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بهاروند گفت: آمریکا کشوری است که بعنوان عضو دائم شورای امنیت قطعنامه آن را نقض می کند، دیگران را به نقض این قطعنامه مجبور می کند و در عین حال از ایران انتقاد می کند که همان قطعنامه را رعایت نکرده است.

معاون وزیر امور خارجه کشورمان همچنین در پاسخ به وزیر امور خارجه عربستان که از ایران بخاطر کمک به مردم یمن انتقاد کرده بود، گفت: این جنگی است که شما شروع کردید و همچنان ادامه می دهید. 

بهاروند در پاسخ به وزیر خارحه عربستان افزود: دیگران را بخاطر اشتباه خودتان سرزنش نکنید. جمهوری اسلامی ایران همواره از مذاکره برای پایان دادن به این جنک حمایت کرده است .شما حق ندارید به دلخواه خود با مردم منطقه رفتار کنید و انتظار داشته باشید آنها به شما پاسخ ندهند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عربستان وزیر امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۶۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه روز کاری شلوغ خود در گامبیا پس از سخنرانی در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با وزیر امور خارجه بنگلادش ملاقات و گفت و گو کرد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از صبح امروز با سامح شکری وزیر خارجه مصر، رنتو مارسودی وزیر خارجه اندونزی، فیصل بن فرحان وزیر خارجه پادشاهی عربستان سعودی و هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه دیدار کرد.

کد خبر 6096688 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان
  • تلاش جمعی ایران، عربستان، ترکیه، اندونزی و مصر برای پایان جنگ در غزه
  • توافق ایران و عربستان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری
  • وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در بانجول
  • تصاویری از دیدار وزرای امور خارجه ایران و عربستان
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزرای خارجه مصر و عربستان
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در گامبیا
  • وزرای خارجه ایران و عربستان دیدار کردند
  • واکنش معاون دومای روسیه به چراغ سبز لندن به شلیک موشک‌های انگلیسی