Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@03:24:06 GMT

دکتر ستوده بدون ماسک در فرودگاه

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۶۲۶۲

دکتر ستوده بدون ماسک در فرودگاه

پزشک باشگاه استقلال بدون ماسک درتصاویر تلویزیونی در محوطه فرودگاه مهرآباد در حال قدم زدن دیده می شود.

به گزارش "ورزش سه"، تصاویر دریافتی از بازیکنان استقلال در فرودگاه مهرآباد قبل از پرواز به سیرجان بازیکنان استقلال را با  دستکش و ماسک نشان می دهد تا نشان دهدورزشکاران نیز با آحاد جامعه برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا همراه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بین مصاحبه ای از نوری فر مسول رسانه ای باشگاه استقلال در فرودگاه مهرآباد در شبکه های اجتماعی منتشر شده که در آن به برگزاری بازی و کنفرانس خبری در این روزها اعتراض دارد،در تصاویردریافتی از مصاحبه، دکتر ستوده پزشک استقلال بدون استفاده از ماسک در حال قدم زدن در محوطه سالن انتظار فرودگاه مشاهده می شود.
با توجه به فراگیر بودن ویروس و اعتراض روز گذشته دکتر ستوده به برگزاری مسابقات در این روزها و وظیفه ایشان دررسیدگی به تک تک بازیکنان و حتی کادر فنی دلایل عدم استفاده از ماسک توسط ایشان در محیط پر تردد فرودگاه شنیدنی خواهد بود.

 

با این حال طبق اعلام سازمان بهداشت استفاده افراد سالم از ماسک الزامی نیست و در صورت مشاهده خطرات برخورد با افراد پرخطر باید مراقبت لازم صورت گیرد و به نظر می‌رسد اکنون با توجه به محیط فرودگاه و نگرانی‌های شکل گرفته در این زمینه انتظار می‌رفت پزشک تیم نیز از این موضوع تبعیت می‌کرد.

استقلال تهران کاوه ستوده (پزشک)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران کاوه ستوده پزشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۶۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوارض مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه

کارشناس گروه تجویز و مصرف منطقی و اطلاع رسانی فرآورده‌های سلامت سازمان غذا و دارو، خطرات و تهدیدات مصرف خودسرانه داروهایی که بدون نسخه هم بفروش می‌رسند (داروهای OTC) را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر راضیه کشاورز ملکی با اشاره به هزینه بالای ویزیت پزشکان، اطلاعات اشتباه فضای مجازی، عدم‌اعتماد به پزشک، ترجیح نظرات و سلایق بیمار بر پزشک معالج، ترجیح توصیه‌های غیراصولی افراد به یکدیگر به جای مسائل تجربی را از دلایل موثر در مصرف بالای داروهایی دانست که بدون نسخه هم بفروش می‌رسند.

به گفته وی، این تصور که مصرف داروی بیشتر تضمین کننده، تاثیر بیشتر و بهبودی سریعتر است، یک باور غلط می باشد و هیچوقت نباید داروهای OTC را با مصرف طولانی‌تر یا با دوزهای بالاتر از چیزی که در بروشور آن قید شده، استفاده کرد. اگر پس از مصرف دارو طبق نظر پزشک بهبودی حاصل نشود باید دوباره به پزشک مراجعه کرد و اگر به این علائم توجه نشود و مصرف خودسرانه داروهای OTC ادامه پیدا کند، حتما عوارض دارویی اتفاق می‌افتد.

این کارشناس گروه تجویز و مصرف منطقی و اطلاع رسانی فرآورده‌های سلامت سلامت غذا و دارو همچنین توجه به فرهنگ‌سازی را در جلوگیری از مصرف خودسرانه دارو بسیار مهم دانست و گفت: عواملی از جمله مصرف بیش از مقدار توصیه‌ شده، طولانی‌تر از زمان توصیه‌شده و بدون توجه به هشدارها و موارد درج شده روی برچسب دارو، همچنین مصرف این داروها بدون تجویز پزشک و داروساز، مصرف خود سرانه است و باید در این‌باره آموزش‌های دقیق و فرهنگسازی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: مردم نباید تصور کنند که این داروها خطرات و عوارض کمی دارند. مهم نحوه مصرف آنهاست که بتواند نتیجه درست را برایشان به همراه داشته باشد.

کشاورز ملکی خاطر نشان کرد: مهم‌ترین توصیه، مصرف دارو براساس دستورالعمل‌های روی برچسب، طبق دستور پزشک یا مشاوره با داروسازی که در داروخانه حضور دارد، می باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درگذشت پزشک زن بیمارستان شریعتی / آیا خودکشی کرد؟
  • عوارض مصرف خودسرانه این دارو‌ها
  • مرگ تلخ پزشک زن؛ او پلن خودکشی‌اش را گفت اما مسخره شد!
  • درگذشت پزشک زن بیمارستان شریعتی؛ مرگ یا خودکشی؟
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟ / جزئیات درگذشت یک پزشک زنِ متخصص روماتولوژی
  • درگذشت یک پزشک زن بیمارستان شریعتی/ مرگ یا خودکشی؟
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟/ جزئیات بیشتر از درگذشت متخصص بیمارستان شریعتی
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟/ جزئیاتی بیشتر از درگذشت متخصص بیمارستان شریعتی
  • تهدیدات مصرف خودسرانه دارو‌های بدون نسخه
  • عوارض مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه