Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@07:45:24 GMT

جاده اندیکا - شهرکرد ریزش‌برداری شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۷۳۳۲

جاده اندیکا - شهرکرد ریزش‌برداری شد

کورش دهنو شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در پی بارش های ۴۸ ساعت گذشته شاهد ریزش سنگ و کوه در قسمت های مختلف این جاده بودیم که با تلاش ۱۲ تیم راهداری پاکسازی این نقاط به طور کامل انجام شد.

وی افزود : بارش برف نیز در منطقه تاراز همچنان(تا لحظه مخابره خبر) ادامه دارد و پنج تیم راهداری مشغول برف‌روبی جاده هستند اما تردد تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اندیکا ادامه داد: بالا آمدن آب تالاب شیمبار موجب شد حدود سه کیلومتر از این جاده بامداد روزچهارشنبه زیر آب برود که از بعدازظهر امروز در حال فروکش کردن است اما به رانندگان توصیه میشود تا اطلاع ثانوی از جاده های جایگزین استفاده کنند.

امدادگران جمعیت هلال احمر نیز به سرنشینان ۲۲ خودروی گرفتار در برف تاراز در شهرستان اندیکا، بعدازظهر روز چهارشنبه امدادرسانی کردند.

بالاآمدن آب رودخانه فصلی دره شیران نیز راه ارتباطی بیش از ۱۲ روستای بخش چلو را با مرکز بخش و شهرستان قطع کرده است.

دی پارسال نیز بر اثر بالا آمدن آب رودخانه و سیلاب در امتداد تالاب شیمبار یک دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی که برای امداد رسانی به مردم منطقه اندیکا رهسپار این منطقه شده بود در سیلاب واژگون شد و یک امدادگر جوان اورژانس غرق شد.

جاده اندیکا - شهرکرد از راه‌های ارتباطی و میانبر استان خوزستان به چهارمحال و بختیاری است.
اندیکا با مرکزیت شهر قلعه خواجه ، دارای سه بخش و با جمعیت حدود ۸۰ هزار نفر در شمال شرق خوزستان قرار دارد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای راهداری زمستانی دشت شيمبار اندیکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای راهداری زمستانی دشت شيمبار اندیکا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای راهداری زمستانی دشت شيمبار اندیکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۷۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن

مسعود مثنوی اظهار داشت: طی گزارش مرکز کنترل هماهنگی و عملیات جمعیت هلال احمر استان به پایگاه امداد و نجات جاده‌ای فجر خبری مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری سمند در محور شهرکرد به بروجن روبه‌روی کارخانه سیمان دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات فجر به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

تلاش غواصان برای یافتن پیکر بی جان کودک غرق شده در رودخانه نارمه

مثنوی با اشاره به برجا ماندن سه مصدوم در این حادثه جاده‌ای، اضافه کرد: نیرو‌های امدادی پس از ارزیابی صحنه حادثه اقدامات پیش بیمارستانی را برای مصدومان انجام دادند و آنها را به بیمارستان امام علی (ع) فرخشهر منتقل کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد
  • افتتاح ۲۰ کیلومتر از جاده شهرکرد به ناغان
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • ریزش سنگ در محور سرچشمه/ رانندگان احتیاط کنند
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • محور گنبد- کلاله مسدود شد/ ریزش برف در توسکستان
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز