Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-07@14:12:31 GMT

امدادرسانی به ۶۹۱ نفر در لرستان

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۷۶۴۹

امدادرسانی به ۶۹۱ نفر در لرستان

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات به تشریح اقدامات این جمعیت در مقابله با سیلاب لرستان پرداخت و گفت: آماده سازی طرح عملیاتی نحوه مقابله با سیلاب، استقرار نماینده سازمان امداد و نجات در لرستان، اعزام تیم جست و جو و نجات در سیلاب از استان همدان به شهرستان پلدختر و پیش بینی ٨۵ نقطه جهت اسکان اضطراری از برنامه‌های این سازمان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان امداد و نجات استقرار بالگردهای امدادی در سطح استان و استان‌های معین، تقویت و شارژ انبارهای امدادی شعب و فراخوان تیم‌های نجات در آب‌های خروشان فدراسیون قایقرانی و استقرار در پلدختر را از جمله اقدامات دیگر جمعیت هلال احمر در استان لرستان برشمرد.

سلیمی با اشاره به امدادرسانی به هموطنان ساکن در ۵۱ روستا، تاکید کرد: ۶۷ تیم عملیاتی شامل ۲۷۱ امدادگر و نجاتگر در حال امدادرسانی به هموطنان در استان لرستان هستند و تا این لحظه به ۶۹۱ نفر از هموطنان که شامل ۱۵۵ خانوار می‌شود، امدادرسانی شده است؛ ۹ نفر نیز به اماکن امن منتقل شدند.

به گفته رئیس سازمان امداد و نجات، ۴۰ دستگاه خودروی عملیاتی برای کمک به هموطنان در اختیار نیروهای امدادی هلال احمر قرار گرفته است و ۴۳ باب منزل هم از آب تخلیه شده است.

انتهای پیام/

20 / 20 مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات مقابله با سیلاب لرستان استقرار بالگردهای امدادی امدادرسانی به ۶۹۱ نفر در لرستان استقرار نماینده سازمان امداد و نجات در لرستان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات مقابله با سیلاب لرستان رئیس سازمان امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۷۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی پس از سقوط در ارتفاعات کرمان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ، معاون سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از نجات یک جوان ٣٣ ساله که پس از سقوط در لبه یک پرتگاه در ارتفاعات کوه‌های صاحب‌الزمان(عج) کرمان دچارحادثه شده بود خبرداد.

جمشید حسین‌خانی گفت: پس از اعلام سقوط فردی از ارتفاعات کوه‌های صاحب‌الزمان (عج) به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی آتش نشانی کرمان، بلافاصله گروه امداد کوهستان سازمان آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: در ادامه، با همکاری نیروهای جمعیت هلال‌احمر شهرستان کرمان و عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه، عملیات انتقال و نجات مصدوم به‌صورت تخصصی آغاز شد.

حسینخانی، تصریح کرد: تیم تخصصی امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی از ارتفاع، در کمترین زمان به محل سقوط فرد حادثه‌دیده که در لبه یک پرتگاه به ارتفاع ٣٠ متر بود رسیدند و پس از تثبیت، فرد حادثه‌دیده را به صورت تخصصی به پایین کوه و محل استقرار آمبولانس منتقل کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

وی، با بیان اینکه شهروندان هنگام رفتن به کوه تجهیزات و کفش مناسب به‌همراه داشته باشند افزود: باید با برنامه قبلی و با رعایت نکات ایمنی در کوه، به پیمایش و حرکت اقدام کنند و با برنامه‌ریزی دقیق در زمان‌بندی، از هرگونه اقدامی که احتمال بروز حادثه و ریسک دارد پرهیز شود.

دیگر خبرها

  • ۲۳ استان درگیر سیل و آبگرفتگی هستند/ امدادرسانی به بیش از ۸ هزار نفر
  • ۲۳ استان درگیر سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی به بیش از ۸ هزار نفر
  • امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان
  • ۱۷ استان کشور متاثر از سیل و آبگرفتی/ امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر
  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • امدادرسانی به بیش از ۲۰۰۰ نفر در بارندگی اخیر خوزستان
  • امدادرسانی‌ هلال‌احمر به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی اخیر
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۳ استان
  • تصادف در جاده های زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت
  • امداد رسانی پس از سقوط در ارتفاعات کرمان