Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پرسپولیس برای حفظ صدر جدول رده‌بندی قصد دارد تا شهر خودرو را مغلوب کند و انتقام شکست دور رفت را از حریف مشهدی بگیرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال فردا با برگزاری 5 دیدار آغاز می‌شود که تمامی مسابقات بدون تماشاگر برگزار می‌شود و در مهم‌ترین بازی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان شهر خودرو مشهد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس - شهر خودرو

سرخ‌پوشان با وجود داشتن یک بازی معوقه در صدر جدول قرار دارند و شهر خودرو تیم پنجم جدول رده‌بندی است. بازی رفت با برتری نماینده مشهد به پایان رسید و حالا سرخ‌پوشان قصد دارند با سرمربی پیشین شهر خودرو که روی نیمکت تیمشان نشسته است، انتقام شکست دور رفت را از حریفشان بگیرند. یحیی گل‌محمدی در بازی دور رفت سرمربی شهر خودرو بود و فردا هدایت پرسپولیس را بر عهده دارد.

گل‌گهر سیرجان - استقلال

استقلال با وجود اینکه به خاطر شیوع ویروس کرونا چندین بار تهدید کرد به سیرجان نمی‌رود اما به این شهر رفته تا برابر گل‌گهر به میدان برود. آبی‌پوشان در رده سوم جدول رده‌بندی هستند و گل‌گهر در رتبه چهاردهم ایستاده است. شاگردان فرهاد مجیدی هفته قبل با شکست ذوب‌آهن در کورس قهرمانی ماندند و برابر نماینده سیرجان هم باید برنده شوند تا در این کورس باقی بمانند. گل‌گهر هم که با مجید جلالی امیدوار به بقا شده است تلاش می‌کند تا در دیدار خانگی به امتیازات کامل مسابقه دست یابد.

ذوب‌آهن - سپاهان

دربی اصفهان میان تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان در ورزشگاه فولادشهر تماشایی خواهد بود. هر دو تیم برای رسیدن به پیروزی تلاش خواهند کرد و دیدار رفت را شاگردان امیر قلعه‌نویی با پیروزی به پایان رساندند. زردپوشان که منتظر رأی کمیته انضباطی برای دیدار هفته قبل خود با پرسپولیس هستند برای ماندن در کورس قهرمانی باید همانند بازی دور رفت برنده شوند. در مقابل شاگردان میودراگ رادولوویچ هم تلاش می‌کنند تا برنده شوند و از رده دهم جدول فاصله بگیرند.

فولاد خوزستان - شاهین بوشهر

فولاد خوزستان در رده ششم است و هنوز امید دارد که وارد کورس قهرمان شود اما برابر تیم اوج گرفته شاهین بوشهر که با سه پیروزی متوالی به رده پانزدهم جدول آمده کار بسیار سختی در مقابل دارد. بدون تردید جدال شاگردان جواد نکونام و میشو کریستوویچ جذابیت‌های فراوانی دارد و هر دو تیم تلاش می‌کنند تا بهترین نتیجه را به دست آورند.

ماشین‌سازی - نساجی مازندران

ماشین‌سازی با رفتن رسول خطیبی کمی افت کرد و در رده نهم جدول ایستاده است. احد شیخ لاری امید دارد تا برابر حریف مازندرانی نتیجه خوبی کسب کند. نساجی که با استعفای رضا مهاجری، سکان هدایتش در اختیار محمود فکری قرار گرفته در جایگاه یازدهم است و بدون شک تلاش می‌کند تا در جدال 6 امتیازی مقابل نماینده تبریز دست پر به مازندران بازگردد.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس سپاهان هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال گل گهر سیرجان شهر خودرو دور رفت گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۷۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت ویژه اوسمار برای انتقام از گربه سیاه پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های فوتبال آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باید روز جمعه ۷ اردیبهشت در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک به مصاف هم بروند.

پرسپولیس و آلومینیوم تاکنون یک بار در ادوار جام حذفی به مصاف هم رفتند که در تاریخ ۲۱ فروردین سال ۱۴۰۱ آلومینیوم توانست با شکست پرسپولیس در ورزشگاه آزادی پا به دیدار پایانی بگذارد.

«اوسمار ویرا» سرمربی برزیلی تیم پرسپولیس که از نیم فصل دوم به عنوان سرمربی کار خود را در این تیم آغاز کرد در اولین بازی خود، رو در روی آلومینیوم در اراک قرار گرفت که این بازی با شکست یک بر صفر سرخ‌ها همراه بود تا تنها شکست «اوسمار» با پرسپولیس تا به اینجای مسابقات برابر گربه سیاه چند فصل اخیر سرخ‌ها رقم بخورد.

اوسمار و شاگردانش برای دومین بار در این فصل به استان مرکزی سفر خواهند کرد و مرد برزیلی پرسپولیس این فرصت را دارد تا با پیروزی برابر آلومینیوم نه تنها انتقام شکست در لیگ برتر را بگیرد بلکه انتقام حذف سرخ‌ها از جام حذفی در سال ۱۴۰۱ را هم از سیدمجتبی حسینی و شاگردانش بگیرد.

پرسپولیس برای این بازی دانیال اسماعیلی فر را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار ندارد و به احتمال زیاد «وحدت هنانوف» در این پست برای سرخ‌ها به کار گرفته می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • خریدهای زمستانی پرسپولیس برای انتقام در اراک
  • آلومینیوم - پرسپولیس؛ زمانی برای انتقام!
  • فرصت ویژه اوسمار برای انتقام از گربه سیاه پرسپولیس
  • پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه!
  • قیمت جدید محصولات مدیران خودرو + جدول اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند