Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده یگان امنیتی امام علی(ع) سپاه قدس گیلان روز چهارشنبه در مصاحبه با ایرنا اظهار داشت: همزمان با شیوع ویروس کرونا در استان گیلان و لزوم مقابله با این ویروس، سپاه قدس گیلان با همکاری  بسیج کارگری و یگان امنیتی امام علی(ع) این استان اقدام به تامین مواد ضدعفونی و بهداشتی مورد نیاز مردم شهر رشت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ پاسدار مجید دوهندو  افزود: مردم نگران تامین مواد بهداشتی و ضدعفونی نباشند چون مواد بهداشتی و ضدعفونی مورد نیاز مردم به همت بسیج کارگری گیلان در قالب شیفت ایثار در حال تولید است و بسیجیان گیلانی بسته‌های بهداشتی را پس از ثبت درخواست به درب منازل هم استانی‌ ها می‌رسانند.

وی ادامه داد: ساکنان شهر رشت می‌توانند با تماس با شماره‌های ۳۳۱۴۲۸۲۴ و ۰۹۱۱۱۳۷۵۸۱۶ درخواست خود را برای دریافت بسته‌های بهداشتی ثبت کنند تا بسیجیان ما این بسته‌ها را درب منزل به آن‌ ها تحویل دهند.

فرمانده یگان امنیتی امام علی (ع) سپاه قدس گیلان بیان کرد: این بسته‌ها شامل دستمال مرطوب، مایع ضدعفونی کننده و پد الکلی به ارزش ۸۰۰ هزار ریال است که ۳۰۰ هزار ریال آن توسط سپاه قدس گیلان پرداخت می‌شود و مابقی نیز، توسط درخواست کنندگان پرداخت خواهد شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان گیلان امام علی ویروس گیلان بهداشتی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی سپاه قدس گیلان بسته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۷۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری امام جعفر صادق علیه السلام در لنگرود

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری همزمان با شب شهادت امام جعفر صادق علیه السلام در مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام لنگرود با بیان اینکه این امام همام معارف شیعی را زنده کرد گفت: امام جعفر صادق علیه السلام در زمان خود با انحرافات فکری و بدعت‌گذاری‌ها مقابله کردند و میراث دار علم و دانش در جهان اسلام شدند.
آیت الله رضا رمضانی در خصوص اعتراضات اخیر نیز افزود:اعتراضات امروز در آمریکا با حضور گسترده دانشجویان و اساتید، نشان از بیداری وجدان بشری دارد و حمایت آنها از مردم مظلوم غزه، نمادی از اتحاد و همبستگی جهانی است.
وی گفت: وجدان بیدار بشری امروز در برابر جنایات غزه ساکت نخواهد کرد و همواره در جستجوی عدالت و صلح پایدار خواهد بود.

دیگر خبرها

  • امحای ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • آب چاه بخورید اما آب بسته‌بندی شده نه! | حرف‌های جنجالی مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی ؛ دروغ بزرگ مافیای روغن چیست؟ | برنج ایرانی بخورید چون..
  • مراسم عزاداری امام جعفر صادق علیه السلام در لنگرود
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب
  • امحای ۲ تن مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • پرونده قضایی برای حریق بازارچه امامزاده ابراهیم شفت گیلان
  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه
  • تسهیلات لازم برای جبران خسارت مردم امامزاده ابراهیم(ع) شفت تامین می‌شود
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان