Web Analytics Made Easy - Statcounter

زن مسن که مدت های طولانی در خانه به تنهایی زندگی می کرد سرنوشتی دلخراش را تجربه کرد.

یکی از مشکلاتی که ممکن است در افراد مسن رخ دهد که بیشتر یک نوع وسواس و یا اختلال رفتاری است که در آن فرد تلاش می کند تا تمام چیزهایی که به آن علاقه دارد را یکجا جمع کند! این اختلال رفتاری به نام " hoarding " است که فرد مبتلا به آن نهایت تلاش خود را به کار می گیرد تا تمام ابزار و وسایل مورد نیاز خود را که شاید گاها اصلا هیچ کاربردی ندارد را یکجا جمع می کند!

 این مشکل از نظر برخی روان شناسان، یک اختلال روانی است که می تواند در اثر زندگی پر استرس ایجاد شود و فرد مبتلا به هیچ وجه حاضر به از دست دادن این وسایل نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق داده های آماری بیشتر این افراد مسن یا طرد شده هستند و یا بعد از انجام این اقدام، توسط خانواده خود طرد می شوند و این می تواند آنها را چند برابر تحریک کند.

خانم " سالی هانیچک " متاسفانه مبتلا به چنین اختلال روانی-استرسی شده بود که خانواده او سالیان طولانی از او خبر نداشتند و سالیان طولانی به همراه سگ خانگی خود زندگی میکرد. اما این در حالی بود که دختر عموی او به نام " کاجما " با او چندین بار تماس گرفت و اما هیچ پاسخی را دریافت نکرد!

به همین دلیل بسیار شوکه شد و تصمیم گرفت تا فورا به خانه او برود. او گفت که قبل از حضور یافتن در خانه او انتظار بدترین چیزها را داشت و اما بعد از ورود به خانه بسیار شوکه شد. او دقیقا روی یک صندلی که گویی شام آخر عمرش را در حال خوردن بود، جانش را از دست داده و جسم او توسط سگ و موش هایی که در خانه او زندگی میکردند، خورده شده بود و تنها اسکلت او باقی مانده بود!

واقعا دلخراش است! دختر عموی او به هیچ وجه انتظار دیدن چنین صحنه ای را نداشت و بر این باور بود که دختر عموی او قصد شوخی دارد و یک اسکلت را همراه با کلاه گیس را ساخته است تا او را بترساند. اما این چنین نبود!

همچنین محققان علت مرگ او را کاملا طبیعی اعلام کردند و بعد از مرگ توسط سگش خورده شده بود و این سگ در یکی از اتاق های خانه در حال زندگی کردن بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سگ ها زن تنها موش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۷۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورکار قرار گرفتن برگزاری پنج برنامه در حوزه گردشگری خوراک

وحید امیری معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه با اشاره به جایگاه کرمانشاه در حوزه گردشگری خوراک در کشور، گفت : باتوجه به اینکه کرمانشاه دومین جهانشهر خلاق خوراک ایران به شمار می‌رود، لذا باید به معرفی ظرفیت‌های استان در حوزه گردشگری خوراک بپرداریم. 

وی افزود: به این منظور امسال در تلاشیم تا با تدارک برنامه‌ها و رویداد‌های مختلفی روی گردشگری خوراک در استان تمرکز داشته باشیم. 

معاون گردشگری استان تصریح کرد: یکی از این برنامه ها، برگزاری اولین جشنواره خوراک در محور تاریخ و تمدن با همکاری سه استان غرب کشور یعنی کرمانشاه، همدان و کردستان است. 

وی از برگزاری اولین رالی خوراک در استان هم به عنوان یکی دیگر از این رویداد‌ها نام برد و گفت: مقرر شده این رویداد با همکاری کانون اتومبیلرانی و فدراسیون گردشگری خوراک ایران در کرمانشاه برگزار شود و در طی مسیر رالی، خوراک‌های بومی کرمانشاه که مناسب برای مسافرت‌ها است، پخت شود. 

امیری از راه اندازی آشپرخانه صنعتی آموزش آشپزی، آکادمی گردشگری خوراک و خانه خلاق گردشگری خوراک در کرمانشاه خبرداد و گفت: این سه مرکز قرار است با همکاری بخش خصوصی در کرمانشاه راه اندازی شوند تا گامی برای آموزش آشپز‌های ماهر در زمینه خوراک‌های بومی، تهیه و پخت غذا‌های محلی و نوآوری در این غذا‌ها باشد. 

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه از نیمه‌های تیرماه شروع ماه محرم را در پیش خواهیم داشت، بنابراین تلاش شده تا این رویداد‌ها را پیش از شروع این ماه برگزار کنیم. 

معاون گردشگری استان تاکید کرد: علیرغم اینکه کرمانشاه خوراک‌های بومی و اصیل بسیار خوشمزه‌ای دارد که قابلیت معرفی به تمام علاقمندان به گردشگری خوراک را در ایران دارند، اما متاسفانه در سال‌های گذشته تنها دو خوراک کرمانشاه یعنی دنده کباب و خورشت خلال معروف شده که باید با رویداد‌های مختلف زمینه‌ای برای معرفی سایر خوراک‌های بومی و اصیل استان داشته باشیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بازار داغ گیاهان دارویی در کرمانشاه+ تصویر
  • آتش و فراموشی؛ روایت استاد فلسطینی از زندگی خانواده او در غزه
  • جبران خلاء بهره وری در تغذیه دام با استفاده از خوراک کامل
  • افزایش ۳۷ درصدی میزان تولید پتروشیمی بوشهر
  • یک سفر خبری خوشمزه!
  • دستورکار قرار گرفتن برگزاری پنج برنامه در حوزه گردشگری خوراک
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • کتاب «اُمّ علاء» نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • عاقبت فرار از خانه به‌عشق خواستگار شیشه‌ای
  • تکرار قصه ناتمام زن‌کشی/ زیبا؛ زن ارومیه‌ای که تاوان طلاقش را با مرگ داد