Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفدر مظفری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در زمینه تشریح اقدامات صورت گرفته در زمینه پیشگیری از بیماری کرونا، اظهارداشت: قبل از شیوع بیماری در کشور ضمن دعوت از کارشناسان مرکز بهداشت، آموزش‌های لازم در زمینه آشنایی با ویروس کرونا و روش‌های پیشگیری از این بیماری به همه کارکنان و مسئولین مراکز بهزیستی کرمانشاه ارایه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیر بهزیستی کرمانشاه افزود: علاوه بر اقدامات آموزشی، جلسات مکرر برگزار شده و کمیته بحران شهرستان تشکیل شده است.

 وی وظیفه کمیته بحران را تشکیل تیم های ارزیاب به منظور رصد فعالیت همه مراکز، ارایه آموزش های لازم در زمینه پیشگیری از این بیماری، رعایت کامل اصول بهداشتی و سایر موارد مورد لازم عنوان کرد .

وی اضافه کرد: علاوه بر این اقدامات، اقلام یکبار مصرف، وسایل بهداشتی و مواد شوینده موردنیاز تا حد امکان در بین مراکز توزیع و هم اکنون تمامی امکانات و منابع شهرستان به منظور پیشگیری و مقابله با این بیماری بسیج شده است.

بهزیستی کرمانشاه به ۱۵۳ هزار و ۸۲۶ مددجو در سطح استان خدمات دهی می کند، که از این تعداد ۳۸ هزار و ۹۹۳ نفر معلول هستند که شامل دارای معلولیت های مختلف بینایی، شنوایی، ذهنی و روانی و حرکتی می‌باشند.
استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است. 

براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یک‌ مورد تست ابتلا به ویروس کرونا در کرمانشاه مثبت اعلام شد که بیمار مذکور که تحت مراقبت سیستم‌درمانی بود، پس از اقدامات درمانی و مراقبت‌های پرستاری خوشبختانه بهبودی یافته و هم اکنون از بیمارستان ترخیص شده است. 

برچسب‌ها ویروس کرونا کرمانشاه سازمان بهزیستی کشور پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرمانشاه سازمان بهزیستی کشور ویروس کرونا کرمانشاه سازمان بهزیستی کشور بهزیستی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۸۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم مبارزه با بیماری زنگ زرد را در مزارع گندم و جو

علی چاله چاله رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به هشدار‌های هواشناسی جهت بارندگی‌های سنگین گفت : ضرورت دارد، کشاورزان استان جهت حفظ تولید مزارع غلات خود، مبارزه با زنگ زرد غلات را در شرایط آب و هوایی مناسب جدی بگیرند.

وی اضافه کرد: لازم است در شرایط آب و هوایی مناسب و با توجه به رطوبت مزارع ناشی از این بارندگی ها، مبارزه فوری با زنگ زرد و سایر بیماری‌های گیاهی در منطقه گرمسیری و نیمه گرمسیری و معتدل در تمام مزارع در معرض خطر انجام شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ادامه داد: در مناطق سردسیر مانند دالاهو، کنگاور و سنقر نیز کشاورزان باید ضمن بازدید‌های دقیق، مزارع دیم متراکم و مزارع آبی در معرض خطر را سمپاشی کنند تا خطر طغیان و خسارت زنگ و سایر بیماری‌های گیاهی در استان در مراحل رشدی حساس گندم و جو مرتفع شود.

چاله چاله با تاکید بر اهمیت مبارزه با آفات مزارع غلات گفت: کشاورزان استان علاوه بر مبارزه با زنگ زرد لابد برای افزایش محصول خود ضمن بازدید دقیق مزارع و رعایت مبارزه نرم با پوره سن غلات در مناطق گرمسیر و با سن مادر در مزارع مناطق معتدل و سردسیر استان را مورد توجه کامل قرار دهند.

وی از کشاورزان استان کرمانشاه خواست مبارزه محافظتی با برق زدگی نخود را در مزارع دارای آلودگی با جدیت دنبال کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ۴۰مبتلا به تب مالت در دیشموک/سه روستا دچار اپیدمی هستند
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • ضرورت مقابله با بیماری زنگ زرد در مزارع گندم دیم کشور
  • دستگیری کلاه‌بردار اینترنتی خریدار احشام در کرمانشاه
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • چگونه می‌توان با بیماری هلندی مقابله کرد؟
  • مقابله با ساخت و سازهای غیراصولی و ناایمن در کرمانشاه
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • لزوم مبارزه با بیماری زنگ زرد را در مزارع گندم و جو