Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@12:41:37 GMT

آب برخی مناطق شهر تهران قطع شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۸۴۱۲

آب برخی مناطق شهر تهران قطع شد

به گزارش جماران؛ معاون نظارت و بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب تهران گفت: با توجه به کدورت آب در تصفیه‌خانه مجبور به قطع آب برخی از مناطق تهران شدیم که این مشکل نیز تا حداکثر تا سه ساعت آینده برطرف خواهد شد.

کرمی‌نژاد با بیان اینکه آب برخی از نقاط شهر تهران از جمله نواب و محله دامپزشکی غرب تهران قطع شده است، اظهار کرد: بارش‌های روزهای گذشته در تهران موجب سیلابی شدن و طغیان رودخانه‌های غرب و شرق تهران شد که این مساله کدورت آب را به دنبال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: زمانی که میزان کدورت از مقدار مشخصی بیشتر شود، ورودی آب به تصفیه‌خانه قطع می‌شود. به همین دلیل از ساعت 16 عصر امروز به دلیل بالا رفتن کدورت و گل‌آلود بودن آب از ورود آن به تصفیه‌خانه جلوگیری و نسبت به پاکسازی و کاهش کدورت و افزایش دبی خروجی تصفیه‌خانه‌ها اقدام شد.

وی تاکید کرد: با توجه به کدورت آب در تصفیه‌خانه مجبور به قطع آب شدیم و اکنون آب برخی مناطق وصل شده و تا ساعاتی دیگر مشکل کدورت نیز برطرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه میزان کدورت آب طی دو روز گذشته افزایش یافت، گفت: زمانی که این میزان کدورت به دلیل کاهش شدت بارندگی‌ها کاهش یافت و به حد استاندار رسید. اتصال ورودی آب به برخی مخازن تصفیه‌خانه برقرار می کنیم و در نتیجه قطعی آب برطرف می‌شود.

وی افزود: از حدود سه تا چهار ساعت پیش مجددا کدورت آب ورودی به مخازن تصفیه‌خانه‌ها افزایش یافت و به اجبار برخی مخازن را از روند تصفیه خارج کردیم تا میزان کدورت به حد استاندارد برسد.

وی تصریح کرد: در تمام مناطق در حال رفع مشکل هستیم و پیش بینی می‌کنیم که آب در مناطق غربی در زمان کمتری نسبت به شرق وصل شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا قطعی آب تهران انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی میزان کدورت تصفیه خانه کدورت آب آب برخی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۸۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد گفت: از ابتدای امسال با اتمام بهره برداری آزمایشی از این تصفیه خانه آب ، بهره برداری عملیاتی از آن شروع شده است. 
 
او افزود: ظرفیت کلی این تصفیه خانه ۲۱ هزار متر مکعب در شبانه روز است که در حال حاضر امکان تصفیه ۱۴ هزار متر مکعب فاضلاب در شبانه روز فراهم شده است. 
 
مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد با بیان اینکه توسعه شبکه و ساخت تصفیه خانه شهر میبد و بهره برداری از آن بر عهده شرکت پترو فرایند کرخه به عنوان سرمایه گذار خصوصی است، ادامه داد: با بازچرخانی پساب تصفیه شده و استفاده آن در بخش‌هایی از قبیل صنعت می‌توان میزان برداشت آب از سفره‌های زیرزمینی را کاهش داد. 
 
شایان ذکر است در شهر میبد بیش از ۲۵۰ کیلومتر شبکه جمع آوری و خطوط انتقال فاضلاب اجرا و بیش از هشت هزار انشعاب فاضلاب نصب شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • احداث و راه اندازی ۳۹۰۰ مترمکعب تصفیه خانه پساب در غرب تهران
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند
  • افتتاح شبکه بازچرخانی آب یک شرکت خودرویی
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • اجرا خط دوم انتقال آب سد یامچی به تصفیه خانه آب اردبیل
  • اجرای خط دوم انتقال آب سد یامچی به تصفیه خانه آب اردبیل
  • دزدی آیفون منازل مناطق شمالی تهران!
  • طرح ارتقای تصفیه خانه آب رامسر آغاز شد