Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@17:16:39 GMT

از بارش ها غافلگیر نشدیم

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۸۴۶۲

از بارش ها غافلگیر نشدیم

فرماندار اسدآباد در  گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان  گفت:بارش‌های چند روز اخیر غافلگیرمان نکرد، چرا که پیش بینی همه چیز را کرده بودیم

او در ادامه  با اشاره به رفع نقص رودخانه ها و مسیل ها، بیان کرد:  یک مشکل کوچک در نصرت آباد و لک لک  سریعا با انجام اقدامات لازم، برطرف  شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اسدآباد گفت:اگر لایروبی رودخانه‌ها در فصل تابستان و اوائل پاییز انجام نمی شد اتفاقات بارش عیدنوروز۹۸ مجددا در شهرستان اسدآباد به وقوع می پیوست.

درویشی با اشاره به تلف شدن چند دام در روستای دهنوش گفت: این تلفات به علت بافت سنتی محل نگهداری  رخ داد.

او گفت: بر اساس  پیش بینی‌ها احتمالا هفته‌ی بعد نیز بارش‌هایی داشته باشیم.

فرماندار اسدآباد با اشاره به اینکه جمع شدن آب به میزان کم در مواقع عبوری در سطح شهر عادی است، گفت:متاسفانه اندازه جوی‌های آب اسدآباد کوچک است و بزرگ یا گود کردن آن نیز دارای معایبی همچون احتمال بروز حادثه برای همشهریان به هنگام پریدن از روی جوب است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیلاب و آبگرفتگی بارش برف و باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۸۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی قم،بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌بینی و پیش‌یابی هواشناسی امروز جمعه (۷ اردیبهشت) آسمان صاف تا کمی ابری و در برخی ساعات وزش باد پیش‌بینی می‌شود، اما در ارتفاعات احتمال افزایش ابر و بارش پراکنده در بعدازظهر وجود دارد.

فردا آسمان صاف و در بعدازظهر وزش باد رخ خواهد داد. روز یک‌شنبه آسمان صاف و گاهی وزش باد رخ انتظار می‌رود. روز دوشنبه آسمان صاف خواهد بود

 اما از اواخر وقت این روز افزایش ابر در سطح استان رخ خواهد داد. روز سه‌شنبه آسمان صاف تا قسمتی ابری، اوایل شب نیمه ابری تا ابری خواهد شد و در برخی ساعات وزش باد انتظار می‌رود. از روز یک‌شنبه تا سه‌شنبه روند دما افزایشی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی هوای استان اردبیل در ۵ روز آینده
  • بازدید فرماندار تفتان از خسارات بارندگی و سیل بخش گوهر کوه، تفتان جنوبی
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده در ارتفاعات خوزستان
  • بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم
  • پیش‌بینی بارش باران در این استان‌ها
  • میزان خسارت بارش شدید باران و رانش در رامیان چقدر بود؟
  • از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!
  • نویسنده‌ای که سوژه غافلگیرش کرد | در ستایش و نکوهش غافلگیری نویسنده
  • تداوم بارش‌ها تا فردا
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند