Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@14:14:51 GMT

سردار باید برای حضور در لیگ‌های مهم اروپا آماده شود

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۸۹۶۶

سردار باید برای حضور در لیگ‌های مهم اروپا آماده شود

یکی از مدیران مشهور فوتبال باشگاهی روسیه مطالبی درباره سردار آزمون، مهاجم زنیت سن‌پترزبورگ بیان کرد.

به گزارش مشرق و به نقل از اسپورت ویکند روسیه، یوری سمین گفت: سردار آزمون نیاز به انگیزه مداومی دارد تا به یک بازیکن معمولی در زنیت تبدیل نشود. بازیکنی همانند او که در هر تیمی در جهان می‌تواند بازی کند اگر دچار وقفه شود به بازیکن معمولی تبدیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مدیر پیشین باشگاه روستوف ادامه داد: همه به خاطر داریم که سردار آزمون در نخستین بازی‌اش برای زنیت چقدر مهیج ظاهر شد. حمله‌های پرسرعت و پروازهایش را به نمایش گذاشت. امتیاز کسب کرد و هماهنگی بسیار خوبی با دیگر زوج خود در خط حمله زنیت یعنی آرتم جیوبا داشت. این همان زوج الکساندر کژاکوف و آندره آرشاوین است. بدون سردار آزمون تصور قهرمانی زنیت در فصل گذشته غیرممکن بود، البته در نیم‌فصل نخست فصل جاری لیگ برتر روسیه کمی در سایه قرار گرفت و افت کرد. به نظر می‌رسد در بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران خودش را نشان داده که این خصوصیت یک مهاجم گلزن و رهبر است.

یوری سمین افزود: تغییر اوضاع زنیت مانع پیشرفت سردار آزمون نخواهد شد و این چالش جدیدی برای او است. سردار آزمون باید خودش را برای حضور در لیگ‌های مهم اروپا آماده کند، البته با انتقال قرضی کوکورین از زنیت به سوچی فروش آزمون در زمستان منتفی شد. در فصل تابستان با توجه به بازگشت کوکورین انتقال آزمون محتمل است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا سردار آزمون لیگ روسیه زنیت سن پترزبورگ سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۸۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟

رم تمریناتش را برای بازی یک‌شنبه با یوونتوس در ورزشگاه المپیکو رم آغاز کرد.

جالوروسی‌ها پس از شکست اخیرشان مقابل بایر لورکوزن در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ اروپا، به دنبال بازگشت به سری آ و کسب پیروزی برابر یوونتوس خواهند بود. در دیدار با لورکوزن، سردار آزمون تا دقایق پایانی روی نیمکت رم بود و در دقایق کوتاهی که در زمین حضور داشت نتوانست برای تیمش گلزنی کند.

به گزارش اسکای اسپورت، جانلوکا مانچینی و سردار آزمون آمادگی ۱۰۰ درصدی ندارند و به احتمال زیاد دیدار با یوونتوس را از دست بدهند.

دیگر خبرها

  • تساوی رم با یوونتوس در شب آرام سردار آزمون
  • گل‌زنی جنجال‌ساز داور مسابقه در لیگ اروپا! (فیلم)
  • چند نکته نگران کننده درباره وضعیت سردار آزمون
  • ماجرای بدن رنجور سردار آزمون چیست؟
  • حمله به هم‌تیمی سردار آزمون پس از باخت در اروپا
  • سردار، غایب رمی‌ها در بازی با یوونتوس؟
  • سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟
  • رم امیدوار به حضور سردار آزمون در دیدار برابر یوونتوس
  • شرایط عجیب سردار؛ نه رم او را می‌خواهد، نه لورکوزن!
  • نه رم سردار را می‌خواهد، نه لورکوزن!