Web Analytics Made Easy - Statcounter

پائولو فونسکا، سرمربی تیم فوتبال رم انتظار شجاعت و جاه‌طلبی بیشتری از تیمش در دیدارهای پیش رو دارد. ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پائولو فونسکا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل خنت در دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا، نقاط قوت بازیکنان تیم پایتخت ایتالیا را مورد اشاره قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال رم در این باره اظهار داشت: بازی بسیار مهمی است و می‌خواهیم صعود کنیم. باید روی کارمان در بازی تمرکز کافی داشته باشیم و  با جاه‌طلبی و شجاعت بازی کنیم. لازم است عملکردی مشابه با دیدار با لچه ارائه کنیم.

وی در ادامه افزود: فراموش نکنید خنت در این فصل هنوز در خانه شکست نخورده و همیشه گلزنی کرده است. بنابراین سرنوشت بازی مشخص نیست و هر اتفاقی ممکن است. اگر فقط به فکر دفاع کردن باشیم، به مشکل می‌خوریم. می‌خواهیم مثل همیشه بازی کنیم و به گل برسیم. گلزنی در این بازی بسیار ارزشمند است. بهترین دفاع در این نوع دیدارها، حمله کردن است. نتیجه پس از فقط دو بازی مشخص می‌شود.

فونسکا همچنین اظهار داشت: می‌پرسند چرا رم مثل آتالانتا بازی نمی‌کند. خب، سبک بازی دو تیم متفاوت است. آتالانتا تیم قدرتمندی نشان داده و بازیکنان این تیم برای مدتی طولانی است که در کنار هم هستند. آنها را تحسین می‌کنم، اما سبک بازی تیم‌های من متفاوت به نظر می‌رسد. رم تازه در آغاز راه قرار دارد  و از جنبه‌های مختلف می‌توانیم پیشرفت کنیم.

«کولاروف  آماده شده است و می‌تواند در سه بازی پیاپی به میدان برود.»، سرمربی تیم فوتبال رم با بیان این مطلب خاطر نشان کرد: خنت در رم نشان داد  تیم خوبی است. آنها برای برد به زمین می‌آیند و در خانه تیم قدرتمندی هستند. با این حال رم برای پیروزی و صعود به دور بعدی راهی زمین می‌شود.

فونسکا: در مقاطع دشوار نمی‌توان انتظار اهدای گل را داشت/ نبود مخیتاریان را حس می‌کردیم

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط رم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رم رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۹۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم

سرمربی ازبکستان از تقابل با ایران حرف زد.

طرفداری | سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان گفت: ما می خواهیم در بازی فردا مقابل ایران در نیمه نهایی جام ملت‌ها به هدفمان برسیم.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، خوزه اوناسیو لوپز سرمربی تیم ملی ازبکستان در نشست خبری پیش از بازی با ایران در نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا گفت:

ما می‌دانیم مقابل چه تیم بزرگ و با کیفیتی می‌خواهیم بازی کنیم اما برای خودمان هدفی مشخص کرده‌ایم که فردا به آن می‌رسیم.

وی‌ گفت:

همه می‌دانند که ایران یکی از بهترین تیم‌های جهان است، آنها کارشان را بلدند، ولی ما هم تیم منسجمی داریم و استراتژی خاصی را دنبال می‌کنیم.

سرمربی اسبق تیم ملی اسپانیا گفت:

متوقف کردن ایران کار مشکلی است. البته دو تیم‌ قبلاً بازی‌های زیادی با هم کرده‌اند ولی هر بازی یک داستان تازه است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • اوسمار: در دفاع مشکل داشتیم نه حمله
  • بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم