Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@21:34:18 GMT

خبر خوب| تهیه و توزیع ۲۰۰۰ پک بهداشتی در حاشیه شهر

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۹۱۹۰

خبر خوب| تهیه و توزیع ۲۰۰۰ پک بهداشتی در حاشیه شهر

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی گفت: برخی سمن‌های حوزه بهداشت و مجمع خیرین سلامت از روز گذشته تا کنون، دو هزار پک ضدعفونی کننده تهیه و در حاشیه شهر و مراکز خیریه توزیع کرده اند.

کوکب موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: کمیته مشارکت مردمی، به‌عنوان زیرمجموعه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با مسؤولیت مدیرکل امور اجتماعی استانداری و عضویت برخی دستگاه‌های مرتبط و سمن‌های حوزه سلامت و خیریه تشکیل و فعالیت‌های خود را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: برخی سمن‌های حوزه بهداشت و مجمع خیرین سلامت از روز گذشته تا کنون، ۲ هزار پک ضدعفونی کننده تهیه و در حاشیه شهر و مراکز خیریه توزیع کرده‌اند.

وی از مهم‌ترین اهداف این اقدام را آگاهی‌بخشی، استفاده از ظرفیت‌های مردمی با توجه به گستردگی آسیب، ایجاد و تقویت روحیه تعاون، همکاری و ایثار میان مردم توسط سازمان‌های مردم نهاد، مقابله با ناامنی روانی در جامعه و همچنین تأمین نیازهای پیشگیرانه و درمانی ناشی از ویروس کرونا عنوان کرد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۹۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل اقتصادی استانداری، از سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چین در بخش کشاورزی مازندران خبر داد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،سید عباس حسینی در نشست مشترک با سرمایه گذار چینی در ساری، افزود: این میزان سرمایه گذاری برای تهیه ماشین آلات کشاورزی، مونتاژ و راه اندازی خط تولید این تجهیزات در مازندران سرمایه گذاری خواهد شد.

وی اظهار داشت: بر اساس زمانبندی های تعیین شده در گام نخست برخی از قطعات و تجهیزات کشاورزی از چین وارد خواهد شد و در گام های بعدی مونتاژ و راه اندازی خط تولید تجهیزات کشاورزی در مازندران تولید می شود.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری مازندران با بیان این که بر اساس همکاری مشترک و تفاهم نامه ۲۵ ساله ایران و چین این سرمایه گذاری در مازندران انجام می شود، خاطرنشان کرد: مازندران در سال گذشته ۵۲۰ تن کالا به ارزش ۱۶۷ هزار دلار به چین صادر کرده است.

حسینی ادامه داد: در سال گذشته؛ مازندران به صورت مستقیم بیش از هفت هزار تن کالا به ارزش ۲۲.۵ میلیون دلار از کشور چین وارد کرد.

وی با اشاره به اینکه برای جهش تولید و ایجاد اشتغال پایدار در این خطه از شمال از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد، ادامه داد: همکاری مشترک مازندران و چین چند بعدی است که با برگزاری نمایشگاه مشترک و معرفی توانمندی های دو طرف تبادلات تجاری افزایش خواهد یافت و از طرف دیگر رونق و تبادل گردشگر بین مازندران و برخی از استانهای چین در دستور کار قرار گرفت.

این مقام مسوول تصریح کرد: برخی از استانهای چین به مواد غذایی و محصولات کشاورزی مازندران نیاز داردند که صادرات مازندران برای آنها افزایش خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری اوقاف در پرورش ماهی
  • شناسایی و توقیف یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • بازدید مدیرکل اتباع استانداری کرمان از پاسگاه پنگ
  • یکی از عملکردهای مثبت سازمان اوقاف در نهضت ملی مسکن است
  • مدیرکل اقتصادی استانداری، از سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چین در بخش کشاورزی مازندران خبر داد
  • خزعلی: رفع فقر مادی باید در کنار ارتقاء فکری و رشد فرهنگی انجام شود
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • خانه های هلال کشور توسعه می یابند
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • خدمات به اتباع خارجی صرفا با کارت شناسایی جدید و مدارک معتبر انجام می‌شود