Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@02:30:45 GMT

ترکیه مرزهای هوایی با ایران را «کاملاً» بست!

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۹۵۵۰

ترکیه مرزهای هوایی با ایران را «کاملاً» بست!

اداره کل هوانوردی غیرنظامی ترکیه اعلام کرد که به دلیل شیوع ویروس کرونا در ایران همه پرواز‌های مسافری و باربری میان دو کشور تا اطلاع ثانوی متوقف شده است.

به گزارش خبرگزاری رسمی ترکیه در این اطلاعیه آمده است پرواز‌هایی که از ایران به مقصد ترکیه انجام می‌شود، به هیچ وجه مسافرنمی‌پذیرد و تنها هواپیما‌های ایرانی بدون مسافر می‌توانند وارد ترکیه شوند تا مسافران ایرانی را انتقال دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته اداره هوانوردی ترکیه در این پرواز‌ها مسافران تبعه ترکیه پذیرفته نمی‌شوند.

هم‌زمان سخنگوی ایران ایر، هواپیمایی جمهوری اسلامی، چهارشنبه ۲۶ فوریه (هفت اسفند) اعلام کرد که هواپیمایی کشوری ترکیه با ارسال نامه‌ای " هرگونه پرواز ایرانی به کشورش را حتی برای فرود اضطراری و بدون مسافر ممنوع اعلام کرد. "

معصومه اصغرزاده، سخنگوی ایران ایر، گفته است که یک پرواز بدون مسافر که امروز برای بازگرداندن ایرانی‌ها به سوی ترکیه در حرکت بود، از میانه راه به ایران بازگردانده شده است.

با وجود این اصغرزاده گفته است که ایران ایر بعد از رایزنی‌هایی از طریق دفتر خود و سفارت ایران توانسته مجوز پروازی برای بازگرداندن مسافران ایرانی را بگیرد و "این هواپیما به سمت استانبول پرواز کرده تا مسافران ایرانی را باز گرداند. "

پیش از اعلام توقف کل پروازها، خطوط هوایی ترکیه گفته بود که پرواز‌های خود به چهار شهر ایران را متوقف و پرواز‌های به تهران را کاهش می‌دهد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کرونا ترکیه مرز هوایی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۹۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک‌های هوایی پرواز‌های خرم آباد را لغو کرد

به گزارش تابناک، تسنیم نوشت: حسنوند با اشاره به تیراندازی در تالار افلاک اظهار داشت: تیراندازی‌ در عروسی‌های‌ این تالار باعث اخلال امنیتی در روند پروازهای فرودگاه خرم‌آباد شد و تعدادی از پروازهای این فرودگاه را لغو کرد.

او اضافه کرد: مدیر تالار افلاک خرم‌آباد به تذکرات داده‌ شده برای ممنوعیت تیراندازی توجهی نکرد و این تالار به‌دستور دادستان پلمب شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان عنوان کرد: عده‌ای در سطح خرم‌آباد در مراسم‌های شادی و عروسی اقدام به تیراندازی هوایی می‌کنند که این امر موجب نارضایتی و اعتراض اهالی و شهروندان شده است.

حسنوند تأکید کرد: تیراندازی‌ها هرچند هوایی و با سلاح مجاز مخل امنیت و نظم عمومی است، ایجاد رعب و وحشت می‌کند و با خاطیان برخورد قاطع می‌شود.

او به استفاده‌کنندگان از سلاح در مراسم‌های عروسی هشدار داد و گفت: خاطیان در این زمینه به اشد مجازات قانونی محکوم خواهند شد و اقدامات قانونی برای ابطال مجوز سلاح انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • ترکیه تجارت با اسرائیل را کاملاً متوقف کرد
  • آیا مست عشق پای ستارگان ترکیه‌ای را به سینمای ایران باز می‌کند؟
  • موشک‌های ایرانی کشورهای عربی را بر سر عقل آورد؟ / اخراج محترمانه ارتش امریکا از خاک امارات +فیلم و تصاویر
  • پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی (فیلم)
  • بازیگر مشهور ترکیه مدرسه کودکی‌اش را با خاک یکسان کرد ؛ همیشه من را می‌زدند (+عکس)
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد | ادعای اولیه چگونه نقش بر آب شد؟
  • (ویدئو) پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد
  • شلیک‌های هوایی پرواز‌های خرم آباد را لغو کرد
  • اولین خلبان بازرگانی ایرانی؛ کاپیتان داریوش تیمسار