Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محور کندوان که از عصر روز سه‌شنبه مسدود شده بود همچنان مسدود است.

علیرضا قدمی درباره وضعیت جاده‌های مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: بارش برف در ارتفاعات محورهای مازندران موجب لغزنده شدن سطح جاده‌های استان شده است.


وی با بیان اینکه محور کندوان که به‌دلیل فقدان ایمنی، ریزش بهمن از روز سه‌شنبه مسدود شده بود همچنان مسدود است، تصریح کرد: محور کیاسر نیز به دلیل یخبندان بسته شده بود بازگشایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: تردد در محورهای هراز، سوادکوه و کیاسر جریان دارد ولی تاکید پلیس باتوجه به بارش‌هایی که داشتیم و احتمال ریزش سنگ و سقوط بهمن پرهیز از سفرهای غیرضروری است.


این مسؤول درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مازندران، تصریح کرد: محدودیت تردد کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی در محور هراز از ساعت ۶ صبح امروز اعمال شده و تا ساعت ۲۴ ادامه دارد و اجرای این محدودیت فردا نیز مطابق برنامه در دستور کار قرار دارد.


قدمی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز ممنوع است، تصریح کرد: در بحث اجرای محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان نیز باتوجه به انسداد این محور و همچنین نداشتن ورودی تا فردا تا درصورت بازگشایی آن احتمال لغو آن وجود دارد.


وی با تاکید بر همراه داشتن زنجیرچرخ برای همه رانندگان، خاطرنشان کرد: باتوجه به احتمال ریزش سنگ و سقوط بهمن تاکید پلیس پرهیز از سفرهای غیرضروری است.


رئیس پلیس راه مازندران درباره اجرای طرح تب‌سنجی ویروس کرونا در محورهای استان، خاطرنشان کرد: این طرح با اکیپی متشکل از نیروهای دانشگاه علوم پزشکی، جمعیت هلال‌احمر و پلیس در محورهای ورودی استان در حال اجرا است.


قدمی در پایان گفت: همچنین رانندگان می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ از آخرین وضعیت جاده‌های استان مطلع شوند.


انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس پلیس راه مازندران قدمی انسداد بارش برف کندوان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۹۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی

مرکز مدیریت راههای کشور از یکطرفه شدن محور هراز و جاده چالوس تا اطلاع بعدی خبر داد و اعلام کرد: در جاده‌های ۱۱ استان کشور باران می‌بارد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری اعلام کرد: تردد وسایل نقلیه از آزادراه تهران - شمال، محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محور هراز مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

در زمان حاضر محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) محدوده انارک و حدفاصل هزارچم تا هریجان، محور هراز مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل کهرود تا بایجان و حدفاصل وانا تا رینه، محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) محدوده های دماوند و چناران،‌ آزادراه رشت – قزوین حدفاصل پارک جنگلی سراوان تا امامزاده هاشم و محدوده های ورودی شهر رودبار و شیرین‌سو و آزادراه پردیس – تهران و محور قدیم بومهن – تهران محدوده های کمرد و جاجرود ترافیک سنگین است.

آزادراه تهران – شمال و محور چالوس دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

همچنین در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل کردان تا گلشهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک - ترافیک سنگین، در آزادراه قم – تهران محدوده قیصرآباد و حدفاصل بهشت زهرا تا میدان جهاد و آزادراه ساوه – تهران محدوده نسیم شهر ترافیک نیمه‌سنگین است.

مرکز مدیریت راههای کشور از بارش باران در برخی محورهای استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، ایلام، خراسان شمالی، زنجان، قزوین، مازندران، مرکزی و همدان خبر داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محور کندوان از سمت شمال به جنوب یک‌طرفه شد
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • از سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتری داریم/مسدودی محور پونل - خلخال
  • کندوان از چالوس به تهران یک‌طرفه شد
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • انسداد ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی به دلیل بارش‌های سیل‌آسا
  • آخرین اخبار از وضعیت ترافیکی راه‌هایی کشور امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت/ کدام محورها مسدود است؟
  • خوزستانی‌ها از تردد غیرضروری در محور‌های استان خودداری کنند