Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر اجرایی خانه کارگر اصفهان از اجرای اقدامات بهداشتی به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در خانه کارگر خبر داد و گفت: چنین جریاناتی در واقع یک تیغ دو لبه بوده و باید در کنار آن وحشت زدایی نیز انجام شود.

اصغر برشان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره اقدامات انجام شده برای پیشگیری از بیماری کرونا در خانه کارگر اظهار کرد: سرویس‌های بهداشتی، دفاتر مسئولان، آبدارخانه و… ضدعفونی شده و به شدت از آن مراقبت می‌شود و برنامه تابلو تصویری سینمایی که در خانه کارگر وجود دارد بیشتر به بیان مسائل بهداشتی و موارد مربوط به پیشگیری اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ثبت اثر انگشت برای حضور و غیاب کارکنان متوقف و تا اطلاع ثانوی به صورت کتبی انجام می‌شود. همچنین نکات بهداشتی و روش‌های پیشگیری از ابتلاء به این بیماری به تمامی واحدهای طرف قرارداد از جمله قرضه الحسنه، دندانپزشکی و دیگر مراکز، اطلاع رسانی شده و بر رعایت آن تاکید شده است.

دبیر اجرایی خانه کارگر اصفهان خاطرنشان کرد: علاوه بر موارد فوق تجمعات معمول مانند تجمعات صنفی و کارگری، جشن‌ها، کلاس‌های کوتاه مدت تا اطلاع ثانوی لغو شد و به زودی تابلو و اعلانات هشدار نیز در محیط خانه کارگر به منظور یادآوری موارد بهداشتی نصب می‌شود.

برشان ادامه داد: اگرچه در تلاش هستیم دستورالعمل‌های وزارت بهداشت مبنی بر استفاده از مواد ضد عفونی کننده مانند ژل ضدعفونی کننده یا الکل را برای استفاده کارکنان و مراجعان اجرایی کنیم اما متأسفانه با کمبود این مواد در شهر رو به رو هستیم و بنابراین موفق به خرید این مواد نشدیم.

وی گفت: همچنین موارد بهداشتی برای اطلاع افراد از جمله کارگران در سایت خانه کارگر و شبکه‌های مجازی آن نیز اطلاع رسانی می‌شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر اصفهان اضافه کرد: چنین جریاناتی در واقع یک تیغ دو لبه است. باید در کنار آن وحشت زدایی نیز انجام شود. در شرایط حاضر با جوی که به وجود آمده است اگر کرونا تأثیری نگذارد، جو موجود اثر منفی می‌گذارد. در همین راستا باید فضای مجازی کنترل و موارد مثبت و منفی این بیماری با هم بیان شود. مردم نیز نباید با یک عطسه یا علائم مشابه وحشت زده شوند.

کد خبر 412513

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا پیشگیری از کرونا خانه کارگر اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق خانه کارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۹۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیرمهدی علوی در گفت‌وگو با بخش اخبار ورزشی شبکه سوم سیما درباره حوادث بازی پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: باید آیین‌نامه اجرایی کانون هواداری کشور تشکیل شود و اسامی تایید شده باشگاه‌ها به اطلاع فدراسیون فوتبال برسد تا در فایل مرتبط با بانک اطلاعاتی هواداری ذخیره شود.

وی ادامه داد: موضوع دوم، بحث بلیت‌فروشی هوشمندانه برای مسابقات تیم میزبان رقابت‌های لیگ برتر برای فصل آینده است تا هر فردی به صورت هوشمند در صندلی خودش قرار بگیرد. این موضوع باعث نظم بیشتر می‌شود. بحث سوم، تجهیزات در ورزشگاه‌ها است که باید در استاندارد برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و بر اساس الزام‌های AFC باشد. همچنین هماهنگی‌هایی با سایت ثبت احوال در جریان است تا در حوزه بلیت فروشی آنلاین، افراد در صندلی مرتبط با خود قرار بگیرند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه چه تضمینی برای اجرای آیین‌نامه وجود دارد، تصریح کرد: اگر این الزامات انجام نشود، لیگ آینده به تعویق می‌افتد و تا انجام تمامی موارد آغاز نمی‌شود. پس از پایان لیگ امسال، موارد اجرایی را هفته به هفته به اطلاع می‌رسانیم. بر اساس همین آیین‌نامه، LOC برگزاری مسابقات لیگ برتر وقف برگزاری مسابقات کنفدراسیون آسیا خواهد بود.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویتامین‌هایی که کمبود آن‌ها سبب سر درد می‌شود
  • وزارت جهاد تذکر گرفت؛ جلوگیری از صادرات جهت تنظیم بازار ممنوع است
  • ارائه خدمات بهداشتی و مراقبتی رایگان به بانوان آسیب پذیر در زاهدان
  • سهم ۴درصد بیمه مشاغل سخت و زیان آور کارگران شهرداری پرداخت شود
  • قابل توجه مسافران حج؛ ورود این موارد به خاک عربستان ممنوع است
  • نقش اساسی آلودگی ناشی از ترافیک در سرطان کودکان / عمده موارد قانون هوای پاک اجرا نمی‌شود
  • ویتامین B روی عصبانیت چه اثری دارد؟
  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • دامداران مراقب احشام خود در بارندگی ها باشند