Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه گفت: طرح «هر مسجد یک حقوقدان» به‌منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی در استان کرمانشاه برگزار نمی‌شود. ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

رسول بهرامی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: به‌دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم طرح آموزش همگانی حقوق و هر مسجد یک حقوق‌دان در استان کرمانشاه تا اطلاع ثانوی برگزار نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه فعالیت مرکز مشاوره حقوقی شهید سلیم قنبری در مسجد جامع کرمانشاه تا اطلاع ثانوی تعطیل است عنوان کرد: بدیهی است اطلاعیه آغاز فعالیت طرح مذکور متعاقبا به اطلاع مردم استان کرمانشاه خواهد رسید.

وی با اشاره به شرایط پیش آمده ناشی از ویروس کرونا عنوان کرد: کسانی که با سوءاستفاده از این شرایط با سلامت مردم بازی می‌کنند و به‌دنبال منافع خویش وکسب نامشروع ثروت هستند، افرادی هستند که حتی الفبای کرامت انسانی را درک نمی‌کنند.

نامه حقوقدانان بسیجی به رئیس سازمان تعزیرات: در برخورد با احتکار و منفعت‌طلبی‌ها انقلابی رفتار کنیدروایت عضو حقوقدان شورای نگهبان از فرآیند برگزاری انتخاباتعضو حقوقدان شورای نگهبان: خوشحالیم که دشمنان از دست شورای نگهبان ناراحتند
بهرامی‌پور افزود: از این رو ضروری است تعزیرات حکومتی و دادستان به‌عنوان مدعی‌العموم با آنها برخورد قاطع و انقلابی داشته باشند.

وی با تقدیر از ورود خوب اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در ضبط اقلام بهداشتی احتکار شده مورد نیاز مردم در این شرایط به وجود آمده ابراز امیدواری کرد که این اقدامات بهصورت جدی استمرار داشته باشد و همه دستگاه‌های مرتبط و ضابطان دادگستری به وظایف قانونی خود در برخورد با احتکار کنندگان به شایستگی عمل کنند.

رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان گفت: به نمایندگی از خیل عظیم حقوق‌دانان بسیجی و انقلابی از تعزیرات حکومتی و دادستان و سایر مراجع ذی‌صلاح خواهان برخورد شدید با احتکارکنندگان لوازم بهداشتی و اعمال اشد مجازات برای کسانی که کرامت انسانی را زیر سوال می‌برند و دست به احتکار اقلام مورد نیاز مردم می‌زنند هستیم.

وی آمادگی سازمان بسیج حقوق‌دانان استان را برای هرگونه همکاری لازم با دستگاه‌های ذی‌ربط در این رابطه اعلام کرد.

انتهای پیام/832/ح

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمانشاه تا اطلاع ثانوی حقوق دانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۰۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی

حمید خسروی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه گفت : در طرح نهضت ملی مشارکت اجتماعی قرار است، از طرفیت عظیم اجتماعی گروه‌های همچون هیأت مذهبی، گروه‌های جهادی، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی استفاده شود.

وی هدف از این طرح را ارتقاء نشاط سرمایه اجتماعی و توسعه مشارکت‌های مردمی عنوان کرد و افزود: این طرح با هدف نقش‌آفرینی گروه‌های مردمی در شناسایی و حل مسائل، مشکلات شهر و محله اجرا می‌شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه ادامه داد: در این طرح هیچ الزامی برای داشتن مجوز سازمان‌ها و گروه‌های مردمی ثبت‌نام‌کننده، نیست، همین نیرو‌های فعال در محلات هم می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

وی در توضیح مراحل ثبت‌نام در طرح ملی مشارکت اجتماعی، اضافه کرد: بعد از ثبت‌نام اولیه، طی یک فرآیند ارزیابی‌هایی از سوی ارزیابانی که از سازمان‌های مردم نهاد استان هستند انجام و بعد از گزینش و پالایش، به کشور معرفی می‌شود.

وی با بیان اینکه در استان تاکنون بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی ثبت‌نام کرده‌اند، اضافه کرد: ۲۲ مردادماه در سالروز تشکیل روز سازمان‌های مردم نهاد، با حضور رئیس جمهور در وزارت کشور استارت این طرح با هدف نقش‌آفرینی گروه‌های مردمی در حل مسائل و مشکلات شهر و محله زده خواهد شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • نشست شورای امنیت سازمان ملل برای تحولات افغانستان
  • مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی
  • الهلال از سبیل متنفر است - تا اطلاع ثانوی
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • «تا اطلاع ثانوی تعطیل»، نگاهی متفاوت به انقلاب فرهنگی!
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد