Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علیرضا رضایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این محور از عصر روز گذشته به دلیل انفجار کوه و عملیات عمرانی باند دوم مسدود شده و تا اطلاع ثانوی بسته است. 

وی با اشاره به بارندگی و آخرین وضعیت جاده‌های استان گفت: در محور زهان - زیرکوه شاهد بارش برف هستیم و اکنون محورهای شهرستان‌های زیرکوه، قاینات، فردوس، بشرویه، بیرجند و طبس با توجه به بارندگی‌هایی که از شب گذشته بوده، لغزنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس پلیس راه استان خراسان جنوبی اظهار داشت: در سایر جاده‌های استان مشکل خاصی وجود ندارد اما توصیه می‌شود رانندگان با احتیاط کامل، سرعت مطمئنه و همراه داشتن تجهیزات لازم رانندگی کنند.

فعالیت سامانه بارشی همراه با وزش باد شدید و رعد و برق از عصر دیروز (چهارشنبه) در خراسان جنوبی آغاز شد و سرعت وزش باد در بیرجند به ۱۰۱ کیلومتر رسید.

براساس اطلاعیه هواشناسی شدت بارش‌ها در نوار شمالی و مناطق شمال غرب استان، بیشتر است و وقوع روان آب و آبگرفتگی معابر دور از انتظار نیست.

برچسب‌ها راهداری زمستانی پلیس راهور ناجا خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: راهداری زمستانی پلیس راهور ناجا خراسان جنوبی راهداری زمستانی پلیس راهور ناجا خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۰۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند

محدثی نژاد مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: پرونده حمل ۵ هزار لیتر نفتگاز خارج از ضوابط تعیینی به ارزش یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بیرجند رسیدگی شد.

او افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متهم را به پرداخت ۵ میلیارد و ۳۴۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

بیشتر بخوانید

تعزیر قاچاقچی البسه در نهبندان

محدثی نژاد بیان کرد: مأموران نیروی انتظامی بیرجند هنگام بازرسی خودرو‌های عبوری از یک دستگاه کامیون، سوخت قاچاق را کشف و پرونده این تخلف را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند
  • راه‌اندازی دستگاه لیزیک برای اولین بار در خراسان جنوبی
  • راه‌اندازی دستگاه لیزیک برای اولین بار در خراسان جنوبی 
  • همایش زائران حج تمتع خراسان جنوبی به روایت تصویر
  • گزارش آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی 
  • ۸جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی را مسدود کرد
  • هشدار مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی برای تردد در محور خوسف_ قلعه زری