Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدباقر منوچهری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه شهرستان‌های میامی، شاهرود عمده تولیدکنندگان گندم استان سمنان محسوب می‌شوند، بیان کرد: در سال جاری اداره کل غله و خدمات بازرگانی ۸۵ هزار و ۲۳۹ تن گندم از بهره‌برداران خریداری کرده است.

وی از استقرار ۳۲ مرکز خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در شهرستان‌های استان سمنان طی سال ۹۸ خبر داد و افزود: اداره کل غله و خدمات بازرگانی در سال جاری همچنین ۱۳۰ نماینده خرید را در سراسر استان به کار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرید ۷۳۱ تن کلزا از کشاورزان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان همچنین از خرید ۷۳۱ تن کلزا از کشاورزان استان خبر داد و گفت: در سال جاری همچنین ۵۰۰ تن دانه روغنی آفتابگردان از بهره‌برداران عمدتاً شهرستان میامی خریداری‌شده است.

منوچهری بابیان اینکه ۴۵ هزار و ۲۰۱ تن آرد در سال جاری بین نانوایی‌های دولتی و ۲۱ هزار و ۳۰۰ تن آرد بین نانوایی‌های آزاد پز استان سمنان توزیع‌شده است، بیان داشت: ۹ هزار و ۴۰۷ تن شکر موردنیاز استان نیز از طریق این اداره کل تأمین شده است.

وی از تأمین و توزیع ۳۲۶ تن برنج هندی طی سال ۹۸ در سطح استان نیز خبر داد و بیان داشت: واردات گندم استان سمنان از خوزستان و گلستان در سال جاری ۱۳ هزار و ۴۰۰ تن و واردات برنج هندی از بنادر جنوبی کشور دو هزار و ۷۰۴ تن بوده است.

کد خبر 4864344

منبع: مهر

کلیدواژه: خرید گندم سمنان انتخابات 98 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس سیلاب شهرکرد گرگان بارش برف قزوین شیراز بارش باران استان سمنان سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۰۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ محمد محمدپور گفت: ماموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان در پی اقدامات اطلاعاتی مبنی بر بارگیری و حمل گندم خارج از شبکه توزیع از محور کیاسر به مقصد شهرستان جویبار موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره غله شهرستان جویبار در حالی که خودرو‌های فوق قصد تخلیه گندم در یک انبار نگهداری کالا در شهرستان جویبار را داشتند آن را توقیف کردند.

سرهنگ محمدپور از کشف ۲۸ تن نهاده دامی (گندم) خارج از شبکه توزیع در بازرسی از خودرو‌های مورد نظر خبر داد و گفت: ارزش کالای توقیف شده بالغ بر ۷ میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس امنیت اقصادی مازندران افزود: با توجه به عدم ارائه مدارک از جمله حواله تخلیه و حمل و همچنین عدم اعلام موجودی کالای مورد نظر به مبادی مربوطه کالای مورد نظر به استناد تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارز ه با قاچاق کالا و ارز محموله مکشوفه به عنوان کالای قاچاق توقیف و در این خصوص ۲ متهم دستگیر و موضوع در دست رسیدگی است.

دیگر خبرها

  • خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام
  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • خریدبیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خوزستان
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیت بازی با سپاهان
  • روزانه ۱۵۰ تن گوشت مرغ در مازندران خریداری می شود
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده