Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحضرت‌پور روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همه ۳۴۲ ناوگان اتوبوسرانی‌ درون‌شهری‌ ارومیه هر روز ضدعفونی‌ و گندزدایی‌ می‌شود.

وی‌ اظهار داشت: همچنین به منظور پیشگیری‌ از شیوع ویروس کرونا تمامی‌ همایش‌ها و جشنواره‌های‌ شهرداری‌ ارومیه و سازمان‌ها و مدیریت‌های تابعه تا پایان سال جاری‌ لغو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی‌ اظهار داشت: شهرداری‌ ارومیه در تمامی‌ نقاط شهر بنرهای‌ هشداردهنده و آگاهی‌بخش در رابطه با این بیماری‌ در راستای‌ تنویر افکار عمومی‌ نصب کرده است.

به گزارش ایرنا، حدود ۲ ماه پیش کرونا ویروس در چین ایجاد شد و بر اساس بررسی دانشمندان ۹۰ درصد ژنتیک این ویروس با ویروس موجود در بدن خفاش یکسان است و به همین دلیل حدس زده می‌شود منبع آن از این حیوان باشد، چین بعد از گذشته سه هفته متوجه مبتلا شدن افرادی به این بیماری شد به همین دلیل در سطح وسیعی گسترش پیدا کرد.

این ویروس سه درصد کشندگی دارد، هر چند نسبت به بیماری عفونی سارس درصد کشندگی پایین‌تری دارد ولی واگیری آن وسیع و سریع اتفاق می‌افتد و هر فرد مبتلا می‌تواند سه تا چهار نفر را آلوده کند، دوره نهفتگی این ویروس در بدن انسان از ۲ روز تا ۱۴ روز طول می‌کشد و همین موجب سخت‌تر کردن کار درمان می‌شود.

در ایران نیز تا ظهر روز گذشته، ۱۳۹ نفر مبتلا و ۱۹ نفر فوتی بر اثر کرونا تایید شده است.

در ارومیه نیز یک مورد ابتلا گزارش شده که تحت درمان قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان غربی شهرداری ارومیه ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان غربی شهرداری ارومیه ارومیه ویروس کرونا آذربایجان غربی شهرداری ارومیه ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۰۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شستشوی برج‌های دبی به وسیله پهپاد‌ها پس از سیل وحشتناک (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شناکردن ماهی‌ها در خیابان‌های دبی (فیلم) وضعیت وحشتناک خیابان‌های دبی بعد از سیل (فیلم) هرج و مرج در فرودگاه دبی/ کنسلی 1400 پرواز در 5 روز

دیگر خبرها

  • ۵ علت خرید اتوبوس شهری از چین | تفاوت اتوبوس داخلی با چینی چقدر است؟
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • شستشوی برج‌های دبی به وسیله پهپاد‌ها پس از سیل وحشتناک (فیلم)
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری
  • مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • رفع خستگی چشم با شستشوی یک دقیقه چشم
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت