Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدباقر منوچهری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه شهرستان‌های میامی، شاهرود عمده تولیدکنندگان گندم استان سمنان محسوب می‌شوند، بیان کرد: در سال جاری اداره کل غله و خدمات بازرگانی ۸۵ هزار و ۲۳۹ تن گندم از بهره‌برداران خریداری کرده است.

وی از استقرار ۳۲ مرکز خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در شهرستان‌های استان سمنان طی سال ۹۸ خبر داد و افزود: اداره کل غله و خدمات بازرگانی در سال جاری همچنین ۱۳۰ نماینده خرید را در سراسر استان به کار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرید ۷۳۱ تن کلزا از کشاورزان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان همچنین از خرید ۷۳۱ تن کلزا از کشاورزان استان خبر داد و گفت: در سال جاری همچنین ۵۰۰ تن دانه روغنی آفتابگردان از بهره‌برداران عمدتاً شهرستان میامی خریداری‌شده است.

منوچهری بابیان اینکه ۴۵ هزار و ۲۰۱ تن آرد در سال جاری بین نانوایی‌های دولتی و ۲۱ هزار و ۳۰۰ تن آرد بین نانوایی‌های آزاد پز استان سمنان توزیع‌شده است، بیان داشت: ۹ هزار و ۴۰۷ تن شکر موردنیاز استان نیز از طریق این اداره کل تأمین شده است.

وی از تأمین و توزیع ۳۲۶ تن برنج هندی طی سال ۹۸ در سطح استان نیز خبر داد و بیان داشت: واردات گندم استان سمنان از خوزستان و گلستان در سال جاری ۱۳ هزار و ۴۰۰ تن و واردات برنج هندی از بنادر جنوبی کشور دو هزار و ۷۰۴ تن بوده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان سمنان برنج شکر واردات برنج واردات گندم انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی استان سمنان سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۰۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان ایلامی خریداری شد

اصغر باباخانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از هفته‌های گذشته برداشت گندم در شهرهای جنوبی استان ایلام شامل دهلران، مهران و آبدانان آغاز شده و تاکنون ۱۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان ایلامی خریداری شده است.

وی گفت: این میزان خرید گندم نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد چهار برابری داشته است.

باباخانی افزود: با توجه به باز شدن سامانه پرداخت، اسامی کشاورزانی که گندم خود را تحویل داده‌اند برای دریافت وجه به بانک عامل معرفی شده است.

کد خبر 6094169

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد
  • بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید گندم در خوزستان
  • بیش از ۲۱ هزار گندم در سیستان و بلوچستان خریداری شد
  • ۱۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان ایلامی خریداری شد
  • افزایش ۵۳ درصدی خرید گندم در خوزستان ‌
  • خرید تضمینی ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان فارس
  • خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید
  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • خریدبیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خوزستان