Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، کلاس آموزشی کرونا ویروس برای مدیران و کارکنان حوزه خدمات شهری این شهرداری در راستای آشنایی با این ویروس، علائم بیماری، راه‌های انتقال آن و روش‌های پیشگیری و درمان بیماری برگزار شد.

سیروان غفوری رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج عنوان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و نگرانی مردم از این ابتلا به این بیماری ضرورت آشنایی مردم با این بیماری و روش‌های مراقبت و پیشگیری از آن بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه آموزش و رعایت اصول پیشگیرانه می‌تواند به پیشگیری از شیوع کرونا ویروس کمک کند؛ گفت: از آنجا که حوزه خدمات شهری در معرض خطر بیشتری با توجه به جمع آوری زباله و پسماند قراردارند باید تحت آموزش‌های لازم قرار گیرند.

غفوری اعلام کرد: با همکاری مرکز بهداشت دوره آموزشی کرونا ویروس برای کارکنان حوزه خدمات شهری این شهرداری به منظور آشنایی با کرونا ویروس، علائم بیماری و راه‌های انتقال آن و روش‌های پیشگیری و درمان بیماری برگزار شد.

او افزود: در این کلاس آموزشی موارد بهداشتی و نکات پیشگیرانه از قبیل استفاده صحیح از لوازم حفاظت فردی و ماسک و همچنین شستشوی صحیح دست‌ها به مدیران و کارکنان حوزه خدمات شهری آموزش داده شد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندجگفت: با توجه به اینکه شهروندان در این ایام از ماسک و دستکش استفاده می‌کنند و این اقلام پزشکی می‌تواند ناقل این ویروس باشد.

او از شهروندان در خواست نمود: به هیچ عنوان اقلام پزشکی مورد استفاده خود نظیر ماسک و دستکش را در معابر عمومی نیندازید.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری خدمات رسانی حوزه خدمات شهری کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۰۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری

فاطمه زارع رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر یزد گفت: با این حال برخی از نقاط شهر دچار مشکل و حادثه شد که نسبت به شناسایی آنها اقدام و قراراست با حفر چاه‌های متعدد و سایر راهکار‌ها رفع گردد.

به گفته او: نقاط حادثه خیز شهر در بارندگی اخیر از جمله میدان صنعت، بلوار شهید بارتکوب زاده، محله حسن آباد و برخی معابر شهر است که در صدد هستیم در اسرع وقت رفع تا در هنگام وقوع بارندگی دیگر شاهد آبگرفتگی در هیچ منطقه‌ای از شهر نباشیم.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر یزد در بخش دیگر از سخنان خود مطرح کرد: همچنین در این جلسه از کمیسیون با توجه به إرائه گزارش سازمان پسماند مقرر شد جهت حفظ بهداشت و محیط زیست شهری و جلوگیری از آلودگی آب و خاک، محل دفن پسماند‌های مراکز درمانی با ظرفیت دفن ۵ ساله با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال احداث شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی معابر کرمانشاه پای کار هستند
  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • ضرورت تقویت زیرساخت های سلامت در کشور
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود