Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@23:45:29 GMT

مورد مثبتی از کرونا در اردل مشاهده نشده است

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۰۷۵۰

مورد مثبتی از کرونا در اردل مشاهده نشده است

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل با بیان اینکه تاکنون مورد مثبتی از کرونا در این شهرستان ثبت نشده است، گفت: از آنجا که پیگیری بهتر از درمان است رعایت بهداشت فردی مهمترین راه پیشگیری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا رئیسی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل درخصوص آخرین اخبار مربوط به کرونا ویروس در این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت:خوشبختانه تاکنون مورد مثبتی از این بیماری در سطح شهرستان ثبت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیسی افزود: از آنجایی که بهترین راه مقابله با این بیماری پیشگیری است و چون این ویروس به سرعت قابل انتقال است، به نهادهای اداری و خدماتی توصیه شده تا از برپایی نشست‌ها، همایش‌ها و جلسات با تجمع بیش از چهار پنج نفر خودداری کنند.

وی بر رعایت بهداشت فردی که مقدم بر درمان است تاکید کرد و افزود: باید توصیه‌های بهداشتی در این باره را به خوبی رعایت کرده و از مسافرت‌های غیرضروری و حضور در اماکن عمومی اجتناب کرد و به ویژه با شستن مرتب دست‌ها و استفاده از مواد ضدعفونی کننده احتمال ابتلا به این بیماری را به صفر برسانیم.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل تصریح کرد: ضروری است رعایت بهداشت را از خانواده‌ها شروع کنیم و به سطح جامعه بکشانیم به گونه‌ای که تا مهار کامل بیماری در برخی شهرهای کشور و اگرچه تاکنون در شهرستان اردل مشاهده نشده، از دست دادن به یکدیگر و روبوسی خودداری کنیم.



انتهای پیام/

 
 

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان اردل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۰۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن جسد مردی با دست‌و‌پا و دهان بسته در رودخانه اردل

فرماندار شهرستان اردل از پیدا شدن جسد مردی ۴۵ ساله با دست و پا و دهان بسته در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

یعقوب شکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با اشاره به تماس اهالی یکی از روستاهای شهرستان اردل در خصوص پیدا شدن یک جسد در رودخانه، اظهار داشت: بر اساس این تماس در کنار رودخانه‌ای در روستای بالد شهرستان اردل یک جسد مرد پیدا شد.

وی با اشاره به حاضر شدن دستگاه‌های ذیربط پس از تماس از جمله اورژانس، هلال احمر، دادستان و فرماندار، عنوان کرد: طبق بررسی، جسد فردی غرق شده در آب، با دست و پای بسته و پارچه و چسب بر دهان، در این رودخانه پیدا شد.

فرماندار شهرستان اردل با اشاره به اینکه هویت این مرد 45 ساله نامعلوم است، خاطرنشان کرد: جسد برای انجام آزمایش‌ها به پزشکی قانونی شهرکرد منتقل شد. این جسد 2 هفته در آب بوده است.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی و مقابله با بیماری های هاری و وبا در شهرستان میاندوآب 
  • مزارع آلوده به آب فاضلاب در شیراز امحاء شد
  • توجه به موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری در گتوند
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • ۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • پیدا شدن جسد مردی با دست‌و‌پا و دهان بسته در رودخانه اردل
  • نجات دو فرد گرفتار در پل زرمیتان شهرستان اردل