Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@17:58:41 GMT

باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام زنجان تعطیل شدند

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۰۷۸۵

باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام زنجان تعطیل شدند

رییس هیات ورزش بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان گفت: با توجه به تاکیدات مدیرکل ورزش و جوانان زنجان، مبنی بر پیشگیری از بیماری کرونا ویروس در بین ورزشکاران این رشته، فعالیت کلیه باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام تا اطلاع ثانوی، منتفی اعلام شد.  

مهران زرگری، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این هیات رایزنی های خود را نسبت به تعطیلی نشدن باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام استان انجام داد اما در نهایت به خاطر حفظ سلامت و نشاط ورزشکاران و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، تابع تمهیدات پیشگیرانه مسوؤلان امر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: هیات بدنسازی و پرورش اندام به منظور رفع نگرانی خانواده ها و عمل به درخواست های اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از باشگاهداران این رشته ورزشی خواست تا نسبت به تعطیلی باشگاه ها اقدام کنند که خوشبختانه باشگاهداران نیز به این خواسته تن دادند هرچند که با بسته شدن محل کسب خود،  متحمل ضرر و زیان بسیار خواهند شد.

زرگری تصریح کرد: باشگاه‌های بدنسازی و پرورش این استان تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند اما امید است با فروکش کردن تب و تاب بیماری کرونا ویروس، باشگاه ها فعالیت مجدد خود را در آینده بسیار نزدیک آغاز کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز گفت: فعالیت کلیه اماکن ورزشی دولتی و خصوصی به خاطر حفظ سطح سلامت فعالان در عرصه ورزش و کاهش نگرانی مردم به ویژه خانواده ها، تا اطلاع ثانوی ممنوع است و باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

علی خلیلی با بیان اینکه هیات بدنسازی و پرورش اندام و باشگاهداران زنجان باید تابع تصمیمات و تمهیدات باشند تا سلامتی خود و ورزشکاران با تهدید و خطر مواجه نشود افزود: باشگاهدارانی که نسبت به دستورالعمل ابلاغی پابند نباشند در پروانه کسب آنان تجدید نظر شده و به منظور پلمب باشگاه به اماکن معرفی خواهند شد.   

وی با بیان اینکه این اداره کل تابع سیاست ها و مصوبات قرارگاه زیستی پدافند غیرعامل است، اظهار داشت: خوشبختانه از عصر دیروز تمامی باشگاهداران نسبت به اجرای دستورالعمل ابلاغی در خصوص تعطیلی باشگاه ها، اقدام کردند که این نشان از پایبندی آنان به قانون و مقررات است.  

خلیلی تصریح کرد: هدف از ورزش، حفظ و ارتقا سطح سلامت و ایجاد نشاط و شادابی در بین افراد و جامعه است و با توجه به احتمال آلودگی و شیوع بیماری کرونا ویروس، لازم است افراد ازجمله فعالان عرصه ورزشی از حضور جمعی و گروهی در اماکن عمومی خودداری کنند.

وی تصریح کرد: برابر مصوبه قرارگاه زیستی پدافند غیرعامل، هرگونه فعالیت ورزشی گروهی و تجمعی و برگزاری رقابت‌ها در سطح این استان، لغو شده و این دستورالعمل ابلاغی به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس برای تمام ارگان های دولتی، هیات های ورزشی و بخش خصوصی، لازم الاجرا  است.

برچسب‌ها کرونا اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام زنجان کرونا اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام زنجان باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام ورزش و جوانان بیماری کرونا استان زنجان کرونا ویروس باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۰۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمی از بازماندگان تحصیلی در زنجان توانایی ذهنی و جسمی ندارند

به گزارش خبرنگار مهر، حسین قاسمی ظهر سه‌شنبه در نشست خبری اظهار کرد: ۷۹۰ دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در سطح استان شناسایی شد اما زنجان رتبه اول در جذب دانش‌آموزان را دارد.

وی ادامه داد: ۵۰ درصد این دانش‌آموزان دارای مشکلات شدید جسمی و ذهنی بوده و آموزش‌پذیر نیستند و برخی نیز با ممانعت خانواده‌ها برای تحصیل مواجه هستند.

معاون ابتدایی آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه در بین این ۷۹۰ نفر ۳۰ دانش آموز فوتی داریم، عنوان کرد: علاوه بر این تعدادی هم در خارج از کشور هستند که سامانه همه این افراد را جزو بازمانده از تحصیل به حساب می‌آورد.

وی تعداد مدارس تک دانش‌آموزی استان زنجان را ۹ واحد برشمرد و گفت: اولیای ۵۵ دانش‌آموز به دلیل جسه کوچک اجازه تحصیل در پایه اول ابتدایی را به آن‌ها ندادند و دیرتر وارد سیستم آموزشی شدند.

قاسمی تصریح کرد: هیچ دانش‌آموزی را به دلیل عدم دسترسی آموزش از دست ندادیم و آموزش و پرورش حق قانونی افراد برای حضور در چرخه آموزش را فراهم کرده است.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در ادامه این نشست اظهار کرد: سال گذشته حدود ۳.۸۵ درصد از مشمولان، بازمانده از تحصیل در دوره اول متوسطه داشتیم که در کشور این رقم بیش از ۵ درصد بود.

وهاب ادیبی افزود: امسال میزان بازماندگی در دوره اول متوسطه به ۳.۲۴ درصد رسیده است و در دوره دوم متوسطه نیز یک درصد نسبت به سال قبل کاهش داریم.

کد خبر 6093188

دیگر خبرها

  • تاثیر ورزش شدید بر سرطان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان/ ۴۲ مدرسه تعطیل شد
  • نیمی از بازماندگان تحصیل در زنجان توانایی ذهنی و جسمی ندارند
  • نیمی از بازماندگان تحصیلی در زنجان توانایی ذهنی و جسمی ندارند
  • آموزش و پرورش کارخانه انسان‌سازی است
  • مدارس کانکسی در زنجان به حداقل ممکن رسیده است
  • ۱۴۰ نیروی فنی جذب هنرستان‌های زنجان می‌شوند
  • استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند