Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، افشین ناظمی، مدیرعامل تیم فوتبال سپیدرودرشت درباره آخرین وضعیت این تیم گفت: قبل از رفتن به شهر بابل به منظور انجام بازی برابر رایکا (از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ دسته اول)، یک نفر از اعضای کادر اجرایی تیم ما دچار سرماخوردگی شده بود و کسالتش به حدی بود که نتوانستیم او را در این سفر با خود همراه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بعد از این اتفاق، با وجود اینکه باید اقدامات لازم را انجام می‌دادیم، اما به دلیل زندگی اردویی تیم، اعضای دیگر هم به این بیماری مبتلا شدند. درحال حاضر ۱۰ نفر از اعضای سپیدرود آنفولانزا گرفته اند و مشکوک به کرونا هستند که ۴ نفر وضعیت حاد دارند.

ناظمی تصریح کرد: درحال حاضر زیر نظر پزشک هستند و برای آن‌ها استراحت مطلق تجویز شده است.

مدیرعامل سپیدرود رشت گفت: دکتر عرب، رئیس پیشین بیمارستان ولیعصر و پزشک تیم سپیدرود، آن‌ها را زیر نظر گرفته است و باقی اعضا فعلا مبتلا نشده‌اند، اما بازیکنان ما در خوابگاه کنار هم زندگی می‌کنند و احتمال ابتلا باقی بازیکنان بسیار زیاد است.

مدیرعامل سپیدرود رشت خطاب به مسئولین فدراسیون فوتبال گفت: از مسئولین درخواست دارم بازی‌های لیگ را تعطیل کنند. وضعیت به طور جدی خطرناک است و جای هیچ سهل انگاری وجود ندارد.

جمعه هفته بیست و ششم لیگ دسته اول شروع می‌شود و تیم آرمان گهر سیرجان قرار است در زمین ما بازی کند و شرایط طوری نیست که ما بتوانیم سلامت آن‌ها را تضمین کنیم. امیدوار هستم مسئولین یک تصمیم عقلانی در این باره بگیرند.

انتهای پیام/آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپیدرود رشت فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۰۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!

به گزارش "ورزش سه"، امین اسماعیل‌نژاد قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران که این فصل در تیم ورونای ایتالیا با سرمربیگری رادوستین استویچف بازی می‌کرد با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خبر از ترک ایتالیا داد.

امین که فصل پر فراز و نشیبی را در این تیم پشت سر گذاشت با این استوری که منتشر کرد به احتمال فراوان دیگر به این تیم باز نخواهد گشت و مقصد دیگری را برای ادامه دوران ورزشی خود انتخاب کرده است.

چند تیم در لیگ برتر والیبال لهستان به دنبال او هستند و اگر مشکلی پیش نیاید از فصل آینده این قطر پاسور ملی‌پوش را در این لیگ و یکی از تیم‌های خوب لهستان خواهیم دید.

گفتنی است ورونا با امین اسماعیل‌نژاد دیشب در آخرین بازی خود در سوپرلیگای ایتالیا با شکست برابر لوبه عنوان ششمی این لیگ را کسب کرد.

دیگر خبرها

  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • عکس‌| استوری مشکوک بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان
  • تلف شدن ۲۰ راس گوسفند
  • بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • ببینید | استوری مشکوک یکتا ناصر و منوچهر هادی؛ ماجرای چیست؟
  • مرگ مشکوک دختری که با نامزدش به مهمانی رفت
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند